DeepHeet Zgłoś #1 Napisano 13 Września 2014 Mam problem z dość mocnym ściąganiem samochodu w lewo i szukam pomysłu co to może być? Jakieś 2 miesiące temu zmieniłem opony i było git malina, na starych miałem telepanie na kierownicy i tak jeździłem zadowolony ale ostatnio zwróciłem uwagę że strasznie samochód ściąga, chciałem ustawić zbieżność to okazało się że mam wylany amor z przodu i nie było sensu. Teraz jestem po wymianie amorów (gwint na serię) podjechałem ustawić zbieżność i kąty i jest kupa. Wszystko ustawione na 0 i samochód dalej ściąga i to mocno trzeba cały czas trzymać kierownice lekko skręconą w prawo wtedy jedzie się prosto jednak jak się ją puści to wraca natychmiast do położenia "normalnego" a samochód jedzie w lewo. 4 razy mi ustawiali i 4 razy to samo zero jakiejkolwiek zmiany czy coś, auto sprawdzone przy okazji na ścieżce i w zawieszeniu wszystko tip top zero luzów czy coś. Goście już sami nie wiedzieli czego się tak dzieje i ja też. Na ścieżce wychodziło że prawe przednie koło ma delikatnie większy opór toczenia (prawe ok 0.14 lewe ok 0.18) ale to chyba za mało żeby tak gwałtownie auto jechało w lewo bo można zmieniać pas czy jechać po ostrzejszym łuku bez trzymania kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #2 Napisano 13 Września 2014 A koła zamieniałeś miejscami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2014 Jeszcze nie próbowałem ale sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2014 W wulkanizacji okazało się że mam jedna oponę wybuloną na całym obwodzie, zamieniłem tył z przodem i jest dużo lepiej ale trzeba znów ustawić geometrie żeby było już oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach