kenor18 Zgłoś #1 Napisano 10 Sierpnia 2014 witam od jakiegos czasu nie moge uporac sie z problemem porannego odpalania auta (passat b5fl 2,0 azm) auto odpala za drugim razem tak jakby brakowalo mu zwiekszonej dawki na rozruch pozniej pali na dotyk ,ostatnio wyczytalem ze po otwarciu dzwi kierowcy pompa paliwa powinna sie uruchomic u mnie natomiast zamek mam uszkodzony(mikrostyki), i moje pytanie czy faktycznie w passatach po otwarciu dzwi pompa sie uruchamia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #2 Napisano 10 Sierpnia 2014 Kolega bzdur kompletnych się naczytał, nic takiego nie ma miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hawaii Zgłoś #3 Napisano 11 Sierpnia 2014 Kolega bzdur kompletnych się naczytał, nic takiego nie ma miejsca. Nie wiem czy to taka kompletna bzdura. W B7 i Lupo w wersji PB pompa jest uruchamiana krańcówką drzwi kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morro.cre Zgłoś #4 Napisano 11 Sierpnia 2014 Potwierdzam kolego. Prawidłowo działający mikrostyk uruchamia pompe paliwa (słychać przez 5-7 sekund jak pracuje zaraz po otwarciu drzwi kierowcy). U mnie na przełomie stycznia-lutego zaczął zamarzać zamek i auto przestało odpalać - odmrażacz/WD40 w zamek pomogło. Jeżeli masz pewność, że mikrostyki padły to wymiana napewno pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gp3090 Zgłoś #5 Napisano 11 Sierpnia 2014 mikrostyki rzadko padają - zimne luty na płytce się robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #6 Napisano 11 Sierpnia 2014 dziekuje za odpowiedz i wymienie zamek bo napewno mam uszkodzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 11 Sierpnia 2014 Prawidłowo działający mikrostyk uruchamia pompe paliwa (słychać przez 5-7 sekund jak pracuje zaraz po otwarciu drzwi kierowcy). Ale nie w aucie sprzed 2000 roku Pompa sie załącza po przekręceniu zapłonu i wtedy ja słychać przez 3-5 sekund. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #8 Napisano 11 Sierpnia 2014 Ale nie w aucie sprzed 2000 roku (passat b5fl 2,0 azm) FL to raczej po 2000 Co nie zmienia faktu - u mnie otworzenie drzwi na pewno nie uruchamia pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #9 Napisano 11 Sierpnia 2014 u mnie B5 fl 2.3 AZX 2001r również po otwarciu drzwi kierowcy słychać pompke paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 11 Sierpnia 2014 FL to raczej po 2000 Ja spojrzałem na to, co ma w avatarze Ale co by nie było, to pierwsze słyszę, żeby to pompa paliwa się włączała po otwarciu drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #11 Napisano 12 Sierpnia 2014 W moim 1.9 TDI AVB 2003r mam zepsute mikrostyki w drzwiach kierowcy ( nie zapala się lampka), a odpala od dotknięcia. Pompa załącza się, i zawsze się załączała, dopiero po przekręceniu kluczyka. Zresztą jak mi mechanik wymieniał filtr paliwa to kazał po wymianie kilka razy najpierw przekręcić kluczyk ale nie odpalać tak żeby pompa zadziałała i dopiero potem uruchamiać silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #12 Napisano 12 Sierpnia 2014 Ale co by nie było, to pierwsze słyszę, żeby to pompa paliwa się włączała po otwarciu drzwi.Ale tak jest. Ja miałem Toledo II z 2002 roku i też po otwarciu drzwi słychać było pracującą pompę paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 12 Sierpnia 2014 A pewny jesteś, że to była pompa paliwa a nie przykłądowo pompka od centralnego? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morro.cre Zgłoś #14 Napisano 12 Sierpnia 2014 W moim 1.9 TDI AVB 2003r mam zepsute mikrostyki w drzwiach kierowcy ( nie zapala się lampka), a odpala od dotknięcia. Pompa załącza się, i zawsze się załączała, dopiero po przekręceniu kluczyka. Zresztą jak mi mechanik wymieniał filtr paliwa to kazał po wymianie kilka razy najpierw przekręcić kluczyk ale nie odpalać tak żeby pompa zadziałała i dopiero potem uruchamiać silnik. Sprawa z pompką paliwa dotyczy benzynowego 2.0 azm - w tym przypadku jestem pewien, że otwarcie drzwi kierowcy uruchamia pompe paliwa. Inaczej nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #15 Napisano 12 Sierpnia 2014 Inaczej nie jest. Jest. U mnie tak to nie działa. Pompa zaczyna działać po włączeniu zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morro.cre Zgłoś #16 Napisano 13 Sierpnia 2014 Jest. U mnie tak to nie działa. Pompa zaczyna działać po włączeniu zapłonu. Przeglądnąłem kilka wątków na zagranicznych forach i rzeczywiście sprawa ma się różnie - jedni meldują, że pompa paliwa działa po zapłonie, inni, że po otwarciu drzwi: http://www.passatworld.com/forums/42-volkswagen-passat-b5-discussion/325383-fuel-pump-supposed-prime-drivrs-door-open.html http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1552931-Fuel-Pump-won-t-prime-the-car-when-I-open-the-driver-door-at-cold-start...help!! http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=75806 http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?98231-Annoying-Noise-after-opening-door ...czy faktycznie w passatach po otwarciu dzwi pompa sie uruchamia ? Jak widać u jednych tak a u drugich nie... Jeżeli u Ciebie po zapłonie się pompa nie uruchamia - to może być przyczyna ciężkiego zapłonu z rana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach