Stad Zgłoś #1 Napisano 11 Sierpnia 2014 Szukałem i szukałem, może kiepsko. Problem jest tego typu ze prawie za każdym razem kiedy odkręcenie korek od paliwa i tankuje auto to cieżko odpala. Wcześniej myślałem ze to cewki albo świece. Wymieniłem i to i to na nowe. Potem zacząłem dumac co to może być i zauważyłem pewna zależność ze problem z odpaleniem pojawia sie zawsze na stacji po tankowaniu. Dodam ze tankowane było na rożnych stacjach wiec to raczej nie problem paliwa. Gdzie mam szukać problemu? Z góry dziękuje za pomoc, a muszę sie sprężyć bo w sobotę wyjeżdżam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #2 Napisano 11 Sierpnia 2014 Jak dokładnie wygląda problem z odpalaniem? Nie chce w ogóle, długo kręci, krztusi się, ale odpala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stad Zgłoś #3 Napisano 11 Sierpnia 2014 Długo kręci, a po odpaleniu tak jak by chodzi na trzy cylindry, przez kilka sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #4 Napisano 11 Sierpnia 2014 A jak przejedziesz jakiś odcinek i zgasisz silnik , ponownie odpalisz to też ciężko odpala ? Czy to jest tylko pierwsze odpalenie silnika po zatankowaniu auta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stad Zgłoś #5 Napisano 12 Sierpnia 2014 Nie tylko po tankowaniu. Tak to mogę odpalić i gasić do woli. Obstawiam ze bardziej chodzi o odkręcenie korka od paliwa lecz totalnie nie wiem gdzie szukać problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #6 Napisano 12 Sierpnia 2014 A jak odkręcasz korek od wlewu paliwa, to słyszysz jak uchodzi powietrze ? Takie "syczenie" jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stad Zgłoś #7 Napisano 12 Sierpnia 2014 Jest bardzo mocne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #8 Napisano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Sprawdź czy po zatankowaniu i przy odkręconym korku odpala normalnie. I przeczytaj TO, co prawda dotyczy tediego ale może masz to samo. Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stad Zgłoś #9 Napisano 12 Sierpnia 2014 Zaraz jadę tankować, tylko mi to sie dzieje przy tankowaniu nie pod korek. Bardzo to dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #10 Napisano 13 Sierpnia 2014 Evap rozszczelniony.sprawdzic zawor i przewody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stad Zgłoś #11 Napisano 13 Sierpnia 2014 A czy mogę prosić o podpowiedź które to jest, może być jakieś zdjęcie ewentualnie rysunek techniczny z jakiejś serwisowki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #12 Napisano 14 Sierpnia 2014 Evap rozszczelnionyA co to takiego ten "evap" i gdzie tego szukać. U mnie wprawdzie takich cudów nie ma, ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #13 Napisano 14 Sierpnia 2014 jest o układ odprowadzający opary paliwa, ale jego uszkodzenie raczej na pewno wyszło by przy sprawdzaniu błędów, zresztą wydaje mi się, że można również wymusić test EVAP z VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #14 Napisano 14 Sierpnia 2014 Dodajmy, że EVAP jest tylko w benzyniaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #15 Napisano 14 Sierpnia 2014 Dodajmy, że EVAP jest tylko w benzyniakuNo to mi ulżyło. Nie mniej jednak ciekawa awaria u kolegi Stad i sam jestem ciekaw finału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stad Zgłoś #16 Napisano 14 Sierpnia 2014 Na razie nie mam dostępu do komputera, ostatnio był podpinany miesiąc temu i nic nie było. Mogę prosić o jakiś schemat tego układu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #17 Napisano 14 Sierpnia 2014 Pod kolektorem masz zaworek.filtr z weglem to czarna puszka .przewody sa sztywne pomiedzynimi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
creative86 Zgłoś #18 Napisano 26 Października 2017 Witam Mam podobny objaw w Passacie 2.0 TFSI 200 KM plus błąd P2279 i falujace obroty podczas jazdy ze stala predkoscia.Nowe świece Odma EVAP i daje obroty faluja.Kasowanie błędów nic nie pomaga po przejechaniu 10km ponownie ten sam błąd. Ma ktoś rozwiązanie na ten objaw lub sugestie co może być przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #19 Napisano 19 Listopada 2018 Witam, proszę o podpowiedź pacjent to passat cc 2.0 tsi(tfsi) 200 KM czy takie błędy mogą występować przy zebraniu się nagaru. Tak mi mówi mechanik że prawdopodobną przyczyną jest nagar na zaworach i dolocie. Sprawdzony został filtr z węglem aktywnym oraz zawór przy silniku n80 podobno są sprawne i nic nie wskazuje na uszkodzenie. Natomiast w poniższych logach zauważyłem że na 3 cylindrze jest niższe napięcie. Czy to może być wina cewki lub wtryskiwacza? Proszę o jakieś porady co można by sprawdzić. Bo nie bardzo mi się chce wierzyć że nagar spowodował takie błędy. Odpowietrzenie zbiornika sprawdzone jest przelot. 000369 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P0171 - 000 - system za ubogi - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 136801 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2108.14.26 Czas: 05:09:47 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 755 /min Obciążenie: 17.6 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 96.0*C Temperatura: 43.0*C Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar Napięcie: 13.970 V 001089 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa P0441 - 000 - nieprawidłowy przepływ Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 137443 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2108.14.26 Czas: 20:46:27 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 770 /min Obciążenie: 16.1 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 97.0*C Temperatura: 50.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.970 V 000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 000 - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 137719 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2108.14.27 Czas: 00:09:58 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 723 /min Obciążenie: 14.9 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 96.0*C Temperatura: 45.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.970 V 000772 - Cylinder 4 P0304 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 137719 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2108.14.27 Czas: 00:09:58 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 723 /min Obciążenie: 14.9 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 96.0*C Temperatura: 45.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.970 V 000770 - Cylinder 2 P0302 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 137719 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2108.14.27 Czas: 00:09:58 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 723 /min Obciążenie: 14.9 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 96.0*C Temperatura: 45.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.970 V 000771 - Cylinder 3 P0303 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 137719 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2108.14.27 Czas: 00:20:11 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 689 /min Obciążenie: 22.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 95.0*C Temperatura: 45.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.716 V Kody gotowości: 0000 0000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek321 Zgłoś #20 Napisano 8 Marca 2022 Witam mam problem z evapem pojawia sie check kod bledu p0441 zostal wymieniony zawor evapu sprawdzone przewody sa szczelne. Sytuacja jest o tyle ciekawa ze blad pokazuje po przejechaniu nieraz 700km 1000km a czasem nawet po 200km. Odpialem wezyk idacy od zaworu do kolektora, silnik odrazu zareagowal spadkiem obrotow i nierowna praca wiec go wpialem z powrotem. Po zlapaniu zaworu czuc jak "cyka" wiec uwazam ze jest sprawny. Czy korek wlewu paliwa moze byc przyczyna ze taki blad sie pokazuje? Dodam ze po odkreceniu korka jest podcisnienie i efekt zasysanego powietrza ale to chyba normalne. Samochód nie ma problemów z odpalaniem po tankowaniu czy też po odkręceniu korka a pistolet odbija dopiero kiedy faktycznie jest pełny bak paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach