Grzegosh Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2014 Witam. Mam passata b6 variant. Jak poprowadzić kable, tzn. którędy zasilający itp? I drugie pytanie - ma ktoś może schemat wyjść RNS510? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegosh Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2014 Witam. A chociaż powie ktoś mniej więcej ile przewodów kupił? Jaka długość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #3 Napisano 30 Września 2014 Schemat poszukaj w googlu. Ogólnie 6/7 metrów kabla starczy, zbiegnie jeszcze na masę. I nie kupuj czasem jakiegoś cienkiego gówna co najmniej 12mm2 a najlepiej 16mm2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #4 Napisano 19 Października 2014 Przy prowadzeniu przy przewodach klimy i wyjściu za schowkiem pasażera wystarcza 5m (albo x2 jeśli plus i minus idzie z aku - albo + 1m jeśli minus ma być brany z karoserii) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art'ek Zgłoś #5 Napisano 12 Marca 2015 Witam ja również chce przeciągnąć kabel do wzmacniaczy... samochód b6 variant - 2 wzmacniacze w bagażniku ... - kabel 50 mm2 - da rade go gdzieś przeciągnąć przez ścianę grodziowa ?? gdzie później najlepiej we wnętrzu go przeciągnąć ?? może ktoś coś doradzić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2015 Jak się dostaniesz już do środka, to puść kabel progiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #7 Napisano 13 Marca 2015 Artur, po wyjęciu akumulatora i tej jego skrzynki/osłony - tuż za nim zobaczysz główną wiązkę kabli - w gumowym fartuchu robisz dziurę i bez problemu przechodzisz nad pedałami do środka - potem progiem do tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyber Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2015 Witam. A co z Masa?? Jest jakies miejsce w bagazniku zeby sie do masy "wbic" ? Albo inne dobrze dostepne? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #9 Napisano 25 Marca 2015 chyba najlepsza opcja to śruba mocowania pasów pod tylnym siedzeniem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #10 Napisano 25 Marca 2015 W ofercie Hollywood'a jest też stopka oznaczona symbolem HGT-0 którą można do tego celu wykorzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shegge_reggae Zgłoś #11 Napisano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie pytanie: czy w jednym progu da radę zmieścić dwa kable o średnicy ok 20-25 mm2 oraz podwójny chinch? ktoś próbował? chcę puścić wszystkie kable lewą stroną, bo planuję wrzucić zabudowę w schowek z lewej strony a ciągnąc kable jedną stroną da radę to wszystko elegancko ukryć pod osłoną nadkola, tak żeby mi kable sie nie walały po bagażniku. Może ktoś się orientuje jak tam z miejscem? dodam że w drzwiach z tyłu mam elektryczne szyby i głośniki, więc troszkę kabli tam idzie. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez shegge_reggae Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #12 Napisano 9 Czerwca 2015 Ja dwa tygodnie temu prowadziłem zasilający 53mm2 i powiem, że upchać go aby go nie było widać wcale nie było łatwo. Wyciągałem fotel pasażera i kładłem pod podłogą. Zasilający i chincz nie powinny iść jedną stroną, możesz potem słyszeć silnik w głośnikach. Ja swój zasilający prowadziłem stroną pasażera. Potem i tak przechodziłem pod kanapą tylną i w boczek do bagażnika. Docelowo wzmacniacz ma być właśnie we wnęce gdzie się zabudowuje subwoofer. Ale jeszcze nie mam pomysłu jak go tam dobrze przymocować. Jeden to nie problem ale ja tam muszę upchać dwa Zostaje jeszcze alternatywa (podpatrzone u nas na forum) przymocować je nad koło zapasowe do tej plastikowej podnoszonej podłogi Tu teraz nie wiem czy mi przewodów starczy hahaha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2015 dwa kable o średnicy ok 20-25 mm2 oraz podwójny chinch? nawet jeśli się da to jednak proponowałbym puścić je oddzielnymi progami, unikniesz wtedy zakłóceń Ale jeszcze nie mam pomysłu jak go tam dobrze przymocować. Jeden to nie problem ale ja tam muszę upchać dwa mi się udało zmieścić 2 w lewym boczku:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #14 Napisano 14 Czerwca 2015 A jak żeś to zrobił. Masz gdzieś zdjęcia? Chwilowo przygotowałem je do oparcia fotela. Ale docelowo mają zniknąć stamtąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #15 Napisano 16 Czerwca 2015 A jak żeś to zrobił. jak sie popieści to sie zmieści:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #16 Napisano 16 Czerwca 2015 Tez tak chciałem zrobić. Minus brak możliwości regulacji ustawień wzmacniacza jak juz Wszystko ustawie to przyniosę dzięki za fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shegge_reggae Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2015 Marcinie powiem tak: mistrzowska robota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #18 Napisano 16 Czerwca 2015 mistrzowska robota dzięki:ok Minus brak możliwości regulacji ustawień wzmacniacza no tu niestety się zgodzę... na małym wzmaku MAC jeszcze pokrecić mozna ale wzmak od przedniego zestawu SONY raz ustawić, założyć boczek i tak musi zostać. Ale w Sony jedyne pokrętło to gain wiec nie ma i tak co później poprawiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djrobo Zgłoś #19 Napisano 23 Września 2015 w Passacie B6 bardzo prosto jest przeprowadzić kabel zasilający do komory silnika! - najpierw demontujemy i wyciągamy akumulator! UWAGA: generalnie wszystkie prace należy prowadzić przy odłączonym akumulatorze (szczególnie w okolicach airbagów!) - podstawy akumulatora nie trzeb wykręcać! - od strony kierowcy ściągamy osłony plastykowe nad pedałami i podstopnicę i wszystkie listwy progowe aż do bagażnika . (najlepiej zacząć od tylnych i iść do przodu). najlepiej wyciągnąć też fotel kierowcy dla wygody. - w lewym rogu pod gumami znajdziemy grubą wiązkę przewodów wychodzącą z gumy od strony komory silnika. ostrożnie nacinamy tą gumę nożykiem i wciskamy do niego przewód zasilający. - kabel wychodzi pod podstawą akumulatora, spokojnie da się go chwycić ręką i wciągnąć do komory silnika! Kabel najlepiej zabezpieczyć koszulką teflonową, można też peszlem ale wtedy będzie dużo grubszy. Kabel spawalniczy 50mm2 wchodzi bez problemu w podanym miejscu, pewnie grubszy też by wszedł. 50mm2 w teflonie bez problemu mieści się pod listwami progowymi , z peszlem może być gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach