wiesiok81 Zgłoś #81 Napisano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie....Nikt nic nie wie o takich błedach, może miał ktoś doswiadczenie z takimi kodami , gdzie szukać przyczyny?? prosze o pomoc. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #82 Napisano 5 Stycznia 2015 Wymieniłem już dwa nastawniki . Jeden nowy ale wszystkie zachowują się tak samo. Zdejmowałem cały kolektor i klapy są czyste lekko chodzą , wygląda że się domykają i otwierają bez oporów a błąd dalej wyskakuje tyle że siłownik zaczął startować z chwilą rozruchu a jeśli w pracy silnika wykasuje błąd to do chwili wyłączenia silnika pracuje poprawnie . \błąd pokazuje się z chwilą wyłączenia silnika czyli z jednej strony gdzieś się źle ustawia . Jest to wkurzające jak zapali się chek . Ale tak naprawdę to nie widać nic na stracie mocy czy też kopceniu , a może i zużycie paliwa jest niższe jak pisał mkpol . Nie mam głowy co z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #83 Napisano 5 Stycznia 2015 Sprawdź jeszcze wiązkę czy gdzieś nie przytarła i czy we wtyczce nie masz czasem oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łuki0 Zgłoś #84 Napisano 5 Stycznia 2015 Szanuje się takich użytkowników jak Łuki0 - naprawił swoje auto i nie podzielił się doświadczeniami. Na prawdę kultura pierwsza klasa. dzięki bardzo nie zaglądałem tu więc co miałem Ci odpisać ? wiesz że istnieje coś takiego jak PW ? u mnie spadło tylko cięgno....kolego.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #85 Napisano 16 Stycznia 2015 No i wreszcie usunąłem usterkę , ale za duże pieniądze. Kupiłem w serwisie vw nowy kolektor z nastawnikiem i wszystko wróciło do normy. To ustrojstwo jest tak dokładne , że wystarczył ok. 1 mm luzu na połączeniu klap z wykorbieniem wychodzącym do dźwigni łączącej z nastawnikiem i nastawnik wariował . Myślę , że sam nastawnik jest ok. tylko te połączenia. Są tam panewki chyba plastikowe i one się wyrabiają. Słaby punkt to miejsce na foto zaznaczone czerwonym kółkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #86 Napisano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Wreszcie zginął błąd 8213 i 8214 . Naprawiłem . poczytajcie http://forum.vw-passat.pl/threads/142485-Regeneracja-klap-kolektora-ssącego-silnik-2-0-tdi-cbbb?p=2193825#post2193825 Na czerwono jest słaby punkt. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Marek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #87 Napisano 16 Stycznia 2015 Jakie koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #88 Napisano 16 Stycznia 2015 Koszty to prawie 1600 zł kolektor z nastawnikiem plus 100 za robociznę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #89 Napisano 16 Stycznia 2015 Ech kurde VW sobie wymyślił sposób na zarabianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #90 Napisano 16 Stycznia 2015 ważne że śmiga Koszty to prawie 1600 zł kolektor z nastawnikiem plus 100 za robociznę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #91 Napisano 19 Stycznia 2015 Ok, śmiga, ale cena zaporowa jak na taką kretyńską usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #92 Napisano 30 Stycznia 2015 mam pytanie, nie moge nigdzie znaleźć i nie wiem czy można przedewszystkim. Jaki kolektor mozna zamontować bez klapek oczywiscie zamiast kolektora 03L129711AG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #93 Napisano 3 Lutego 2015 Są firmy co zaślepiają otwory po ośce klap kolektora i modyfikują program ,żeby nie wywalał błąd . Ale to rozwiązanie niekorzystne jeśli jest DPF . Można też zostawić klapy w pozycji otwartej i wyłączyć z oprogramowania nastawnik . Za taką usługę elektronicy wołają od 500 do 800 zł. To też jest pseudo naprawa przy czym jak auto jest bez DPF-a to nic się nie stanie , no może lekko spadnie moc między 1700 a 2500 obrotach przy czym tego się nie wyczuwa . Te klapy współgrają z EGR i przepustnicą i są pro ekologiczne . Jak jest DPF to przy złym zaprogramowaniu można doprowadzić do zapychania filtra a koszty naprawy są nie porównywalne . Wybór rozwiązania należy do użytkownika. Ja płakałem i płaciłem przy wymianie całego kompletnego kolektora z nastawnikiem, bo chcę jeszcze trochę pojeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #94 Napisano 3 Lutego 2015 A co sie dzieje z Dpf?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #95 Napisano 10 Lutego 2015 ja dzis rozwiązałem problem swoich błędów p2004 i p2006 , wyprogramowałem w systemie klapy i wkońcu jest ok co do dpf z moich informacji wynika, ze zapycha się i nie ma samowypalania jesli są błedy w sterowniku silnika a jesli ich nie ma, wszystko funkcjonuje normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #96 Napisano 10 Lutego 2015 Serio? Mi aktualnie swieci sie na stałe kontrolka od września . Co prawda nie zauważyłem wypalania ale aktualnie troche jezdze po autostradach i myslalem ze sie wtedy wypala. Czy to znaczy ze zaraz go zawale?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #97 Napisano 10 Lutego 2015 z netu , od goscia co mi dzis robił moda i od gościa co pracuje w serwisie vw wiem , czytałem, słyszałem że jezeli sa błedy w sterowniku i swieci sie kontrolka nie ma samowypalania się dpf, podejrzewam ze pojeździsz jeszcze chwile i wkońcu zapali ci się kontrolk od dpf a wtedy bedzie kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #98 Napisano 11 Lutego 2015 Mi padł dpf po awarii klapy gaszącej...Opisałem sprawę w innym wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszm Zgłoś #99 Napisano 14 Lutego 2015 (edytowane) jak sprawdzić ten zaworek 191906283A i czy on może być przyczyną że klapy w ssącym nie dają znaku życia dodam jeszcze że kolektor był zdjęty klapy chodzą lekko Edytowane 14 Lutego 2015 przez mariuszm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #100 Napisano 17 Lutego 2015 Dziś wymieniłem cały kolektor ssący z nastawnikiem. Faktycznie na starym jest pełno nagaru, i być może że przez to był błąd klap. Załączam fotki Wymiana w ASO VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach