krazek123 Zgłoś #21 Napisano 30 Grudnia 2011 z tego co dowiedzialem się od mechaników i z forów na ten temat to olej przy IC to norma dopóki auto pracuje normalnie to nie ma się czym martwić , po za tym trzeba przewietrzać turbinę tzn. pedal gazu wciskać mocniej żeby spaliny usunąć z turbiny , co do oringów to VW prawie wszędzie w tych silnikach stosuje więc problemu z zakupem napewno nie ma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grego1 Zgłoś #22 Napisano 1 Stycznia 2012 Witam. Ja w swoim pasku mam tak samo- turbię sprawdziłem na szczelność była ok więc szukałem dalej. Okazało się że olej w IC był przyczyną pocenia się odmy. Szczerze to nie wiem za bardzo co z tym zrobić więc nie robię na razie nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #23 Napisano 1 Stycznia 2012 pocenia się odmy nic nie rób .. to normalka .. chyba że chcesz założyć oil catch tank czy jakoś tak. Poszukaj na forum pełno tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grego1 Zgłoś #24 Napisano 1 Stycznia 2012 Dzięki za info z oil catch tank. Jeśli się pojawi jakiś niepokojący wyciek to się tym zainteresuje. A narazie autko spisuje się świetnie, pije ropkę i czeka na zimę. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusztbg Zgłoś #25 Napisano 12 Lutego 2012 Witam wszystkich użytkowników. czy wyciek oleju przy intercoolerze może powodować zapach spalenizny, który czuć tylko przy rozgrzanym silniku i tylko przy przednim kole po stronie kierowcy - dodam jeszcze że gdy otworzę maskę, zapachu nie czuję to samo przy bezpiecznikach wszystko ok. elektryka ok i ogólnie wszystko działa. owszem mocno zadymi gdy mocno dodam gazu ruszając ze świateł ale zapach pojawił się niedawno. jeżdzę paskiem od niedawna i nic się do tąd nie dzieje. liczę na jakieś sugestię czy moge zrobic kilka km jeszcze czy juz musze z tym do mechanika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #26 Napisano 12 Lutego 2012 Witam gdzie idzie kupić te oringi ?? tydzien temu kupowalem te uszczelki w serwisie vw chyba po 11zł za sztuke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #27 Napisano 19 Czerwca 2015 z sorry za odkop kotleta ale potrzebowałbym numery tych oringów co są na zdjęciach wcześniej oraz tej rury gumowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #28 Napisano 19 Czerwca 2015 Oring: 3C0145117F Rura na wejściu czy wyjściu intercoolera ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #29 Napisano 19 Czerwca 2015 na wejściu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #30 Napisano 19 Czerwca 2015 Wąż ciśnieniowy: 3B0145834L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #31 Napisano 19 Czerwca 2015 Wąż ciśnieniowy: 3B0145834L Oring: 3C0145117Fpodziękował 2 krotnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #32 Napisano 19 Czerwca 2015 Tylko nie zdziw sie ceną tego węża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #33 Napisano 19 Czerwca 2015 Za zamiennik 120 zł brutto, jeszcze nie rzeź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal77 Zgłoś #34 Napisano 12 Lipca 2015 Witam, mam problem z paskiem tzn mam wyciek na IC i przy 3000tys obr. słychać syczenie i nie wiem czy to od tego czy gdzieś indziej ucieka powietrze... dodaje fotkę na której widać wyciek ktoś może spotkał się z taką dolegliwością ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #35 Napisano 12 Lipca 2015 Witam, mam problem z paskiem tzn mam wyciek na IC dodaje fotkę na której widać wyciekFotografia nie przedstawia intercoolera.Widać na niej typowe ślady wycieku oleju z zaworu EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal77 Zgłoś #36 Napisano 12 Lipca 2015 tak tak ale z IC też mam mały wyciek a tutaj tez mi cieknie te zdjecie dodałem do pytania o syczenie podczas przyspieszania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #37 Napisano 26 Lipca 2015 Witam mam problem passat rozpędza się normalnie do 130km/h i koniec szybciej nie może i traci moc jak się zatrzymam I chce przyspieszyć to już mu mocy brakuje ale jak zgasze i odpaleniu jeszcze raz to wszystko znowu jest ok do 130km/h i znowu to samo, dodam jeszcze że turbina jest mokra i ic też z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #38 Napisano 26 Lipca 2015 Witam mam problem passat rozpędza się normalnie do 130km/h i koniec szybciej nie może i traci moc jak się zatrzymam I chce przyspieszyć to już mu mocy brakuje ale jak zgasze i odpaleniu jeszcze raz to wszystko znowu jest ok do 130km/h i znowu to samo, dodam jeszcze że turbina jest mokra i ic też z góry dzięki za pomoc Prawdopodobnie standardowe przeładowanie, a co do wycieku jeśli nie znasz się na mechanice to podjedz na najbliższy warsztat niech skontrolują wycieki aby nie okazało się że turbo pluje olejem w dolot bo jak zaciągnie się olejem to nie będzie wesoło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #39 Napisano 29 Lipca 2015 Passat idzie 10 Sierpnia do mechanika, mógł byś rozwinąć myśl tzn. "Przeładowanie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #40 Napisano 29 Lipca 2015 Passat idzie 10 Sierpnia do mechanika, mógł byś rozwinąć myśl tzn. "Przeładowanie" Przeładowanie, czyli zmienna geometriia w turbinie się przycina, turbina bije za duże ciśnienie przez co sterownik odstawia silnik w tryb awaryjny aż do momentu... jak zgasze i odpaleniu jeszcze raz to wszystko znowu jest ok To pierwsza standardowa awaria, może wina leży jeszcze w podciśnieniu lub zaworze sterującym zmienną geometrią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach