siwek026 Zgłoś #21 Napisano 13 Stycznia 2015 Kurczę to tanio. Ja pytałem miejscowego mechanika to mowił ze same uszczelniacze 400 zl. Plus nowe śruby 400 zl . Plus coś tam jeszcze, robota 150 i wyszło ponad tysiak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #22 Napisano 13 Stycznia 2015 Kurczę to tanio. Ja pytałem miejscowego mechanika to mowił ze same uszczelniacze 400 zl. Plus nowe śruby 400 zl . Plus coś tam jeszcze, robota 150 i wyszło ponad tysiak. :lol3 Chyba majster wyrzeźbić cie chce. http://allegro.pl/benzyna-diesel-uszczelki-18852 max 150zł na wszystkie pompki 400zł śruby (platynowe) ??? Co do roboty ujdzie te 150 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vowo Zgłoś #23 Napisano 6 Sierpnia 2015 Witam! Ja mam podobny problem 1,9tdi 130km AVF 3, 4 , 5 bieg około 2000 - 3500 czuć przyhamowywanie podczas przyspieszania ale takie jakby ktoś bardzo często szarpał za hak w aucie czyli nie tak, że auto drga tylko podczas przyspieszania (a idzie ładnie) czuć takie odcinanie a wręcz to nawet hamowanie. Logi pokazuję jakby zmniejszenia przepływu powietrza ale na odpiętej przepływce też to jest. Nie widać skoków ciśnienia, ładnie reguluje. Myślę że może przegub wewnętrzny albo coś ze sprzęgłem bo mam wrażenie jakiegoś mimośrodu mechanicznego, ale z drugiej strony jest to na tyle mocne że raczej by się już rozleciało gdzyby to było coś mechanicznego. Pompki ładnie dawkują bipy ok nawet nie przekraczają połowy tolerancji. Ma ktoś jakieś sugestie? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
archivi Zgłoś #24 Napisano 27 Stycznia 2016 i jeszcze raz up - w lecie problem u mnie nie wystepowal chyba w ogole. Teraz na zimnym silniku chodzi wszystko OK, na lekko rozgrzanym (po ok 10km przy temp. zew. ok. -5 - 0 st. C) szarpie zawsze w zakresie 1200 - 1600 obrotów. Raczej odpada przepustnica - nieważne czy wciśnięty gaz do dechy, czy delikatne muskanie (przy delikatnym chyba bardziej, ale to pewnie przez to że dłużej znajduje się w tym zakresie obrotów). Ktoś pisał o poduszkach silnika - jak się do nich dostać? przez nadkola? tylko kanał? chodzi mi o samo sprawdzenie... Mam też problem że coś się tłucze na nierównościach i przy przyspieszaniu i puszczaniu gazu... zawieszenie było sprawdzane już kilka razy (problem występuje od dłuższego czasu - pewnie z 3x szarpaki zaliczyłem na róznych zakładach + kilku mechaników - zawsze prosiłem o sprawdzenie i nikt nie znalazł co sie tłucze, ale wszyscy stwierdzili że coś się tłucze...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwek026 Zgłoś #25 Napisano 27 Stycznia 2016 Powiem tak, jedź do mechanika i niech ci pomierzy jakie ciśnienie daje twoją vacum pompa. Walczyłem z tym ponad rok, i to właśnie ona była u mnie winna, dawała za małe ciśnienie. Choć teraz nie wiem czy samochody na samej pompie bez pompowtrysków też mają vacum pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nonameq Zgłoś #26 Napisano 12 Października 2016 Witam w temacie Octavia II 1.9 TDI BKC problem z przyspieszaniem temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. Podczas przyspieszania w granicach 1800-2500 obrotów silnik zaczyna cyklicznie "przerywać" jest to raczej odczuwalne na ciepłym silniku może nawet nie jak dojdzie do pożądanej temperatury płynów ale po czasie jak dobrze nagrzeje się cały blok silnika. Nie dzieje się to za każdym razem w tym przedziale obrotów bo trzeba spełnić sprzyjające warunki,.. to jest, dość duże obciążenie (górka, większy ciężar), chęć przyspieszenia raczej średnia (na max pedale jest OK i przy delikatnym też w porządku) no i dobrze zagrzany silnik. Przy dolegliwości nie słychać żadnych stuków, silnik nie dymi, żadne kontrolki się nie świecą jest tak jak bym mu momentami na ułamek sekundy ujmował gazu. Na kompie nie pokazuje żadnego błędu... (dwumas, poduszki w świetnym stanie, filty i układ pliwowy czyste, testowane paliwo na roznych stacjach, podciśnienia szczelne) Wrzucam trochę śmieszny log ale chciałem w nim zapisać właśnie te szarpnięcia udało się dopiero przy 2 ostatnich przyspieszeniach gdzie to miało miejsce: 011, 008, 010 niestety robiłem 3 na raz jeśli będzie to konieczne powtórzę pojedynczo. tu reszta logów: 011, 008, 010 013, 018, 023 001, 003, 004 004, 008, 010 Nie wiem czy jest jedna przyczyna usterki ale na wolnych obrotach na ciepłym silniku wyczuwalne tez są nieregularne szarpnięcia Jeśli jest taka możliwość bardzo proszę o analizę logów oraz podpowiedz gdzie dalej szukać przyczyny z góry dziękuje i pozdrawiam.]Link[/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja641 Zgłoś #27 Napisano 20 Września 2017 Witam. Mój passat jak w opisie obok, ciągle czuję szarpnięcia przy obrotach w granicach 1800-2200. Co może być tego przyczyną ? Wiem, że 2 pompowtryski są na minusie ok.1 Może trzeba przeczyścić preparatem Liqui Moly pompowtryski ? Czy to może być wina pompy (chyba paliwowej) bo widzę że ktoś pisał wyżej czy uszczelniacze na wtryskach czy cokolwiek innego? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #28 Napisano 25 Września 2017 (edytowane) Dnia 20.09.2017 o 20:26, ja641 napisał: Witam. Mój passat jak w opisie obok, ciągle czuję szarpnięcia przy obrotach w granicach 1800-2200. Co może być tego przyczyną ? Wiem, że 2 pompowtryski są na minusie ok.1 Może trzeba przeczyścić preparatem Liqui Moly pompowtryski ? Czy to może być wina pompy (chyba paliwowej) bo widzę że ktoś pisał wyżej czy uszczelniacze na wtryskach czy cokolwiek innego? Proszę o pomoc Kolega w takim samym modelu silnika miał taki problem przy złej jakości paliwa a tankowane było jak zawsze na Orlenie także jeżeli problem pojawił się od niedawna sprawdź czy to nie jest przyczyną. Edytowane 25 Września 2017 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja641 Zgłoś #29 Napisano 26 Września 2017 Dnia 25.09.2017 o 10:09, PersoN napisał: Kolega w takim samym modelu silnika miał taki problem przy złej jakości paliwa a tankowane było jak zawsze na Orlenie także jeżeli problem pojawił się od niedawna sprawdź czy to nie jest przyczyną. Zawsze tankuję na orlenie Vervę, te szarpnięcia występują już dłuższy czas, i tylko w tych obrotach co podałem wyżej. Zacznę tankować na innej stacji ON tylko gdzie lepiej: na BP czy Lotosie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach