Skocz do zawartości
Bastii

Regeneracja silników elektrycznych hamulca ręcznego.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak jak w temacie możecie polecić kogoś z forum co zajmuje się regeneracją owych silniczków i jakie to są koszty?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weso ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Tak jak w temacie możecie polecić kogoś z forum co zajmuje się regeneracją owych silniczków i jakie to są koszty?

Pozdrawiam

 

regeneracja jest banalnie prosta 0 pojecia o mechanice mam mechanik znajomy mi wykrecil plastikowa obudowe trzeba rozebrac zeby dobrac sie do srodka srubokret mlotek i ogień schodzi pokrywa., ten silniczek ze srodka w nafcie zostaw na noc bo on sie zacina rano przesmaruj wd 40 podepnij bieguny pod 12v zobaczysz jak smiga poskladaj do kupy obudowe sklej poxipol nastawy same sie zrobią wlaczyc wylaczyc kilka razy i smiga u mnie juz prawie rok czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna tak, ja jednak przejechalem sie na takiej i wymieniam lozyska:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi jak wypniecie taki silniczek sa tam chyba dwie sruby nie wywali potem błędu na desce czy moze lepiej prze demontażem wypiąć akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież po to się wypina żeby ten błąd, który już wywaliło dało się skasować. No chyba, że chcesz sobie naprawić, bo widzisz, że pęka obudowa, a błędu jeszcze nie ma. A błąd wywali i jeszcze będzie „gongowa muzyka” podczas jazdy jak spróbujesz przejechać się bez silniczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem..ale tu kiedys był juz poruszany ten watke i goscie pisal ze po po ponownym zamontowaniu silniczka wywalało bład i swieciła kontrolka!! u mnie nie wywala bo go nie załączam juz pare razy mi go chwyciło i konczyło sie na wypinaniu akumulatora dopiero puszczał:) wiec puki co go nieuzywam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak go nie używasz, to raz na 1000 km sam się zamknie, aby skalibrować grubość okładzin i kiedyś może już się nie otworzyć, więc lepiej naprawić. Bo może się to przydarzyć na jakimś przypadkowym postoju, a idzie zima.

Oczywiście po zamontowywaniu naprawionego trzeba przeprowadzić adaptację w VCDS i błędu nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale problem tkwi w tej przekładni z kołem zataczającym bo przepuszcza i wywala błąd. Da się to jakoś naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyciek z peknietej obudowy silniczka zacisku tylniego. Regeneracja czy kupno nowego (innego) wchodzi w grę?

20150701_143542.jpg

znalazłem taki przekrój, czy to że w silniczku znalazł się płyn hamulcowy świadczy o uszkodzeniu uszczelnienia?

Passat b6 electric handbrake-13.jpg

 

20150701_143542.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz wyciek bo wytarty jest mały oring wewnątrz zacisku. Naprawa jest generalnie prosta i do zrobieni w przydomowym warsztacie. Jak coś to pomogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie może gdzie można kupić np pasek zębaty do takiego silniczka? Mój daje taki dźwięk jakby nie się właśnie ten pasek zerwał, ale jest cały (może wytarte zęby lekko) i wydaje mi się, że to jego wina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie strzela? pewnie koła zębate przeskakują przez korozje:), nie spotakłęm się jeszcze z pękniętym paskiem, jedynie kilka razy widziałem "spuchnięty" ale to raczej przez płyn hamulcowy, który się dostał do środka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie strzela? pewnie koła zębate przeskakują przez korozje:), nie spotakłęm się jeszcze z pękniętym paskiem, jedynie kilka razy widziałem "spuchnięty" ale to raczej przez płyn hamulcowy, który się dostał do środka

Rozebrałem dziada ..... :) i w środku wygląda ok, silniczek chodzi lekko przekładnia też ... zęby całe ....

 

2015-08-31 22.04.52.jpg

 

Aczkolwiek trochę rozpuszczonej rdzy było .... wcześniej dostał WD40. .....

 

2015-08-31 21.50.43.jpg

 

Zastanawiam się czy na tym nie przeskakuje ....

 

2015-08-31 21.57.45.jpg

 

Ktoś ma jakieś sugestie ?

Edytowane przez faqq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może wymyślić jakieś przeglądy profilaktyczne?Np. co 100tys km rozebrać, wyczyścić i przesmarować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomaszu napisałeś, że rozebrałeś silniczek. Pytanie moje w jaki sposób dostałeś się do tego nieszczęsnego mechanizmu? Połamałeś obudowę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Górną część która wygląda jak klapka próbowałem podważać struboktetem ale odpryskiwaly małe kawałki wiec oskubalem wokół i brzeszczotem lekko podpilowalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli standardowo trzeba czarną obudowę połamać. Z Twoich zdjęć wynika, że szybko sobie poradziłeś z tym zadaniem. Mi pod blokiem taki numer nie wypali. Daleko mieskasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed domem robilem. Odkrecasz 2 torx t30 i odpinasz zlaczke i po sprawie. Zabierasz do domu i działasz sobie powoli. Ja swojego jeszcze nie złożyłem. Bo ciągle nie wiem czemu przeskakiwał. Może przez ta rdzę bo było w środku trochę rozpuszczone jak widać na foto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem jak się do tego zabrać bo już je zdejmowałem. Napryskałem WD 40 i na ponad rok wystarczyło. Do tego sprężone powietrze. Za jakiś czas będę musiał ponownie się tym hamulcem zająć bo coraz głośniej pracuje i trzeba będzie rozłożyć na czynniki pierwsze w celu naprawy albo pójść na łatwiznę i wysłać np. do Weso.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności