zima18 Zgłoś #41 Napisano 16 Października 2015 Sam pasek do mechanizmu można gdzieś dostać ? Posiada ktoś może jakiś numer katalogowy, będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #42 Napisano 13 Grudnia 2015 Czy ktos z lubuskiego gdzies regenerowal ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #43 Napisano 14 Grudnia 2015 albo zerknij w mój podpis:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gilu Zgłoś #44 Napisano 16 Grudnia 2015 Polecam gościa z podpisu Weso robiłem u niego obydwa silniczki ,wszystko profesjonalnie i idzie się dogadać co do ceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #45 Napisano 27 Stycznia 2016 hmm, jak polowe tańsza?:0 bo jak dla mnie to ktoś sobie sprzdaje jakieś swoje silniczki które mógł nie wykorzytać i wcale nie taniej, ale to nie wątek do pisania cen:) ale ogólnie jesteśmy tańsi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #46 Napisano 8 Lutego 2016 Rozumiem że bez silniczków da się jeździć? Czy każde pęknięcie obudowy dyskwalifikuje silnik do regeneracji? U mnie poszło raz dwa, wczoraj zaświeciło (prawy) dzisiaj ledwo do roboty dojechałem. Pewnie zregeneruję oba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #47 Napisano 9 Lutego 2016 Ja jeżdżę bez jednego z 4 miesiące, drugi działa :-) Pęknięcia obudowy przy regeneracji kleją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #48 Napisano 10 Lutego 2016 Macie jakieś źródełko tej tulejki która jest na tej przekładni? Ona jest zaciśnięta ale przy jej ściąganiu zapewne się zniszczy. Łożyska już mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #49 Napisano 4 Lipca 2016 Mój "skaczący" silniczek udało się naprawić. Rozebranie wyczyszczenie pomogło. Dałem do pospawania i działa. Problem się pojawił przy drugim kole bo jest uszkodzony frez w zacisku, ma ktoś pomysł czy idzie kupić samą tą część ? Bo nie mogę namierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #50 Napisano 5 Lipca 2016 (edytowane) Udało mi się kupić w dobrej cenie (70pln) na znanym portalu aukcyjnym "wystarczy wpisać "Wałek Adapter Reduktor silniczka zacisku passat b6" jakby ktoś szukał ..... Wychodzi na to że trzpień silniczka jest dużo twardszy niż wpust w zacisku. + Pytanie przy tej okazji ktoś wymieniał ten trzpień ? Edytowane 5 Lipca 2016 przez faqq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poznaniakk Zgłoś #51 Napisano 27 Lipca 2016 Udało mi się kupić w dobrej cenie (70pln) na znanym portalu aukcyjnym "wystarczy wpisać "Wałek Adapter Reduktor silniczka zacisku passat b6" jakby ktoś szukał ..... Wychodzi na to że trzpień silniczka jest dużo twardszy niż wpust w zacisku. + Pytanie przy tej okazji ktoś wymieniał ten trzpień ? Od siebie dodam, że Pan, który miał te reduktory sprzedał już wszystkie (kolejna dostawa po 7.sierpnia). Kupiła je firma zajmująca się regeneracją zacisków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #52 Napisano 28 Lipca 2016 Się nie dziwię ... bo po 130 normalnie chodzą w necie .. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #53 Napisano 30 Lipca 2016 koledzy sprawa dotyczy passata 10r B6 po cofnięciu silniczków kompem do wymiany klocków cylinderki się nie cofnęły, jak podałem prąd na silniczek to kręcił się cały cylinderek, po odkręceniu silniczka i próbie cofnięcia torxem cylinderek stoi w miejscu, cofnięty standardowo przyrządem w/g mnie powinien zostać wciągnięty silniczkiem lub torxem, oba zaciski skopane czy ten typ tak ma ??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #54 Napisano 30 Lipca 2016 Silniczek luzuje trzpień, a tloczek wciskasz standardowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #55 Napisano 1 Sierpnia 2016 Tylko czy jesteś pewny 100% czy te frezy są originalne z porządnego materiału wyprodukowane przez TRW ?w necie nawet już silniczki chińskie sprzedają po zaniżonych cenach I nawet działają te Chińskie , ale zawsze możesz kupić po cenie zawyżonej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #56 Napisano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Zobaczymy, pożyjemy, wygląda jak oryginał trw. A myślisz że jak robią regeneracje to wkładają bebechy trw, nie sadzę. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #57 Napisano 1 Sierpnia 2016 Chińskie tylko wyglądają podobnie i nic poza tym, myślę i nawet wiem że jest jedna firma która regeneruje i tylko na oryginalnych bebechach montuje . Też padły u mnie zaciski . Patrząc na twoje posty to jakoś mi się wydaje że polecasz siebie ?. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #58 Napisano 2 Sierpnia 2016 Ja poskladałem wszystko ładnie. I dziala elegancko. Filozofii wielkiej nie ma... cała operacja 40 min łączne (czyszczeniem, wymianą czpienia, montaż i demontaż zacisku, odpowietrzenie, i wymiana uszczelek i osłony prxeciwpylowej na tłoczku) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brolypl Zgłoś #59 Napisano 25 Marca 2017 Zauważyłem właśnie wyciek płynu hamulcowego z jednego z silniczków, z tego co widać to już ktoś tam był i jest obudowa poklejona. W którymś poście ktoś pisał że jest tam uszczelnienie. Aby je wymienić trzeba rozbierać ponownie obudowę silniczka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #60 Napisano 25 Marca 2017 z silniczka to raczej nie wycieka :-) tam nie ma płynu. Jeśli cieknie to zapewne z samego zacisku a konkretnie z tłoczka. Trzeba rozebrać i zobaczyć jak wygląda tloczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach