Skocz do zawartości
Gość darek2006

Passat 1,9TDI '04 - wyciek oleju z INTERCOOLERA

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co dowiedzialem się od mechaników i z forów na ten temat to olej przy IC to norma dopóki auto pracuje normalnie to nie ma się czym martwić , po za tym trzeba przewietrzać turbinę tzn. pedal gazu wciskać mocniej żeby spaliny usunąć z turbiny , co do oringów to VW prawie wszędzie w tych silnikach stosuje więc problemu z zakupem napewno nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja w swoim pasku mam tak samo- turbię sprawdziłem na szczelność była ok więc szukałem dalej. Okazało się że olej w IC był przyczyną pocenia się odmy. Szczerze to nie wiem za bardzo co z tym zrobić więc nie robię na razie nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pocenia się odmy

 

nic nie rób .. to normalka .. chyba że chcesz założyć oil catch tank czy jakoś tak. Poszukaj na forum pełno tego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

za info z oil catch tank. Jeśli się pojawi jakiś niepokojący wyciek to

się tym zainteresuje. A narazie autko spisuje się świetnie, pije ropkę i

czeka na zimę. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników.

czy wyciek oleju przy intercoolerze może powodować zapach spalenizny, który czuć tylko przy rozgrzanym silniku i tylko przy przednim kole po stronie kierowcy - dodam jeszcze że gdy otworzę maskę, zapachu nie czuję to samo przy bezpiecznikach wszystko ok. elektryka ok i ogólnie wszystko działa. owszem mocno zadymi gdy mocno dodam gazu ruszając ze świateł ale zapach pojawił się niedawno. jeżdzę paskiem od niedawna i nic się do tąd nie dzieje. liczę na jakieś sugestię czy moge zrobic kilka km jeszcze czy juz musze z tym do mechanika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam gdzie idzie kupić te oringi ??

 

tydzien temu kupowalem te uszczelki w serwisie vw chyba po 11zł za sztuke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z sorry za odkop kotleta ale potrzebowałbym numery tych oringów co są na zdjęciach wcześniej oraz tej rury gumowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oring: 3C0145117F

 

Rura na wejściu czy wyjściu intercoolera ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wejściu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wąż ciśnieniowy: 3B0145834L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wąż ciśnieniowy: 3B0145834L
Oring: 3C0145117F
podziękował 2 krotnie :zdrowko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie zdziw sie ceną tego węża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za zamiennik 120 zł brutto, jeszcze nie rzeź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z paskiem tzn mam wyciek na IC i przy 3000tys obr. słychać syczenie i nie wiem czy to od tego czy gdzieś indziej ucieka powietrze... dodaje fotkę na której widać wyciek ktoś może spotkał się z taką dolegliwością ? pasek.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam problem z paskiem tzn mam wyciek na IC
dodaje fotkę na której widać wyciek
Fotografia nie przedstawia intercoolera.

Widać na niej typowe ślady wycieku oleju z zaworu EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tak ale z IC też mam mały wyciek a tutaj tez mi cieknie te zdjecie dodałem do pytania o syczenie podczas przyspieszania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem passat rozpędza się normalnie do 130km/h i koniec szybciej nie może i traci moc jak się zatrzymam I chce przyspieszyć to już mu mocy brakuje ale jak zgasze i odpaleniu jeszcze raz to wszystko znowu jest ok do 130km/h i znowu to samo, dodam jeszcze że turbina jest mokra i ic też

z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem passat rozpędza się normalnie do 130km/h i koniec szybciej nie może i traci moc jak się zatrzymam I chce przyspieszyć to już mu mocy brakuje ale jak zgasze i odpaleniu jeszcze raz to wszystko znowu jest ok do 130km/h i znowu to samo, dodam jeszcze że turbina jest mokra i ic też

z góry dzięki za pomoc

 

Prawdopodobnie standardowe przeładowanie, a co do wycieku jeśli nie znasz się na mechanice to podjedz na najbliższy warsztat niech skontrolują wycieki aby nie okazało się że turbo pluje olejem w dolot bo jak zaciągnie się olejem to nie będzie wesoło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat idzie 10 Sierpnia do mechanika, mógł byś rozwinąć myśl tzn. "Przeładowanie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passat idzie 10 Sierpnia do mechanika, mógł byś rozwinąć myśl tzn. "Przeładowanie"

 

Przeładowanie, czyli zmienna geometriia w turbinie się przycina, turbina bije za duże ciśnienie przez co sterownik odstawia silnik w tryb awaryjny aż do momentu...

jak zgasze i odpaleniu jeszcze raz to wszystko znowu jest ok

To pierwsza standardowa awaria, może wina leży jeszcze w podciśnieniu lub zaworze sterującym zmienną geometrią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności