arek31 Zgłoś #41 Napisano 30 Lipca 2015 Dzięki za pomoc jak będę wiedzieć co było przyczyną to dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Badylosan Zgłoś #42 Napisano 4 Września 2016 Temat "przeładowania" przerabiałem dwukrotnie w dwóch samochodach. U siebie i u ojca. Moja rada, nie daj się naciągnąć na początku na koszta. Wymień wszystkie wężyki od podciśnienia, są dostępne w każdym sklepie motoryzacyjnym, bez problemu do nabycia. U mnie w obydwu przypadkach pomogło, a nie żadne czyszczenie turbin, regeneracje czy wymiany jakichś zaworów sterujących. Te wężyki po paru latach lubią pękać, a że pęknięcia są mikroskopijne, a same wężyki jeszcze plecione po wierzchu, to ciężko coś stwierdzić tak na oko. Najlepiej wymienić je w pierwszej kolejności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #43 Napisano 4 Września 2016 Wężyki łatwo sprawdzić, po godzinnym postoju podczas ściągania wężyka musi być słychać uciekające podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinas Zgłoś #44 Napisano 16 Października 2016 (edytowane) Czy wszystkie oringi IC w Passacie AVF mają ten sam wymiar 3C0145117F? Ile ich tam wszystkich pod maską siedzi 5? Ta słynna rura "eska" jakie ma oznaczenie? Pozdrawiam Edytowane 16 Października 2016 przez Cinas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario3103 Zgłoś #45 Napisano 17 Października 2016 Jak sie nie myle to wszystkie majä tä samä srednice. Najmniejsza i jedyna usuczelka to ta ktora idzie na dole do turba. Nie ta od strony chlodnicy co jest przykrecona na dwoch srubach i opasce tylko cenzralnienod spodu turbiny. Ostatnio kupowalem wszystkie usuczelki nowe we vw nie sä jskies mega drogie. Ale numer juz nie jestem w stanie Ci podac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #46 Napisano 17 Października 2016 Jeżeli jest wyciek oleju z intercoolera warto sprawdzić czy komin ( łapacz powietrza) który dolega do intercoolera nie przetarł lamelek intercoolera z powodu drgań silnika. Sprzedaje używane części i bardzo sporo intercoolerów z passata czy GIV przyjeżdżają przetarte na lamelkach w miejscu gdzie dolega ten łapacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinas Zgłoś #47 Napisano 19 Października 2016 Jeżeli jest wyciek oleju z intercoolera warto sprawdzić czy komin ( łapacz powietrza) który dolega do intercoolera nie przetarł lamelek intercoolera z powodu drgań silnika. Sprzedaje używane części i bardzo sporo intercoolerów z passata czy GIV przyjeżdżają przetarte na lamelkach w miejscu gdzie dolega ten łapacz. Mógłbyś zaznaczyć gdzie dokładnie występuje to przetarcie? http://timm.dmhost.pl/FABI-MAX_20130601_1601/DSCN0989.JPG Olej zbiera mi się dość intensywnie na rurze wychodzącej od IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paseratti_tdi Zgłoś #48 Napisano 19 Października 2016 Jeżeli jest wyciek oleju z intercoolera warto sprawdzić czy komin ( łapacz powietrza) który dolega do intercoolera nie przetarł lamelek intercoolera z powodu drgań silnika. Sprzedaje używane części i bardzo sporo intercoolerów z passata czy GIV przyjeżdżają przetarte na lamelkach w miejscu gdzie dolega ten łapacz. Potwierdzam, dokładnie to samo stało się z moim IC. Strumienica powietrza\komin, czy jak to tam nazwać wyrąbała w nim sporą dziurę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #49 Napisano 19 Października 2016 cinas tego nie da rady zaznaczyć ponieważ to się przeciera w tym miejscu gdzie najbardziej dolega ale głównie przeciera się tylko na rdzeniu alluminiowym. Jeżeli zbiera ci się przy rurze wychodzącej od IC to wyciągnij ten mały przewód w kształcie pytajnika 3B0145834M i zobacz od strony IC na tym łączniku - grzybku alluminiowym są takie dwa ząbki - wypustki. Przypatrz się czy nie są powycierane. Jak będziesz chciał wyciągnąć ten przewód to pierwsze poruszaj jeżeli będzie miał duży luz góra dół lub jak byś chciał wcisnąć albo wyciągnąć to najprawdopodobniej będą wytarte te ząbki. Jeżeli są powycierane to dlatego ci puszcza olej bo nie dokładnie dociska. Górny przewód co wychodzi od IC to 3b0145834n. Możesz też zobaczyć czy ząbki są ok. Niestety te przewody szybko się sprzedają. Ja na dzień dzisiejszy nie mam już ani jednego a każdy kto dzwoni to pyta się czy nie są powycierane ząbki. Jak dostaje takie powycierane to idą od razu do kubła bo nie chcę mieć potem reklamacji. Dlatego warto się pytać sprzedającego jak ząbki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marizaga Zgłoś #50 Napisano 6 Października 2018 Dnia 17.10.2016 o 23:10, wojtf23 napisał: Jeżeli jest wyciek oleju z intercoolera warto sprawdzić czy komin ( łapacz powietrza) który dolega do intercoolera nie przetarł lamelek intercoolera z powodu drgań silnika. Sprzedaje używane części i bardzo sporo intercoolerów z passata czy GIV przyjeżdżają przetarte na lamelkach w miejscu gdzie dolega ten łapacz. dokładnie to samo zjawisko zaszło u mnie, "łapacz powietrza" uszkodził intercooler - przetarł lamelki chłodnicy w narożniku, rozszczelnił dolot, było słychać syk przy wyższych obrotach. Mechanik przy montażu nowego intercoolera zdecydował się na demontaż "komina" by uniknąć powtórki takiego defektu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach