cola_no Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2014 Znajomej która kupiła identycznego paska pokazywałem jak awaryjnie otworzyć drzwi kierowcy małym kluczykiem który znajduje się w pilocie. Zdjąłem klapkę przy klamce kierowcy, przekręciłem kluczykiem w prawo w lewo i coś się stało. Można zamknąć całe auto tym wypizdkiem ale nie otworzy żadnych drzwi. Pilot zamyka ale otwiera wszystko oprócz kierowcy. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akahori Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2014 prawdopodobnie jest problem z cięgnem bowdena bądź mechanizmem wewnątrz drzwi który to się zacina w naszych passatach. u mnie pomagało opuszczenie szyby i kilkukrotne szarpnięcie klamką.czasami samo opuszczenie szyby pomagało. podczas opuszczania szyby słychać było dzwięk jakby coś w srodku zaskoczyło. a klamka chodziła wiele lżej od pozostałych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakubM. Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2014 Jeśli klamka nie chodzi lżej jak pozostałe to spróbuj otworzyć tym, jak to napisałeś, wypizdkiem drzwi, może to coś da. jeśli nie a klamka chodzi luźno to poczytaj tu; http://forum.vw-passat.pl/threads/39523-Nie-otwieraj%C4%85-si%C4%99-przednie-drzwi-passat-B6-3C/page10 http://forum.vw-passat.pl/threads/68497-nie-mo%BFna-otworzy%E6-drzwi-kierowcy/page2 Miałem podobną sytuację i niestety cięgno spadło. Ale naprawa, jeśli to tylko cięglo, to pół godziny. tylko musisz uważać po zdjęciu boczku by nie pourywać przewodów elektrycznych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wbtlen Zgłoś #4 Napisano 21 Października 2014 Ja mam znowu tak że jak się tylko robi chłodniej tak jak teraz nie można otworzyć drzwi pasażera przednich przez całą zeszłą zimę tak jeździłem po czym na wiosnę jak ręką odjął wraz ze wzrostem temp. na zewnątrz teraz temat powrócił, o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakubM. Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2014 Prawdopodobnie niska temperatura ma wpływ na działanie siłownika otwierającego i zamykającego te drzwi. możne jest zasmarowany jakimś towotem który sztywnieje w niskich temperaturach klinując siłownik. trzeba rozebrać oczyścić przemyć rozpuszczalnikiem i na rozebranym sprawdzić jego działanie, koniecznie w niskiej temperaturze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2014 brak ogrzewanego garażu stwarza pewne problemy ale cóż, trzeba zakasać rękawy i krzesać iskry Dzięki wszystkim za podpowiedzi, zdam relację jak dojdę do przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejstany Zgłoś #7 Napisano 8 Listopada 2015 Nie otwierają mi się przednie drzwi od kierowcy. Nie ma możliwości otworzenia drzwi z zewnątrz, klucz w zamku kręci się, ale zamek nie reaguje. Od wewnątrz samochodu rygiel działa, zarówno ręcznie jak i elektronicznie. Natomiast próba otworzenia drzwi klamką kończy się niepowodzeniem, pociągniecie klamki i próba popchania drzwi nic nie dają. Czy ktoś może polecić sposób na naprawę tego ? Jakiś polecany tani fachowiec w Warszawie ? Mój Passat to model B5 z 1997, 110KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #8 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Koledzy, czy po wymianie zamka drzwi kierowcy trzeba cokolwiek kodować? Przeczytałem wątki nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. Wg kompa mam uszkodzony zamek który jest nienaprawialny. Wg kompa zwarcie do masy, nie można usunąć błędu. Wkład zamka 3C2 837 015A. Chciałbym go poprostu wymienić na wyłączonej stacyjce/ odpiętym aku. Edytowane 8 Listopada 2015 przez Darek Zw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #9 Napisano 8 Listopada 2015 w zamku jest mikro switch i jest to naprawialne, wystarczy go wymienć. kodowania nie robisz żadnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #10 Napisano 8 Listopada 2015 Dzięki za odpowiedź, masz gdzieś jakiś manual jak naprawić tego słicza? W tych wątkach o cięgnach itp nic nie namierzyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #11 Napisano 8 Listopada 2015 nie posiadam manuala. rozbierasz zamek, mikro switch są na allegro. przekładasz i chula. wpisz na alegro mikrostyk vw i wyskoczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2016 Na allegro widać jedynie switch'e do zamków B5. Na dniach rozbiorę stary zamek zobaczymy co w nim siedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #13 Napisano 14 Kwietnia 2016 Na allegro widać jedynie switch'e do zamków B5. Na dniach rozbiorę stary zamek zobaczymy co w nim siedzi. Jeśli Twój problem jest przejściowy to powinno wystarczyć samo rozebranie i gruntowne wyczyszczenie oraz nasmarowanie częsci ruchomych - tak było właśnie u mnie. Kłopoty zaczynały sie przy pierwszych spadkach temperatury - klamka z zewnątrz przestawała działać raz na kilka tygodni lub w czasie przymrozków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2016 tylko nie psikaj wd-kiem, ja tak sobie popsikalem do zamka klapy, tam też są dwa switche(jeden mi umarł od tego), klapa nie reagował raz na jakiś czas gdy popsikalem tego samego dnia klapa otwierała się zawsze, następnego dnia rano umarła, trzeba było kupić nowy zamek i tak juz rok jak dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Simon19 Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) racja Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez Simon19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach