Skocz do zawartości
wins87

Szarpie podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu afn

Rekomendowane odpowiedzi

Kurczę to tanio. Ja pytałem miejscowego mechanika to mowił ze same uszczelniacze 400 zl. Plus nowe śruby 400 zl . Plus coś tam jeszcze, robota 150 i wyszło ponad tysiak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurczę to tanio. Ja pytałem miejscowego mechanika to mowił ze same uszczelniacze 400 zl. Plus nowe śruby 400 zl . Plus coś tam jeszcze, robota 150 i wyszło ponad tysiak.

 

:lol3 Chyba majster wyrzeźbić cie chce. http://allegro.pl/benzyna-diesel-uszczelki-18852 max 150zł na wszystkie pompki

400zł śruby (platynowe) ???

Co do roboty ujdzie te 150 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja mam podobny problem 1,9tdi 130km AVF 3, 4 , 5 bieg około 2000 - 3500 czuć przyhamowywanie podczas przyspieszania ale takie jakby ktoś bardzo często szarpał za hak w aucie czyli nie tak, że auto drga tylko podczas przyspieszania (a idzie ładnie) czuć takie odcinanie a wręcz to nawet hamowanie. Logi pokazuję jakby zmniejszenia przepływu powietrza ale na odpiętej przepływce też to jest. Nie widać skoków ciśnienia, ładnie reguluje. Myślę że może przegub wewnętrzny albo coś ze sprzęgłem bo mam wrażenie jakiegoś mimośrodu mechanicznego, ale z drugiej strony jest to na tyle mocne że raczej by się już rozleciało gdzyby to było coś mechanicznego.

 

Pompki ładnie dawkują bipy ok nawet nie przekraczają połowy tolerancji.

 

Ma ktoś jakieś sugestie? Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze raz up - w lecie problem u mnie nie wystepowal chyba w ogole. Teraz na zimnym silniku chodzi wszystko OK, na lekko rozgrzanym (po ok 10km przy temp. zew. ok. -5 - 0 st. C) szarpie zawsze w zakresie 1200 - 1600 obrotów. Raczej odpada przepustnica - nieważne czy wciśnięty gaz do dechy, czy delikatne muskanie (przy delikatnym chyba bardziej, ale to pewnie przez to że dłużej znajduje się w tym zakresie obrotów).

 

Ktoś pisał o poduszkach silnika - jak się do nich dostać? przez nadkola? tylko kanał? chodzi mi o samo sprawdzenie... Mam też problem że coś się tłucze na nierównościach i przy przyspieszaniu i puszczaniu gazu... zawieszenie było sprawdzane już kilka razy (problem występuje od dłuższego czasu - pewnie z 3x szarpaki zaliczyłem na róznych zakładach + kilku mechaników - zawsze prosiłem o sprawdzenie i nikt nie znalazł co sie tłucze, ale wszyscy stwierdzili że coś się tłucze...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, jedź do mechanika i niech ci pomierzy jakie ciśnienie daje twoją vacum pompa.

Walczyłem z tym ponad rok, i to właśnie ona była u mnie winna, dawała za małe ciśnienie.

Choć teraz nie wiem czy samochody na samej pompie bez pompowtrysków też mają vacum pompe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w temacie Octavia II 1.9 TDI BKC problem z przyspieszaniem temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania.

Podczas przyspieszania w granicach 1800-2500 obrotów silnik zaczyna cyklicznie "przerywać" jest to raczej odczuwalne na ciepłym silniku może nawet nie jak dojdzie do pożądanej temperatury płynów ale po czasie jak dobrze nagrzeje się cały blok silnika. Nie dzieje się to za każdym razem w tym przedziale obrotów bo trzeba spełnić sprzyjające warunki,.. to jest, dość duże obciążenie (górka, większy ciężar), chęć przyspieszenia raczej średnia (na max pedale jest OK i przy delikatnym też w porządku) no i dobrze zagrzany silnik. Przy dolegliwości nie słychać żadnych stuków, silnik nie dymi, żadne kontrolki się nie świecą jest tak jak bym mu momentami na ułamek sekundy ujmował gazu.

Na kompie nie pokazuje żadnego błędu... (dwumas, poduszki w świetnym stanie, filty i układ pliwowy czyste, testowane paliwo na roznych stacjach, podciśnienia szczelne)

 

Wrzucam trochę śmieszny log ale chciałem w nim zapisać właśnie te szarpnięcia udało się dopiero przy 2 ostatnich przyspieszeniach gdzie to miało miejsce:

011, 008, 010

niestety robiłem 3 na raz jeśli będzie to konieczne powtórzę pojedynczo.

 

tu reszta logów:

 

011, 008, 010

013, 018, 023

001, 003, 004

004, 008, 010

 

Nie wiem czy jest jedna przyczyna usterki ale na wolnych obrotach na ciepłym silniku wyczuwalne tez są nieregularne szarpnięcia

 

Jeśli jest taka możliwość bardzo proszę o analizę logów oraz podpowiedz gdzie dalej szukać przyczyny z góry dziękuje i pozdrawiam.]Link[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój passat jak w opisie obok, ciągle czuję szarpnięcia przy obrotach w granicach 1800-2200. Co może być tego przyczyną ? Wiem, że 2 pompowtryski są na minusie ok.1

Może trzeba przeczyścić preparatem Liqui Moly pompowtryski ? Czy to może być wina pompy (chyba paliwowej) bo widzę że ktoś pisał wyżej czy uszczelniacze na wtryskach czy cokolwiek innego?

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2017 o 20:26, ja641 napisał:

Witam. Mój passat jak w opisie obok, ciągle czuję szarpnięcia przy obrotach w granicach 1800-2200. Co może być tego przyczyną ? Wiem, że 2 pompowtryski są na minusie ok.1

Może trzeba przeczyścić preparatem Liqui Moly pompowtryski ? Czy to może być wina pompy (chyba paliwowej) bo widzę że ktoś pisał wyżej czy uszczelniacze na wtryskach czy cokolwiek innego?

Proszę o pomoc

Kolega w takim samym modelu silnika miał taki problem przy złej jakości paliwa a tankowane było jak zawsze na Orlenie także jeżeli problem pojawił się od niedawna sprawdź czy to nie jest przyczyną.

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2017 o 10:09, PersoN napisał:

Kolega w takim samym modelu silnika miał taki problem przy złej jakości paliwa a tankowane było jak zawsze na Orlenie także jeżeli problem pojawił się od niedawna sprawdź czy to nie jest przyczyną.

Zawsze tankuję na orlenie Vervę, te szarpnięcia występują już dłuższy czas, i tylko w tych obrotach co podałem wyżej. Zacznę tankować na innej stacji ON tylko gdzie lepiej:  na BP czy Lotosie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności