Skocz do zawartości
kaniol

Instalacja do AWT z 1.1 bar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W swoim AWT po modach (230hp/322Nm) i doładowaniu 1.1-1.0 Bar mam problem z instalacją. Dotychczas przy poprzednim stage (190hp/280Nm) nie było problemu, teraz przy pełnym obciążeniu zwyczajnie się nie wyrabia. Wczoraj byłem u gazownika na regulacji w związku z podniesieniem mocy jednak powiedział mi że obecny sprzęt nie jest w stanie ogarnąć ciśnienia doładowania gdyż powietrze wpycha gaz w dysze z powrotem. Reduktor mam KME gold. Powiedział mi, że możemy jeszcze dać rurkę plastik 8mm z butli do reduktora gdyż ona ma wewnątrz 8mm a miedziana 8mm na na zewnątrz natomiast w środku mniej i to może pomóc ale nie obiecuje.

 

Pytanie moje bo nie znam się w ogóle na LP czy to prawda? nie ma sprzętu, który obsłuży takie ciśnienie doładowania? przecież nie jest ono jakieś kosmiczne typu 4Bar :P Czy nie robi mnie w konia z tym wpychaniem gazu do dysz? Jest instalacja, która obsłuż bezproblemowo i bez spadków mocy taki setup w 1.8T?

Edytowane przez kaniol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektronikę masz Staga 4, reduktor KME Gold, a wtryski?? Mówiłeś już bo nie pamiętam??

Wielozawór w butli jaki jest Extra 8mm?? Masz teraz miedź? Jaką średnicę? Jaki jest filtr FL?

Powiedz temu fachmanowi niech Ci osc z jazdy nagra. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grucha we wtorek wszystko postaram się dowiedzieć ;) ale rozumiem, że przy odpowiednim sprzęcie nie będzie problemu z obsłużeniem tego doładowania? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to niby za doładowanie ten 1 bar... To nic wielkiego... Problemem jest to, że masz większe turbo, które jest w stanie dłużej utrzymać wysokie doładowanie, a wraz z tym wyższa moc końcowa. ;) Do turbo powyżej 200HP trzeba już dobrze przemyśleć z LPG. ;)

Tak na odległość to ciężko stwierdzić czy przepustowość przewodów jest za mała czy po prostu Gold nie wyrabia... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i z tym gazownikiem to nie wiem czy dojdziesz ladu jak nie zna podstaw dzialania instalcji lpg, cisnienie gazu to cisnienie roznicowe miedzy cisnieniem czy podcisnieniem w kolektorze, gdyby tak bylo jak on mowi instalcje lpg w autach z turbo nie mialy by prawa bytu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj byłem u gazownika na regulacji w związku z podniesieniem mocy jednak powiedział mi że obecny sprzęt nie jest w stanie ogarnąć ciśnienia doładowania gdyż powietrze wpycha gaz w dysze z powrotem.

 

W kolektorze masz ciśnienie max ~ 2100 mbar (turbo+atmosferyczne).

Ciśnienie reduktora to DeltaP czyli P1(ciśnienie gazu) - MAP!,w Twoim goldzie DeltaP jest ok 1500- 1700mbar .

Gdybyś miał turbinę o wydajności 1.5bar to można by zacząć dyskusję o wpychaniu sie czegos w coś...

Polecam diagnostykę lpg pod obciążeniem i sprawdź jakie masz spadki ciśnienia reduktora.

Rurki zostaw w spokoju, sprawdź jaką masz wydajność wtryskiwacza na cylinder.

Edytowane przez solar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności