Skocz do zawartości
buggie

[2.5 TDI 4Motion BAU] Proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bardzo proszę o analizę logów. Nowa przepływka (Denso - 520 zł, więc chyba jakaś dobra), wyczyszczony na błysk kolektor ssący, rura powietrzna, IC i wszystkie rury, zaślepiony EGR, rozebrane turbo i wyczyszczone.

 

 

Logi dynamiczne - 3ci bieg i pedał w podłogę od 2000rpm - 4000rpm

011 - http://vaglog.pl/log_193265.html

008 - http://vaglog.pl/log_193264.html

003 - http://vaglog.pl/log_193263.html

 

Jest jakiś patent na sprawdzenie w VAG-COMie, czy dobrze działa zawór N75 ?

Edytowane przez buggie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz sprawdzić vcds ,a jakiś problem bo z logów wygląda wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, wczoraj wrzuciłem logi, żeby ktoś sprawdził czy jest wszystko ok. Auto chodziło sprawnie, po A4 leciałem ponad 200 i było ok. Przed chwilą wybrałem się do MC i w trakcie jazdy silnik dostał muła przy przyśpieszaniu, a za chwile wywaliło tryb serwisowy (zółty silnik - Emission Workshop i max 100km/h). Podpiąłem przed chwilą Vaga i mam błąd.

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 8E0 907 401 J

Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG 0005

Software Coding: 03006

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79666000389

Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79666000389

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

 

 

Padło Turbo ? :-) Nowa przepływka jest trefna ? Usunąć błąd i zrobić ponownie logi 003, 008, 011 ? Jeszcze jakieś inne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statyczne

000 - http://vaglog.pl/log_193609.html

003 - http://vaglog.pl/log_193608.html

004 - http://vaglog.pl/log_193607.html

007 - http://vaglog.pl/log_193610.html

013 - http://vaglog.pl/log_193611.html

014 - http://vaglog.pl/log_193612.html

018 - http://vaglog.pl/log_193613.html

 

Basic Settings

000 - http://vaglog.pl/log_193614.html

003 - http://vaglog.pl/log_193616.html

004 - http://vaglog.pl/log_193615.html

011 - http://vaglog.pl/log_193617.html

 

Dynamiczne

000 - http://vaglog.pl/log_193618.html

001 - http://vaglog.pl/log_193619.html

003 - http://vaglog.pl/log_193620.html

004 - http://vaglog.pl/log_193621.html

008 - http://vaglog.pl/log_193622.html

010 - http://vaglog.pl/log_193623.html

011 - http://vaglog.pl/log_193624.html

 

Dynamiczne logi zrobiłem jak się tylko dało. Przy ok 3500rpm wywalało notlauf. Zatrzymywałem się, kasowałem błąd i robiłem kolejny. Chyba gdzieś jest nieszczelność, bo widziałem przez chwilę spaliny/dym lecące spod maski. Widzę, że prowadzę monolog na tym forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozebrane turbo i wyczyszczone.

 

Turbo znowu stanęło dęba albo zacięła się gruszka.

Zobacz sobie loga BS 011 którego zrobiłeś:

 

http://vaglog.pl/log_193617.html

 

Pomiędzy ON a OFF nie widać żadnych zmian, tzn że geometria nie porusza się.

Sprawdź czy jak odłączysz wężyk podciśnieniowy z gruszki sztanga opadnie czy nadal będzie podciągnięta.

 

Jeżeli nie opada to prawdopodobnie będziesz miał wżer na muszli który nie był dobrze wyczyszczony (przetarty papierkiem na lustro) i tutaj jest problem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat jest trochę dziwny. Jeśli chodzi o notlauf to problemem była nowa przepływka. Wsadziłem starą, na której mam nalatane ponad 300k km i błędu nie ma. Poniżej nowe logi na starej przepływce. Kupiłem nową, bo stara ma już trochę na karku i założyłem, że na nowej auto lepiej będzie śmigać.

 

Statyczne

000 - http://vaglog.pl/log_193690.html

001 - http://vaglog.pl/log_193691.html

003 - http://vaglog.pl/log_193692.html

004 - http://vaglog.pl/log_193693.html

007 - http://vaglog.pl/log_193694.html

013 - http://vaglog.pl/log_193696.html

014 - http://vaglog.pl/log_193695.html

018 - http://vaglog.pl/log_193697.html

 

BS

000 - http://vaglog.pl/log_193699.html

003 - http://vaglog.pl/log_193700.html

004 - http://vaglog.pl/log_193701.html

011 - http://vaglog.pl/log_193698.html

 

Dynamiczne

000 - http://vaglog.pl/log_193702.html

001 - http://vaglog.pl/log_193703.html

003 - http://vaglog.pl/log_193704.html

008 - http://vaglog.pl/log_193705.html

010 - http://vaglog.pl/log_193706.html

011 - http://vaglog.pl/log_193708.html

 

Filmik jak działa sztanga turbiny -

- przed założeniem jeszcze starej przepływki. Prowadziłem rozmowę na innym forum na ten temat, i jest to co najmniej dziwne, że przepływomierz mógł mieć wpływ na nie działanie geometrii w BS 011.

 

Tak czy siak, zareklamowałem MAF i czekam na wymianę. Zobaczymy jaką odpowiedź dostanę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztanga faktycznie chodzi płynnie. Jeszcze nigdy się nie spotkałem z tym żeby przepływomierz miał wpływ na przeładowanie, zwłaszcza że w logach (oprócz przeładowania turbo i braku jego regulacji w BS) nie ma niczego do czego można by mieć zastrzeżenia.

Co dziwne teraz BS działa jak należy... :P

 

Odnośnie starej przepływki - nie wiem czemu ją zmieniałeś, bo jak dobrze to widać w 8mej grupie nie obcinała dawki.

 

Z ciekawości daj znać co wyszło po wymianie przepływomierza.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, przepływkę zmieniłem, bo nalatałem na niej 350k km i wziąłem pod uwagę, że może już ledwo dyszeć, a przy okazji walczę z jakimś dziwnym zawirowaniem w okolicach 2100rpm (003 - http://vaglog.pl/log_193704.html) i myślałem, że to coś z nią nie tak. Jak dochodzi do 2100rpm to czuje lekki ubytek mocy na ułamek sekundy i dziwny szmer spod maski. Nie mogę dojść, co jest tego powodem, MAF pokazuje wartość 1000 mg/H, a turbo przez chwilę ładuje 2325mbar (http://vaglog.pl/log_193708.html). Później jest to przygaszone i idzie dalej.

 

Dam znać co dalej jak dostanę nową ( o ile dostanę :-) ), złożyłem reklamację w InterCars - czas oczekiwania min. tydzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa trochę dziwna, dostałem zwrot po sprawdzeniu przepływki. Napisali mi, że jest sprawna - no i jest :-) Założyłem i auto śmiga - lepiej niż na tej starej. Może przy demontażu i montażu poruszałem zawór N75 i się "naprawił".

 

Nowy przepływomierz podaje wyższe wartości niż ten stary. Choć dalej mam chwilowe przeładowanie w okolicach 2000rpm które jest gaszone i auto idzie dalej.

 

http://vaglog.pl/log_195596.html

http://vaglog.pl/log_195597.html

 

Zastanawiam się czy to może być wina zaworu N75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

propo dymu sprawdż przwód który jest na kolanku od tej grubej rury która idzie do turbo, nie mam zdjęcia, jeśli może mi zrobić zdjęcie całego silnika (po zdjęciu górnej osłony) to zaznaczę Tobie o co mi chodzi, miałem tak dwa razy, że przewód mi się wypiął i leciał dym spod maski, szczególnie podczas dodawania gazu i auto dostawało muła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dym się wyjaśnił. Spadł wężyk przelewowy i lalo po rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności