Jump to content
Grzegosh

Poprowadzenie kabla

Recommended Posts

Witam. Mam passata b6 variant. Jak poprowadzić kable, tzn. którędy zasilający itp?

I drugie pytanie - ma ktoś może schemat wyjść RNS510?

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. A chociaż powie ktoś mniej więcej ile przewodów kupił? Jaka długość?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schemat poszukaj w googlu.

 

Ogólnie 6/7 metrów kabla starczy, zbiegnie jeszcze na masę. I nie kupuj czasem jakiegoś cienkiego gówna co najmniej 12mm2 a najlepiej 16mm2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy prowadzeniu przy przewodach klimy i wyjściu za schowkiem pasażera wystarcza 5m (albo x2 jeśli plus i minus idzie z aku - albo + 1m jeśli minus ma być brany z karoserii)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

ja również chce przeciągnąć kabel do wzmacniaczy... samochód b6 variant - 2 wzmacniacze w bagażniku ... - kabel 50 mm2 - da rade go gdzieś przeciągnąć przez ścianę grodziowa ?? gdzie później najlepiej we wnętrzu go przeciągnąć ?? może ktoś coś doradzić??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się dostaniesz już do środka, to puść kabel progiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artur,

po wyjęciu akumulatora i tej jego skrzynki/osłony - tuż za nim zobaczysz główną wiązkę kabli - w gumowym fartuchu robisz dziurę i bez problemu przechodzisz nad pedałami do środka - potem progiem do tyłu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

A co z Masa?? Jest jakies miejsce w bagazniku zeby sie do masy "wbic" ?

Albo inne dobrze dostepne?

 

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba najlepsza opcja to śruba mocowania pasów pod tylnym siedzeniem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ofercie Hollywood'a jest też stopka oznaczona symbolem HGT-0 którą można do tego celu wykorzystać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie pytanie:

czy w jednym progu da radę zmieścić dwa kable o średnicy ok 20-25 mm2 oraz podwójny chinch? ktoś próbował? chcę puścić wszystkie kable lewą stroną, bo planuję wrzucić zabudowę w schowek z lewej strony a ciągnąc kable jedną stroną da radę to wszystko elegancko ukryć pod osłoną nadkola, tak żeby mi kable sie nie walały po bagażniku. Może ktoś się orientuje jak tam z miejscem? dodam że w drzwiach z tyłu mam elektryczne szyby i głośniki, więc troszkę kabli tam idzie.

Edited by shegge_reggae

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dwa tygodnie temu prowadziłem zasilający 53mm2 i powiem, że upchać go aby go nie było widać wcale nie było łatwo. Wyciągałem fotel pasażera i kładłem pod podłogą. Zasilający i chincz nie powinny iść jedną stroną, możesz potem słyszeć silnik w głośnikach.

Ja swój zasilający prowadziłem stroną pasażera. Potem i tak przechodziłem pod kanapą tylną i w boczek do bagażnika. Docelowo wzmacniacz ma być właśnie we wnęce gdzie się zabudowuje subwoofer. Ale jeszcze nie mam pomysłu jak go tam dobrze przymocować. Jeden to nie problem ale ja tam muszę upchać dwa :) Zostaje jeszcze alternatywa (podpatrzone u nas na forum) przymocować je nad koło zapasowe do tej plastikowej podnoszonej podłogi :) Tu teraz nie wiem czy mi przewodów starczy :) hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
dwa kable o średnicy ok 20-25 mm2 oraz podwójny chinch?

nawet jeśli się da to jednak proponowałbym puścić je oddzielnymi progami, unikniesz wtedy zakłóceń

 

 

Ale jeszcze nie mam pomysłu jak go tam dobrze przymocować. Jeden to nie problem ale ja tam muszę upchać dwa

mi się udało zmieścić 2 w lewym boczku:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak żeś to zrobił. Masz gdzieś zdjęcia? Chwilowo przygotowałem je do oparcia fotela. Ale docelowo mają zniknąć stamtąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jak żeś to zrobił.

jak sie popieści to sie zmieści:D

 

 

dafota.2.bkh1434476459k.jpg.IMAG2282.jpgdafota.2.7hj1434476525j.jpg.IMAG2288.jpg

dafota.2.7ab1434476487v.jpg.IMAG2283.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez tak chciałem zrobić. Minus brak możliwości regulacji ustawień wzmacniacza :( jak juz Wszystko ustawie to przyniosę :) dzięki za fotki

Share this post


Link to post
Share on other sites
mistrzowska robota

 

dzięki:ok

 

Minus brak możliwości regulacji ustawień wzmacniacza

 

no tu niestety się zgodzę... na małym wzmaku MAC jeszcze pokrecić mozna ale wzmak od przedniego zestawu SONY raz ustawić, założyć boczek i tak musi zostać. Ale w Sony jedyne pokrętło to gain wiec nie ma i tak co później poprawiać;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

w Passacie B6 bardzo prosto jest przeprowadzić kabel zasilający do komory silnika!

- najpierw demontujemy i wyciągamy akumulator! UWAGA: generalnie wszystkie prace należy prowadzić przy odłączonym akumulatorze (szczególnie w okolicach airbagów!)

- podstawy akumulatora nie trzeb wykręcać!

- od strony kierowcy ściągamy osłony plastykowe nad pedałami i podstopnicę i wszystkie listwy progowe aż do bagażnika . (najlepiej zacząć od tylnych i iść do przodu). najlepiej wyciągnąć też fotel kierowcy dla wygody.

- w lewym rogu pod gumami znajdziemy grubą wiązkę przewodów wychodzącą z gumy od strony komory silnika. ostrożnie nacinamy tą gumę nożykiem i wciskamy do niego przewód zasilający.

- kabel wychodzi pod podstawą akumulatora, spokojnie da się go chwycić ręką i wciągnąć do komory silnika!

 

Kabel najlepiej zabezpieczyć koszulką teflonową, można też peszlem ale wtedy będzie dużo grubszy.

Kabel spawalniczy 50mm2 wchodzi bez problemu w podanym miejscu, pewnie grubszy też by wszedł.

50mm2 w teflonie bez problemu mieści się pod listwami progowymi , z peszlem może być gorzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy