logyz Zgłoś #61 Napisano 4 Kwietnia 2017 Witam rozbierał moze ktos ten zacisk wyciagał cilendrek i zmieniał ten mały oring w nim ? mi to wypadło i niegdzie nie moge znalesc schematu zebu znalesc jak to złozyc chodzi mi o ten popychacz cylinderka w którym miejscu znajduje sie ten mały oring i jak nalezy ułozyc te blaszki poniizej zdjecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #62 Napisano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) O który dokładnie Ci chodzi ? Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez faqq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
logyz Zgłoś #63 Napisano 4 Kwietnia 2017 no o ten mały oring który uszczelnia komore cylinderka z komora silniczka elektrycznego. chodzi mi o to czy zakłada sie go gdzies miedzy te podkładki tego tak zwanego popychacza którego zdjecie wrzuciłem we wczesniejszej woadomosci czy wkłada sie go w otwor w komorze cylinderka. dokładnie chodzi mi o ten oring jak na zdjeciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #64 Napisano 4 Kwietnia 2017 no o ten mały oring który uszczelnia komore cylinderka z komora silniczka elektrycznego. chodzi mi o to czy zakłada sie go gdzies miedzy te podkładki tego tak zwanego popychacza którego zdjecie wrzuciłem we wczesniejszej woadomosci czy wkłada sie go w otwor w komorze cylinderka. dokładnie chodzi mi o ten oring jak na zdjeciu [ATTACH=CONFIG]152425[/ATTACH] http://motofocus.pl/technika/10547/volkswagen-passat-b6-tylne-hamulce-poradnik-montazowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
logyz Zgłoś #65 Napisano 4 Kwietnia 2017 http://motofocus.pl/technika/10547/volkswagen-passat-b6-tylne-hamulce-poradnik-montazowy widziałem lecz tu nie ma nic gdzie ten mały oring sie znajdujeto raczej do samej wymiany klocków cos dla kogos kto wymieniał ten oring bo np miał zawalone tam płyunem hamulcowym badz jesli ktos posiada dokładny schemat zacisku tylnego łacznie ze wszystkimi oringami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
logyz Zgłoś #66 Napisano 4 Kwietnia 2017 panowie chodzi mi dokładnie o to co na zdjeciu mamy całkowicie rozebrany zacisk jak na zdjeciu gdzie idzie ten mały oring gdzies miedzy te podkładki widoczne na zdjeciu? czy w ten otworek na dole zacisku jak na zdjeciu ponizej? napewno ktos to rozbierał i wie dokładnie jak to było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #67 Napisano 4 Kwietnia 2017 Ja niestety robiłem to rok temu więc dokładnie nie pamiętam. Zawsze możesz rozebrać drugi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #68 Napisano 7 Kwietnia 2017 logyz zobacz to Ja mam zamiar się dobrać do zacisku i go sprawdzić. w Awarii ręcznego opisałem mój problem. Powiedz mi, dałeś radę? Myśląc o zajrzeniu do zacisku nie pomyślałem o płynie hamulcowym. Chciałem wyjąć adapter i go obejrzeć, ale widzę że to bardziej skomplikowana operacja niż mi się wydawało. Proszę opiszcie jak wyjąć adapter z zacisku. Dzięki panowie chodzi mi dokładnie o to co na zdjeciu mamy całkowicie rozebrany zacisk jak na zdjeciu gdzie idzie ten mały oring gdzies miedzy te podkładki widoczne na zdjeciu?[ATTACH=CONFIG]152428[/ATTACH] czy w ten otworek na dole zacisku jak na zdjeciu ponizej? [ATTACH=CONFIG]152429[/ATTACH] napewno ktos to rozbierał i wie dokładnie jak to było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolypl Zgłoś #69 Napisano 7 Kwietnia 2017 Dzisiaj właśnie robiłem prawy zacisk i prawy silniczek. Okazało się że ktoś już wcześniej naprawiał prawy silniczek i puścił właśnie ten mały oring. Płyn dostał się do silniczka ale na szczęście nie spalił się. Logyz ja właśnie tę reperaturkę kupiłem. Od góry gdzie masz miejsce na zabezpieczenie idzie blaszka łożysko i dalej blaszka a na samą górę nad blaszki idzie ten mały oring. Ewentualnie jak masz na drugim zdjęciu osadź go w tym rowku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boher Zgłoś #70 Napisano 25 Lipca 2017 Witam, Panowie wie ktoś może jak wymienić łożysko na tym mechanizmie. - - - - - aktualizacja - - - - - to dziwne bo dzisiaj tam dzwoniłem i powiedział mi 350 netto czyli 430 brutto za regeneracje a jest taki miły ,że tak mnie zjeżył ,że sam się wziołem za regeneracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrek_TDI Zgłoś #71 Napisano 5 Października 2017 Witam, w tych silniczkach są dwa typy frezu 6 i 12. Jak sprawdzić bez odkręcania silniczka jaki jest zamontowany u mnie? To może są jakieś typy zacisku hamulcowego i to z tym jest powiązane? Pytam, bo na razie elektryczny ręczny działa poprawnie ale autko ma już te 10 lat a skoro to taka popularna usterka warto się tym odpowiednio wcześniej zainteresować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kingpin Zgłoś #72 Napisano 16 Października 2017 Kolego nie czepiaj się szczegółów i nie zgrywaj mędrca. Uczepiłeś się tych hamulców jakby to było nie wiadomo co. Promujesz tu jakąś firmę i obrażasz. Oryginalne podzespoły.... Kończę ten temat i pozdrawiam Cię serdecznie Cytuj By jedrus, 16 Października 2017 Proszę o zakończenie tych wywodów i osobistych wycieczek. W razie potrzeby proszę o założenie odpowiednich tematów w dziale "polecam / odradzam" i podparcie ich rzetelną recencją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #73 Napisano 21 Października 2017 Wracając na właściwe tory dyskusji..:-) Nie mogę odkręcić jednej śruby od silniczka. Poszedł WD40 na noc, i dalej nic. Boję się urwać jej łeb. Dodatkowo obudowa silniczka z przekładnią niezbyt pozwala na idealnie prostopadłe ustawienie bita. Macie na to jakiś sposób?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #74 Napisano 22 Listopada 2017 (edytowane) Dnia 21.10.2017 o 18:00, wektor napisał: Wracając na właściwe tory dyskusji..:-) Nie mogę odkręcić jednej śruby od silniczka. Poszedł WD40 na noc, i dalej nic. Boję się urwać jej łeb. Dodatkowo obudowa silniczka z przekładnią niezbyt pozwala na idealnie prostopadłe ustawienie bita. Macie na to jakiś sposób?? Długi bit + przedłużka u mnie załatwił sprawę Apropo regeneracji w Sztumie to faktycznie rzeczowo można z właścicielem porozmawiać. Koszt regeneracji w zależności od oceny zużytego zacisku i silniczka. W przybliżeniu przedstawia się tak: -200 zł prosta regeneracja na klej -300-350 zł regeneracja fachowa przy frezie 6, Piaskowanie i malowanie. -jeśli do silniczka poszedł płyn (tak jak u mnie) poprzez nieszczelne uszczelnienie zacisku to istnieje ryzyko że elektronika będzie do wymiany. Jeśli podczas oględzin okaże się że elektronika do wymiany to dodatkowy koszt 80 zł -nowy zacisk i silnik (nie dopytałem jakiej firmy) 700 zł - nowy silnik 350 zł (nie dopytałem jakiej firmy) -nowy silnik(nie zapytałem jakiej firmy)+ regenerowany zacisk 500 zł Gwarancja 1 rok Gwarancja 2 lata jak wymienia się wszystkie podzespoły. Mam nadzieję że wszystko dobrze zrozumiałem i nie przekręciłem. Generalnie warto zadzwonić i porozmawiać bo możemy liczyć na obszerny, rzeczowy opis regeneracji. Edytowane 22 Listopada 2017 przez DarekTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albert1970 Zgłoś #75 Napisano 24 Listopada 2017 Witam wszystkich, których dopadła awaria hamulca i chciałbym podzielić się radą. Przede wszystkim w zestawach naprawczych do zacisków hamulca z tłoczkiem 38mm nie ma wszystkich uszczelnień. czasami brakuje dużego oringu, który uszczelnia obudowę silniczka i korpus zacisku oraz uszczelniacza (nie tego małego oringu) Często montujemy ten mały oring i po pewnym czasie mamy ponowne kłopoty. Ja tak zrobiłem i po 2 miesiącach rozpadł się pasek. łożyska do mechanizmu napędowego są dostępne w sklepach z łożyskami (podawałem wcześniej numery łożysk) i pasek też jest dostępny (wpisać w wyszukiwarce 201-3M-5 passat b6 firma z Gniezna) pasuje (ale nie może być szerszy niż 4,8 mm). Postaram się dołączyć foto.to jest ten uszczelniaczUszkodzony pasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #76 Napisano 25 Listopada 2017 Jaki rozmiar ma ten oring zaznaczony na czerwono? Mam wyciek płynu a zamówiłem zestaw bez tego oringu, dokupiłbym w sklepie od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albert1970 Zgłoś #77 Napisano 26 Listopada 2017 On jest trochę większy niż miejsce w którym ma być tzn na dole zacisku tam gdzie jest niedziana wstawka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albert1970 Zgłoś #78 Napisano 11 Grudnia 2017 kosztorys regeneracji zacisku hamulca i silniczka (na jedną stronę) przedstawia się następująco: zestaw naprawczy do zacisku hamulca z właściwym uszczelniaczem (zaznaczonym na zdjęciu) - 28 zł. komplet łożysk do silniczka - 14 zł pasek zębaty do silniczka - 9 zł. klej do sklejenia obudowy 4 zł RAZEM = 55 PLN czas kompletnej regeneracji (od podniesienia samochodu poprzez odkręcenie zacisku, silniczka wymiany podzespołów, odpowietrzenia układu) 2 godziny!! jedna strona zregenerowana osobiście działa już 2 lata a druga też zregenerowana osobiście 3 miesiące. Coś więcej!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcons Zgłoś #79 Napisano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Dnia 11.12.2017 o 20:53, albert1970 napisał: kosztorys regeneracji zacisku hamulca i silniczka (na jedną stronę) przedstawia się następująco: pasek zębaty do silniczka - 9 zł. Czy ktoś pomoże w znalezieniu namiarów na sam pasek? Jakiś symbol, kod produktu, namiar na sklep itp? Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez marcons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #80 Napisano 16 Kwietnia 2018 (edytowane) Zmordowałem obie śruby (T30) jakoś puściły.Jedna dopiero po nacięciu, bo torx się rozkalibrował. Ale problem mam ze zdjęciem silniczka z zacisku.Za cholerę nie chce odpuścić.Cały korpus lekko się chybocze i nic więcej. Próbowałem lekko podważać śrubokrętem ale mam wrażenie że trzyma na wieloklinie,oring chyba nie ma tyle siły?. WD40 poszło dookoła i odczekam.Ktoś tak miał? Okazało się,że rzeczywiście korozyjnie zrósł się wieloklin z wielowpustem (frezy). Rozłączenie siłowe silniczka z zaciskiem spowodowało wyrwanie tegoż z silnika (owa gwiazdka była zatopiona w plastiku). Na pierwszym obrazku zacisk z bebechami silniczka, na drugim silniczek z wyrwą. Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez wektor rozwiązanie problemu-i stworzenie nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach