radas Zgłoś #341 Napisano 22 Marca 2019 silnik BVY , benzyna, 2,0 FSI. Dzisiaj zapaliła się kontrolka CHECK. Passat jedzie normalnie (no, może jak zdejmuję nogę z gazu to po ok 1 sek. czuję lekkie szarpnięcie, ale to może złudzenie ?) Komputer wskazał błąd: 1 Fault Found: 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 - 008 - Implausible Signal - MIL ON Próbowałem coś znaleźć, ale słabo. Ludzie opisują problem z silnikiem 2.0 TDI CR. Tam pomaga zakupienie na allegro zestawu naprawczego - Ogranicznik nastawy klap , lub Taki , ale to wszystko do diesla. A co zrobić z nieszczęsnym FSI ? Pomocy ! ? ten samochód mnie zrujnuje ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #342 Napisano 22 Marca 2019 wymiana czujnika położenia klap lub wymiana calego kolektora ssącego i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #343 Napisano 22 Marca 2019 Mówisz, że to pomoże ? Im więcej czytam, tym większe oczy robię i włos mi się jeży ! Bardzo mało informacji jest w ogóle, a do benzyniaków to już całkiem. Ci co piszą to straszą kosztami 1,5k -2k ! Kolektory widzę na allego po 2 stówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #344 Napisano 22 Marca 2019 tylko w FSI może to być do wymiany 06D133209T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #345 Napisano 22 Marca 2019 Skomplikowana taka wymiana ? angażować specjalistów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #346 Napisano 22 Marca 2019 Dnia 7.07.2017 o 19:28, ziomek1988 napisał: I jak... Pomoże ktoś jak rozwiązać temat przy silniku TSI? i ja dołączam do pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #347 Napisano 1 Maja 2019 (edytowane) Witam miałem kilka błędów 8196, 8198, 8213. Jedzilem dalej... Wymieniłem nastawnik kolektora zgubiłem sprężynkę. Jeździłem dalej... ostatnio wywaliło błąd 9571 turbocharger p2563. Wiem że to problem z gruszka, ostatnio wymieniałem ją 3 lata temu. Ogólnie auto straciło moc, wywala spirale i tryb awaryjny. Próbowałem robić adaptacje, podczas adaptacji wywala silnik w tryb awaryjny. Nie przechodzi adaptacji. Czy mój problem leży po stronie gruszki czy to dalej problem z kolektorem? dodaje filmik z proby adaptacji Edytowane 1 Maja 2019 przez nicqo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #348 Napisano 14 Maja 2019 Witam, Niestety po instalacji ogranicznika z allegro, problem wrocil po 2 miesiącach, tym razem kontrolka check enginge i blad P2006 (0081896) - Manifold Flap stuck - closed Czyli jakby flapa jedna utknela gdzies. Ktos miał ten problem? Jak zrobić test klap lub nastawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #349 Napisano 14 Maja 2019 U mnie było to samo, pomogło na krótko. Najlepsza opcja wymiana kolektora z silniczkiem. Odrazu wyczyść sobie egr. Niezły tam miałem na tych częściach sajgon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #350 Napisano 14 Maja 2019 Dzieki nicqo, na jaki wymieniles? Z allegro używany? Bo widze tez nowe w niskiej cenie firmy NTY ? Ten silniczek jest w komplecie zazwyczaj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #351 Napisano 14 Maja 2019 Ja mieszkam w Niemczech i kupiłem na eBay zregenerowane wszystko za 190€. Stare muszę odeslac, to są części oryginalne ale po naprawie. Z 3 letnia gwarancja. Firma w Polsce która wysyła na Niemcy ... AUTOS SILNIKI SP. Z O.O. SP.K. W Niemczech taniej niż w Polsce heh Jak narazie jest ok, do tego musiałem wymienić gruszkę od turbo bo też się popsuło jedno po drugim.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #352 Napisano 15 Maja 2019 ok zamowilem od nich sam kolektor, mam nadzieje ze pomoze na blad p2004 i p2006 (flap stuck open i closed). Z ich doświadczenia wynika ze rzadko jest to wynik zlej pracy samego nastawnika PO wymianie samego kolektora i adaptacji przepusnicy, czyszczeniu EGR - wszystko ok po 1 dniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #353 Napisano 6 Czerwca 2019 zauważyłem że u mnie blokuje się cięgno i wtedy zapala się check , ruszę go palcem skasuję błąd i jest ok ,po kilku odpaleniach znowu blokada i check . teraz pytanie czy to wina nastawnika czy kolektor jest tak zasyfiony że wszystko sie skleja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #354 Napisano 6 Czerwca 2019 Jaki błąd? Podpinałeś komputer? Jeśli nie to wróżenie z fusów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #355 Napisano 7 Czerwca 2019 P2015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2008 Zgłoś #356 Napisano 7 Czerwca 2019 Obstawiam, że to wina ogranicznika na osi klapek, miałem też ten błąd. Kup na allegro albo innym serwisie ogranicznik nastawnika klap za około 50zł, wydatek żaden a u mnie po jego zastosowaniu wszystko wróciło do normy i błędy P2015 już nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #357 Napisano 8 Czerwca 2019 Też bym obstawiał nastawnik klap kolektora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2008 Zgłoś #358 Napisano 8 Czerwca 2019 10 minut temu, emilus100 napisał: Też bym obstawiał nastawnik klap kolektora. Nie tyle co wadliwy nastawnik bo tak naprawdę on jest sprawny tylko lipnie wykonany ogranicznik na osi klap, ale mniejsza o to, nadal podtrzymuję swoje zdanie, że inwestycja 50zł w kawałek aluminium rozwiąże problem ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #359 Napisano 12 Sierpnia 2019 dzisiaj założyłem nastawnik ,po skasowaniu błędu jeszcze raz sie zapalił ponowne skasowanie i na razie jest ok . Przy okazji wyczyściłem przepustnicę i EGR . st.licznika 237 000 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2008 Zgłoś #360 Napisano 13 Sierpnia 2019 Pokaż zdjęcia jak to wygląda po czyszczeniu i ile dało się wyskrobać tego dziadostwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach