zielonyB5 Zgłoś #1 Napisano 10 Sierpnia 2014 Witam, ostatnimi czasami miewam problemy z szybkozłączkami na dolocie w silniku PD. Wcześniej wyskakiwały tylko i mozna je było szybko wpiąc z powrotem ale wczoraj dosłownie wyje... złączke razem z kawałkiem kołnierza wychodzącego z intercoolera. Zawleczke znalazłem ale cooler do niczego sie nie nadaje. Stąd moje pytanie czy można takowe złaczki wyeliminować? Czy mozna ew. zastosował rure dolotu plastikową co jest za silnikiem z silnika AFN? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #2 Napisano 10 Sierpnia 2014 Dołączam się do zapytania, jakiś czas temu oringi wymieniałem i niezbyt mi się podoba to rozwiązanie. Trzeba by podpatrzeć jak to robią goście zakładający duże IC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulio Zgłoś #3 Napisano 11 Sierpnia 2014 Mi też wyrwało wąż z dolotu, więc oczyściłem i odtłuściłem porządnie miejsce styku węży, bo jednak olej robi swoje i skręciłem porządnie obejmą zaciskową, o taką i nastał spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #4 Napisano 12 Sierpnia 2014 jak moglesskręcic na taką obejme, skoro metalowa zakuwa węża wchodzi w plastikowy kołnierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian665 Zgłoś #5 Napisano 14 Czerwca 2020 Odgrzebuje temat, ale jak sobie poradzić z tymi złączkami? Niby się trzymają ale węże się ruszają i widzę że szczelne to nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach