faqq Zgłoś #21 Napisano 3 Września 2015 Noo przy odrobinie chęci warto samemu ale jak komuś się nie chce bawić to faktycznie lepiej wysłać. Drugi jak będę ściągał to od razu odetne górę. Nie będę skubal. Trzeba by znaleźć tylko coś dobrego do klejenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #22 Napisano 3 Września 2015 Czytałem kiedyś na forum, że obudowę można skleić klejem do szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #23 Napisano 4 Września 2015 Ostatnio robiłem silniczek, to nic nie piłowałem, tylko udało się rozkleić obudowę. Możesz wsadzić w imadło i delikatnie go ścisnąć, żeby klej puścił i resztę podważać. Masz 2007 rok, więc mam nadzieję, że silniczek będzie taki jak na zdjęciach u Faqq. U mnie to jeszcze pierwsza konstrukcja silniczka i po rozbebeszeniu wszystkiego i złożeniu do kupy, jest taka tulejka, która blokuje zębatki na wałku. Stara była tak zerdzwiała, że nie udało się jej odzyskać, a z założeniem jakiejś dobieranej to miałem taki problem... 3 razy atakowałem tą tulejkę, i jak na razie trzyma zęby. Gdyż jak się przesunie na wałku, i zęby się od siebie odsunął, to właśnie będą przeskakiwały i będzie cały czas mielił. Obyś miał nową konstrukcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #24 Napisano 4 Września 2015 Ta moja obudowa była z takiego twardego, kruchego plastiku i przy scisnieciu imadlem raczej by pękła obudowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #25 Napisano 4 Września 2015 Do tego celu wystarczy ścisk stolarski i dobry klej np. do szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #26 Napisano 10 Września 2015 Silniczek od a8 d3 nie różni się prawie niczym. Ma tylko dodatkowy kabel który odpowiada za czujnik;) nie wiem czemu nikt się nie chciał ich podjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #27 Napisano 22 Września 2015 Siemka mam taki problem ze dzis na mfa pokazał mi sie błąd parking brake Fault. See owner Manual . Po czym zapłalia sie żółta kontrolka z litera P i nacisnąłem i odcinelem ręczny , wyłączyłem silnik i po włączeniu juz wszystko było okej . Chce zaznaczyć ze nie używam prawie wgl ręcznego . Juz teraz jechałem i wszystko jest okej ... Dlaczego był taki komunikat ? Moze od tego ze nie używam a czasami trzeba użyć aby sie zaadaptowalo. Musz jechać do mechanika ? Teraz juz jest okej . To świadczy o tym ze czeka mnie awaria hamulca i to są pierwsze symtopmy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #28 Napisano 22 Września 2015 Podłącz komputer i sprawdź jaki błąd się pojawił. Na pewno oznacza to początek problemów z ręcznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #29 Napisano 25 Września 2015 Nie polecam jazdy, bez silniczków, strasznie denerwujacy gong, a z kolei po wyciągnięciu bezpiecznika, cała choinka na desce, prędkościomierz nie działa. Najlepiej to podpiąć żarówki h7 pod wtyczki silniczków, nacisnąć przycisk i odpiąć żarówki, i spokój. Jeżeli oczywiście są takie możliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #30 Napisano 25 Września 2015 Ja nie polecam regeneracji . U mnie podziałał silniczek dwa tygodnie i znowu się posypał. Kupiłem silniczek razem z cylinderkiem z wyższych roczników, kosztował połowę ceny mojego .Podmianka cylinderka pasuje do zacisku i mam spokój bynajmniej na razie już 1,5roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #31 Napisano 26 Września 2015 Kolego nie robie antyreklamy poprostu się przejechałem na regeneracji. Nie robił tego nikt z naszego forum. Kiedyś nie dało się dopasować silniczka z puźniejszych modeli, na chwilę obecną taki silniczek orginalny z adapterem kosztuje ok.450zł a nie tak jak wcześniej 1400zł, więc czy jest sens regenerować ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #32 Napisano 27 Września 2015 Powiem wam ze juz tydzień jeżdzę po tym jak pierwszy raz pokazał sie ten błąd a teraz juz jest wszystko okej . Mam nadzieje ze nie będę miał żadnych problemów . A gdzie są te obudowy zacisków ? Muszę koło ściągać żeby zobaczyć czy nie jest pęknięte ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #33 Napisano 27 Września 2015 (edytowane) Może błąd masz spowodowany tylko uszkodzeniem włącznika hamulca postojowego (ja to już ze trzy lata jeżdżę z pękniętymi obudowami ale coś czuję że trzeba już kupić nowe silniki...) Edytowane 27 Września 2015 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #34 Napisano 28 Września 2015 No będę musiał gdzieś podjechać na kanał . Do środka nie będę zaglądał bo nie znam sie na tym i nie wiem jak tam sie dostać . Ale kurde moze tylko jednorazowo jakiś błąd sie pojawił bo teraz jest okej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #35 Napisano 28 Września 2015 Kurde i właśnie chwilkę temu idę do auta , odpalam go i ponownie mam ten błąd i musiałem nacisnąć przycisk ręcznego i wyłączyć i włączyć silnik i znowu jest okej . Zauważyłem ze jak zostawię na dłużej np na noc to tak sie dzieje ... wymiana silniczków pewnie mnie czeka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #36 Napisano 28 Września 2015 Jako ze torx 35 jest bardzo mało popularny ... powiem tylko ze dobrym torxem 30 tez pójdzie bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #37 Napisano 28 Września 2015 A gdzie i za ile robiłeś regeneracje ? A kompyter pokaże czy przycisk jest zepsuty czy silniczek ? Mam nadzieje ze przycisk bo jest za 50 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqq Zgłoś #38 Napisano 4 Października 2015 Apropo torx 35 ... mieszkam w małym mieście 70tys. Wiec pewnie dlatego tego torx 35 w żadnym ze 12 sklepów które odwiedziłem nie mieli ani osobno ani w zestawach a w standardowych zestawach jest 30 i 40 .... ale tak jak wcześniej pisałem u mnie dobrym t30 poszło bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart442 Zgłoś #39 Napisano 13 Października 2015 Ja regenerowałem, u tych państwa(http://allegro.pl/zacisk-elektryczny-hamulca-recznego-passat-b6-i5702420512.html) od wymiany minęło jakieś 4 miesiące, w tym czasie przejechałem około 6k km i póki co jest ok, nie długo pewnie czeka mnie wymiana drugiego i spokój... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #40 Napisano 14 Października 2015 Po co komuś to zlecać, jeśli masz smykałke majsterkowicza zrobisz to sam bez problemu. Niestety obudowa jest zgrzewana i trzeba ja rozciąć. Ja użyłem szlifierki. W srodku masz dość prosty mechanizm. Wyczyściłem, wymieniłem łożyska i zawiozłem silniczek do zespawania. Całość wyniosłą mnie około 70 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach