bary Zgłoś #1 Napisano 9 Grudnia 2014 Witam, proszę o analizę logów przed zmianą programu i po zmianie programu. Zmiana programu nie przyniosła pożądanego efektu i chciał bym sprawdzić w czym może być problem gdzie szukać problemu. Z góry dziękuję. Logi przez zmianą programu ECU: DYNAMICZNE: Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_196148.html Grupa 008, 018, 023: http://vaglog.pl/log_196149.html Grupa 010, 011, 001: http://vaglog.pl/log_196150.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196146.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_196147.html STATYCZNE: Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_196143.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_196144.html Grupa 010, 018, 023: http://vaglog.pl/log_196145.html ————————————————————————————————————— Logi po zmianie programu ECU: Na 3 biegu: DYNAMICZNE: Grupa 010, 011, 001: http://vaglog.pl/log_196156.html Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_196157.html Na 4 biegu: DYNAMICZNE: Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_196158.html Grupa 008, 018, 023: http://vaglog.pl/log_196159.html Grupa 010, 011, 001: http://vaglog.pl/log_196160.html STATYCZNE: Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_196155.html Grupa 010, 018, 023: http://vaglog.pl/log_196154.html Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_196153.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_196152.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196151.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 10 Grudnia 2014 Robiłeś go sam czy ściągłeś coś z netu?? Mapy mało fachowo przerobione, paliwa duzo, powietrza mało. Ogólnie słabej jakości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary Zgłoś #3 Napisano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Robiłeś go sam czy ściągłeś coś z netu?? Mapy mało fachowo przerobione, paliwa duzo, powietrza mało. Ogólnie słabej jakości. Zapłaciłem za obrobienie i wgranie. Sam nic nie robiłem oprócz logów. Podejrzewam, że coś się dzieje z turbiną bo już raz miałem błąd i silnik przeszedł w tryb serwisowy. Ale trochę wstawiłem w "..." i błąd zniknął. Błąd pojawiał się przed modyfikacją. Po modyfikacji spodziewałem się innej jazdy a tu zonk. Zdaje sobie sprawę, że prawdopodobnie będę musiał czyścić turbo ale chciałem zaczerpnąć opinii innych na ten temat. 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 233062 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.04 Time: 11:08:56 Freeze Frame: RPM: 3486 /min Speed: 85.0 km/h Load: 82.4 % Voltage: 14.67 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2009.4 mbar Absolute Pres.: 2407.2 mbar Edytowane 12 Grudnia 2014 przez bary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Zapłaciłem za obrobienie i wgranie sam nic nie robiłem oprócz logów. Podejrzewam, że coś się dzieje z turbiną bo już raz miałem błąd i silnik przeszedł w tryb serwisowy. Ale trochę wstawiłem w "..." i błąd zniknął. Błąd pojawiał się przed modyfikacją. Po modyfikacji spodziewałem się innej jady a tu zonk. Zdaje sobie sobie sprawę, że prawdopodobnie będę musiał czyścić turbo ale chciałem zaczerpnąć opinii innych na ten temat. Dużego przeładownia tu nie widać. Ostre przebutowanie w tym stanie powinno pomóc, ale PSJ z dnia na dzień będzie pogłebiało problem i w końcu turbulum pójdzie na stół. Po modach ten próg został podniesiony i dlatego narazie trybu awaryjnego nie ma. Tak jak pisał DarekS- coś za mało tu powietrza w stosunku do wachy. Jakieś zadymienie zwiększone jest zauwazalne??? Edytowane 10 Grudnia 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary Zgłoś #5 Napisano 10 Grudnia 2014 W chwili obecnej nie zauważyłem zadymienia. Turbo po odpaleniu silnika ładnie pogwizduje. Martwi mnie tylko Tak jak pisał DarekS- coś za mało tu powietrza w stosunku do wachy. ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #6 Napisano 10 Grudnia 2014 Średniej klasy soft, powyżej 3900obr auto najzwyczajniej przestanie jechać jakby ktoś zaciągnął ręczny.. Widać też po mapach że był robiony procentowo (nikt nie bawił się w wygładzanie i zrobienie odpowiedniej charakterystyki). Widzę po logu 8mej grupy że jest jedna mapa nie ruszona, w 100% seryjna od ogranicznika dawki po doładowaniu, dlatego też masz słaby dół (tak na prawdę auto jedzie od 3000 do 3800). W swoim BXE masz całkiem wydajne pompki jak na silniki 90/105HP i różnica w jeździe powinna być mocno odczuwalna, bo przyrostu rzędu +30-35HP i 70-80NM nie da się nie odczuć Soft musi być dobrze zrobiony, a niestety ta robota jest mało profesjonalna. Co do powietrza w zupełności wystarczy 2.15b (w serii jest 2.05b ale tam siedzi bardzo małe turbo które już na serii pracuje na 70% swoich możliwości), nie warto go bardziej obciążać. Za to da nam świetną elastyczność w dolnych partiach obrotów. Radek, sprawdź PW postaram się pomóc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary Zgłoś #7 Napisano 14 Grudnia 2014 W chwili obecnej muszę sprawdzić poprawność działania układu Mam tu na myśli działanie turbo, działanie zaworków, EGR i szczelność układu itd... Jakieś sugestie i porady ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2018 Hejka, 1. Kupiłem Passat z silnikiem BXE 105KM w VW z roczną gwarancją. Jak się okazało po testach na hamowni to nawet wyszło 116KM, niesety na Passata i moje potrzeby to trochę za mało. VW chciało auto sprzedać więc zrobili mi moc w na hamowni w do 147KM - piękna jazda aż "buzia" się śmiała w stosunku do tego co było przed modyfikcją. Pięknie szedł od samego dołu i tak ciągnął do 4000 obr. (żółty kolor - wykres po modyfikacji). 2. Niestety tak jeździłem miesiąc i auto wpadło w stan awaryjny - turbina kiepska była jak do przeróbki i niestety długo nie pociągnęła. VW gwarantowało wymianę turbiny (przynajmniej tak było mówione w czasie zakupu), ale jak się okazało dali tylko ją do regeneracji i coś mieszali z softem. To co dostałem od nich to standard soft (już bez modyfikacji), i turbine po regeneracji. Tu już się skończyła przyjemna jazda. Dół zrobił się całkiem niski - i tu nie wiem czy z przyczyny turbiny czy mieszania coś w sofcie. Tak jak widać poniżej do ok. 2300 turbina ma różnice ciśnień założonych i rzeczywistych bardzo duża. A zatem do wartości 2300-2400 auto nie miało mocy, po czym szło normalnie. 3. Wtedy udało się do speców od modyfikacji i zrobiłem ponownie moc. Dołu nie dało się odratować - dalej kiepski, ale za to powyżej 2300 znów wróciły dobre czasy, piękna moc i znów 147KM. I tak się jakoś z tym pogodziłem, w sumie start i jazda po mieście bardzo kiepska ale poza obszarem zabudowanym całkiem miło. 4. Z powodu zmiany miejsca zamieszania teraz jeżdżę głównie po mieście. Na skrzyżowaniach mocne "piłowanie" aby ruszać sensownie ze wszystkimi autami. Zaszalałem i zmieniłem niedawno turbinę, regenerowaną. I niestety turbina w wyższych wartościach może lekko słabsza od mojej, ale dół tak samo niski. Sądziłem że to problem turbiny ale jak sobie udowodniłem to raczej coś innego, a może tylko turbina ma taki sam problem. A może to jakiś parametr ustawiony w sofcie. Jak sprawdzić, jakie logi porobić aby w końcu ten problem rozwiązać? Czy ktoś może mi coś zasugerować, pomoć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach