77Marek Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2014 Orientuje się ktoś z Was czy wężyk spryskiwacza tylnej szyby jest łączony w kilku miejscach czy jest jednolity? Pękł pod deską rozdzielczą i cały płyn cieknie na wykładzinę. Udało mi się go zakleić i na razie nie cieknie. Jednak zastanawiam się czy go nie wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2016 witam passat b7 kombi - mam problem z wężykiem spryskiwacza tylnej szyby, płyn leje mi się z podsufitki w prawym tylnym rogu, byłem w ASO powiedzieli że trzeba wymienić całą wiązkę koszt 1200 PLN, moje pytanie czy naprawdę nie można tego jakoś naprawić bo znalazłem (1J0955751D - wężyk, nie wiem czy to taki, a jeśli tak to jak się tam dostać żeby czegoś nie urwać, czy wężyk jest gdzieś łączony ? podejrzewam że mój jest pęknięty gdzieś na przejściu do klapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2016 (edytowane) Ponieważ nikt nie był w stanie mi pomóc w kwestii wężyka postanowiłem sam jakoś do tego dojść, może się komuś przyda. Faktycznie wymiana samego wężyka jest co najmniej uciążliwa bo i tak trzeba wyjąć wiązkę ( tą z prawej strony klapy), kable wraz z wężykiem są szczelnie owinięte taśmą w części naciągnięta jest koszulka ochronna a to wszystko przeciągnięte przez gumę, tą którą widać po otwarciu klapy. Wymiana omawianej wiązki w ASO Gliwice 1200 PLN taką ofertę mi przedstawiono, ja kupiłem wiązkę (od gościa co miał wystawione części do b7 kombi) za 65 PLN w tym 15 przesyłka wiązka wygląda jak nowa. Teraz tylko trzeba rozebrać tapicerkę klapy oraz prawy boczek bagażnika bo za nim tak w połowie jest kostka i szybko złączka wężyka. jak zrobi się cieplej będę wymieniał, po wymianie spróbuję wymienić sam wężyk w starej wiązce Edytowane 29 Listopada 2016 przez kemot 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemot Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2018 Wracając do problemu wężyka, wymiana trwała ok. 3h i niestety po wymianie okazało się że dalej się leję (nie sprawdziłem wiązki po zakupie) mając wiązkę tą pierwszą postanowiłem ją naprawić. Kupiłem wężyk zbrojony do paliwa za 30PLN i taśmę taką jak jest owinięta wiązka, po rozcięciu wiązki okazało się że ten karbowany wężyk rozpada się w palcach, odciąłem tylko końcówki widoczne na zdjęciu i wykorzystałem do nowego i powstała wiązka z wężykiem praktycznie niezniszczalnym. (ponownie jak miałbym to robić pozostawił bym gumę w karoserii rozciął bym tylko taśmę izolacyjną, którą owinięta jest wiązka i wymienił sam wężyk ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek002 Zgłoś #5 Napisano 5 Kwietnia 2018 witam. Mam pytanie dotyczące gumy wchodzącej w karoserię samochodu. Jak ją wyciągnąć? Czy należy ja mocno pociągnąć czy w jakiś sposób przekręcić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #6 Napisano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Mam ten sam problem.Wężyk strzelił gdzieś w przelotce do klapy.Pomysł z wężem paliwowym wydaje mi się bardzo dobry. W której części boczka jest złączka od węża? Demontaż tego to rzeczywiście sporo dłubania:-( Dobra.Znalazłem fajny tutorial: https://youtu.be/DkORsf3IzK4 Edytowane 22 Grudnia 2020 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2020 4 godziny temu, wektor napisał: Pomysł z wężem paliwowym wydaje mi się bardzo dobry. Zwykły igielit jeździ już trzeci rok: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #8 Napisano 10 Kwietnia 2021 Zrobiłem na wężyku silikonowym.Trochę dłubania jest.Potrzeba sporo taśmy izolacyjnej żeby to spleść i przywiązać do uchwytów.Wpiąłem się w złączkę na nadkolu.I był to najwyższy czas, bo już korozja pokryła wtyczkę z gniazdem przewodów do klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach