masterunio Report post #321 Posted July 11, 2017 Dobrze ale ja mam kupić to co na zdjęciu czy sam tylko simering ? To jest uszczelniacz razem ze stelażem i to właśnie masz zamówić. Łożysko igiełkowe obowiązkowo bo raz że pewnie go już nie ma a druga rzecz że kosztuje w okolicach 20zł. Jak sam wymieniasz to ściągacz do łożysk wewnętrznych będzie potrzebny. Nie wiem po co zamawiać zestawy naprawcze wysprzęglika, chyba że cieknie z niego płyn hamulcowy albo guma jest pęknięta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
StreamHD Report post #322 Posted July 16, 2017 Dobrze czyli zamawiam - Kompletne sprzęgło - Dwumasa Do tego: - łożysko igiełkowe - simmering wałku od strony skrzyni Ktoś jeszcze coś poleca ? To będzie pierwsza zmiana sprzęgła za mojej kadencji w tym aucie i nie wiem co w jakim tam jest stanie. Dlatego myślałem o tych zestawach naprawczych jak by się okazało, że coś tam wymaga interwencji. 77Marek - mówisz o nowych śróbach. To chodzi o te śruby czy inne ? http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-srub-kola-zamachowego-sachs-1874000003,0-32-1874000003-1187444.html One są w zestawie już. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elemenateur Report post #323 Posted July 16, 2017 Simering i łożysko weź i jak nie będziesz potrzebował - zwróć do sklepu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
StreamHD Report post #324 Posted July 16, 2017 (edited) Kolego u Ciebie własnie chcę to wszystko zamówić. Zwrotu Simmeringa raczej nie będzie, a łożysko jak patrze 20 / 30 zł to nawet nie będzie się opłacało zwracać. Około 20 lipca będę miał kasiorę w łapie i chciałbym wtedy złożyć zamówienie. 4 sierpnia mam termin u mechanika. EDIT: a jeżeli okaże się, że nic nie cieknie i jest jak ma być to lepiej starej uszczelki nie ruszać? Edited July 16, 2017 by StreamHD Quote Share this post Link to post Share on other sites
elemenateur Report post #325 Posted July 17, 2017 to zależy od stanu i oceny mechanika. Czasem lepiej wymienić by póżniej oszczędzić sobie zwalania skrzyni. Ps. Zadzwoń postaram się coś powalczyć z cenami zatem imienniku. Pozdrówki Marcin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gegas Report post #326 Posted August 1, 2018 Panowie w moim AJM'mie pada dwumasa. Podniesiony jest na 141KM i 315Nm. Jakie "mocniejsze" sprzęgło z dwumasą pasowało by P&P ? AWX tylko czy jest coś lepszego ? I jeszcze jesdno - brac Luk'a czy Sachs'a ? Pomóżcie bo co mechanik to inna opinia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
masterunio Report post #327 Posted August 2, 2018 Seryjna dwumasa przenosi duuużo większe momenty, nie ma żadnego sensu zakładania czegoś innego "mocniejszego". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gegas Report post #328 Posted August 3, 2018 Zamówiony komplet do AWX'a. Powinno być OK. Dzięki masterunio . Quote Share this post Link to post Share on other sites
KubaS1888 Report post #329 Posted October 28, 2018 Panowie czy przy padającej dwumasie miał ktoś objaw stukania z okolic skrzyni biegów ale tylko przy wciśnietym pedale sprzęgła. Gdy auto jest zimne nic nie słychać. Dochodzi do tego jeszcze szarpniecie przy wrzucaniu pierwszego biegu lub wstecznego ale nie zawsze się to dzieję. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marecki3575 Report post #330 Posted October 31, 2021 Koledzy, czy ktoś z was przeszedł na jednomasę w benzynie 150KM? I jakie ma doświadczenia? Jak z komfortem jazdy? zakładać to czy jednak dwumasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
StreamHD Report post #331 Posted October 31, 2021 Ja fura niedługo na złom to jednomas w celu redukcji kosztów. Jak masz zamiar nim latać to dwumasowe koło. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marecki3575 Report post #332 Posted October 31, 2021 (edited) W dniu 31.10.2021 o 16:59, StreamHD napisał: Ja fura niedługo na złom to jednomas w celu redukcji kosztów. Jak masz zamiar nim latać to dwumasowe koło. Różnica w cenie żadna miedzy dwumasą sachsa a jednomasą od Valeo, dlatego wezmę dwumasę. Przeleciałem wszystkie strony tego tematu i zastanawia mnie czy to prawda jak ktoś tutaj pisał parę lat temu, że te komplety oferowane w sklepach czy na allegro, luka czy sachsa po 1300-1800zł faktycznie mają regenerowane dwumasy??? To jakby się chciało dobrą nieregenerowaną to tylko aso? Edited December 28, 2021 by mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Quote Share this post Link to post Share on other sites