ArturrO Zgłoś #1 Napisano 5 Grudnia 2014 Witam Jedno szybkie pytanie. Pasek od jakiegoś czasu zaczął mi szarpać w trakcie jazdy na benzynie. Na VAGu znalazłem błąd 00518 czyli TPS ale zanim cokolwiek sprawdziłem w tym temacie przestał mi odpalać - brak iskry. I teraz pytanie czy TPS może powodować brak iskry czy to tylko przypadek i uwaliło się dodatkowo coś jeszcze? Pozdro Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2014 Nie, czujnik przepustnicy ma wpływ na przyspieszenie zapłonu. Tylko hall w aparacie i cewka może spowodować brak iskry, ewentualnie zanik prądu gdzies w instalacji. Czy po próbie rozruchu słyszysz przez ułamek sec pompę w baku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturrO Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2014 Czy po próbie rozruchu słyszysz przez ułamek sec pompę w baku? Tak pompę słychać. Niestety obawiam się, że to cewka zdechła bo halla wymieniałem nie tak dawno. Chociaż z drugiej strony z tymi częściami teraz to nic nie wiadomo. Trudno będę musiał poszukać... Dzięki za podpowiedź. Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 7 Grudnia 2014 Jak pompę słychać to hall sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #5 Napisano 7 Grudnia 2014 Obstawiam uszkodzoną cewkę. Świece długo latane? Bo jeśli długo a przerwa na świecach była już duża, to cewka długo takiego eksperymentu nie wytrzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturrO Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2014 Obstawiam uszkodzoną cewkę. Świece długo latane? Bo jeśli długo a przerwa na świecach była już duża, to cewka długo takiego eksperymentu nie wytrzyma. Tak tym razem to była cewka. Przy okazji częściowo odpowiedziałeś na moje kolejne pytanie a mianowicie co może być przyczyną że cewki padają jak muchy? To już chyba trzecia w stosunkowo krótkim czasie. Poprzednia padła prawdopodobnie z powodu słabej masy bo jej nie przykręciłem jak należy. Teraz padła kolejna ale to raczej nie świece bo staram się ich nie trzymać przez milion kilometrów. Jeszcze jakieś pomysły? Odnośnie TPS-a to go rozmontowałem wyczyściłem styki. Ścieżki nawet nie wyglądały na zbytnio wytarte. Po tych operacjach błąd tps-a się nie pojawia i samochód nie szarpie. Ciekawe ile wytrzyma po takiej renowacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #7 Napisano 13 Grudnia 2014 cewki padają jak muchy Jak kupiłeś jakiegoś noname to nie dziwota. Kup Beru i będzie spokój na kilka lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturrO Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2014 Jak kupiłeś jakiegoś noname to nie dziwota.Kup Beru i będzie spokój na kilka lat. Kto powiedział że noname? Cewki były właśnie Beru zresztą cały komplet zapłonowy mam beru no może poza świecami NGK. Gdyby to było jakieś cudo to nawet bym się nie pokusił o jakiekolwiek pytania i wątpliwości w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #9 Napisano 21 Grudnia 2014 Kto powiedział że noname? Cewki były właśnie Beru zresztą cały komplet zapłonowy mam beru no może poza świecami NGK. Gdyby to było jakieś cudo to nawet bym się nie pokusił o jakiekolwiek pytania i wątpliwości w tym temacie. Ja już za cewki w sklepach podziękowałem. Pojechałem na złom, ze starych Golfów, Pasków i Polówek wyjąłem trzy stare kostki Telefunken i do tej pory /a już parę lat/ używam dopiero pierwszej z nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach