Skocz do zawartości
kenor18

zamek kierowcy i uruchomienie pompy paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

witam od jakiegos czasu nie moge uporac sie z problemem porannego odpalania auta (passat b5fl 2,0 azm) auto odpala za drugim razem tak jakby brakowalo mu zwiekszonej dawki na rozruch pozniej pali na dotyk ,ostatnio wyczytalem ze po otwarciu dzwi kierowcy pompa paliwa powinna sie uruchomic u mnie natomiast zamek mam uszkodzony(mikrostyki), i moje pytanie czy faktycznie w passatach po otwarciu dzwi pompa sie uruchamia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega bzdur kompletnych się naczytał, nic takiego nie ma miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega bzdur kompletnych się naczytał, nic takiego nie ma miejsca.

 

Nie wiem czy to taka kompletna bzdura. W B7 i Lupo w wersji PB pompa jest uruchamiana krańcówką drzwi kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam kolego. Prawidłowo działający mikrostyk uruchamia pompe paliwa (słychać przez 5-7 sekund jak pracuje zaraz po otwarciu drzwi kierowcy). U mnie na przełomie stycznia-lutego zaczął zamarzać zamek i auto przestało odpalać - odmrażacz/WD40 w zamek pomogło.

Jeżeli masz pewność, że mikrostyki padły to wymiana napewno pomoże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mikrostyki rzadko padają - zimne luty na płytce się robią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za odpowiedz i wymienie zamek bo napewno mam uszkodzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawidłowo działający mikrostyk uruchamia pompe paliwa (słychać przez 5-7 sekund jak pracuje zaraz po otwarciu drzwi kierowcy).

 

Ale nie w aucie sprzed 2000 roku :wmorde Pompa sie załącza po przekręceniu zapłonu i wtedy ja słychać przez 3-5 sekund.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale nie w aucie sprzed 2000 roku :wmorde

 

(passat b5fl 2,0 azm)

 

FL to raczej po 2000 ;-) Co nie zmienia faktu - u mnie otworzenie drzwi na pewno nie uruchamia pompy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie B5 fl 2.3 AZX 2001r również po otwarciu drzwi kierowcy słychać pompke paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FL to raczej po 2000 ;-)

 

Ja spojrzałem na to, co ma w avatarze :D Ale co by nie było, to pierwsze słyszę, żeby to pompa paliwa się włączała po otwarciu drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim 1.9 TDI AVB 2003r mam zepsute mikrostyki w drzwiach kierowcy ( nie zapala się lampka), a odpala od dotknięcia. Pompa załącza się, i zawsze się załączała, dopiero po przekręceniu kluczyka. Zresztą jak mi mechanik wymieniał filtr paliwa to kazał po wymianie kilka razy najpierw przekręcić kluczyk ale nie odpalać tak żeby pompa zadziałała i dopiero potem uruchamiać silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale co by nie było, to pierwsze słyszę, żeby to pompa paliwa się włączała po otwarciu drzwi.
Ale tak jest. Ja miałem Toledo II z 2002 roku i też po otwarciu drzwi słychać było pracującą pompę paliwa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pewny jesteś, że to była pompa paliwa a nie przykłądowo pompka od centralnego? :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim 1.9 TDI AVB 2003r mam zepsute mikrostyki w drzwiach kierowcy ( nie zapala się lampka), a odpala od dotknięcia. Pompa załącza się, i zawsze się załączała, dopiero po przekręceniu kluczyka. Zresztą jak mi mechanik wymieniał filtr paliwa to kazał po wymianie kilka razy najpierw przekręcić kluczyk ale nie odpalać tak żeby pompa zadziałała i dopiero potem uruchamiać silnik.

 

Sprawa z pompką paliwa dotyczy benzynowego 2.0 azm - w tym przypadku jestem pewien, że otwarcie drzwi kierowcy uruchamia pompe paliwa. Inaczej nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inaczej nie jest.

 

Jest. U mnie tak to nie działa. Pompa zaczyna działać po włączeniu zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest. U mnie tak to nie działa. Pompa zaczyna działać po włączeniu zapłonu.

Przeglądnąłem kilka wątków na zagranicznych forach i rzeczywiście sprawa ma się różnie - jedni meldują, że pompa paliwa działa po zapłonie, inni, że po otwarciu drzwi:

http://www.passatworld.com/forums/42-volkswagen-passat-b5-discussion/325383-fuel-pump-supposed-prime-drivrs-door-open.html

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1552931-Fuel-Pump-won-t-prime-the-car-when-I-open-the-driver-door-at-cold-start...help!!

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=75806

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?98231-Annoying-Noise-after-opening-door

 

...czy faktycznie w passatach po otwarciu dzwi pompa sie uruchamia ?

Jak widać u jednych tak a u drugich nie... Jeżeli u Ciebie po zapłonie się pompa nie uruchamia - to może być przyczyna ciężkiego zapłonu z rana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności