Dzidziu Zgłoś #121 Napisano 20 Sierpnia 2015 Membranę kleiłem z powodzeniem płynną uszczelką silikonową Reinz osil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #122 Napisano 27 Sierpnia 2015 Autko jeździ jak dawniej, teraz zostało tylko gaz wystroić bo po tych perypetiach się trochę rozregulowało. Gruszkę skleiłem małą łatką rowerową (od strony zewnętrznej tak żeby w razie oderwania nie poszły strzępy w elektrozawór lub dolot, od środka klejem który kupiłem u szewca. Dół powrócił, ale dalej coś "przytrzymywało" obroty na górze. Okazało się, że to wężyk podciśnienia taki grubszy który idzie z tyłu silnika do przepustnicy. Wyglądał na cały ale po wyjęciu okazało się że na kolankach jest rozsypany a w środku był zebrany jakiś twardy nagar który go praktycznie całkowicie blokował więc do końca nie wiem czy było brane lewe powietrze czy nie było brane wcale. Po wymianie góra wróciła i lecą obroty aż miło Pora zająć się komfortem przed zimą, bo lustra i siedzenie kierowcy nie grzeją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Podkopnik Zgłoś #123 Napisano 8 Września 2017 (edytowane) Podłączam się pod temat. Mój APT też nie jedzie ani na benzynie ani na gazie. Cały dolot sprawdzony plus wymienione wężyki do tego ostatnio pojawił się gwizd cichy podczas przyspieszania w okolicach 2 tys obrotów na kazdym biegu na postoju tego nie ma. Znajomy mechanik stwierdził, że mogą to być gumy kolektorwa ssącego (te 4 złączki gumowe) Przeczytałem tutaj kilka tematów ale nikt o tym nie wspominał. Ciężko to dostać. Filtr powietrza mam zmieniony sonda i przepływka wg kompa jest ok żadnych błędów nie ma. Przez ostatnie dwa dni zdarzyło się ze po zgaszeniu auta na rozgrzanym silniku po zapaleniu momentalnie w sekndzie gasło. Dopiero przygazowanie pomagało i auto nie gasło. Wąż odmy muszę wymienić bo jest jak plastelina prawie. Gruszka działa. Jak nie pomoże wymiana tej uszczelki i odmy to nie mam pomysłów. Czy żeby zdjąć kolektor ssący trzeba demontować ta metalową rurę w której idzie płyn chłodniczy na górze silnika?? Edytowane 9 Września 2017 przez Podkopnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach