pawko200 Zgłoś #1 Napisano 7 Sierpnia 2014 Witam ,mam do was prośbę czy możecie sprawdzić moje logi które są dzisiaj świeżo zrobione .Ostatnie logi były z przeładowania turbo ,usterkę usunąłem dzięki wam poprzez wymianę przewodów podciśnieniowych i jest ok,przeładowań brak .Lecz chciałbym sprawdzić czy ,aby coś jeszcze nie dolega silnikowi .Będę wdzięczny za poświęcony czas.Pozdrawiam Dynamicznie: Blok 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181956.html Blok 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181957.html Blok 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181958.html Blok 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181959.html Blok 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_181960.html Blok 0010: http://vaglog.rtnet.pl/log_181961.html Blok 0011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181962.html Statycznie: Blok 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181955.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawko200 Zgłoś #2 Napisano 8 Sierpnia 2014 Pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2014 Pedal gazu nie do końca wciśnięty przy logowaniu lub uszkodzony potencjometr gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawko200 Zgłoś #4 Napisano 18 Sierpnia 2014 Witam ponownie logi zostały poprawione .Będe wdzięczy za pomoc.Wiem ,że kąt wtrysku mam trochę opóźniony ,ale za 3 tys.czeka mnie zmiana rozrządu także zajmę się tym po wymianie . Statyczne : Blok : 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_183236.html Blok : 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_183235.html Dynamicznie: Blok: 001 http://vaglog.rtnet.pl/log_183237.html Blok: 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_183238.html Blok: 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_183239.html Blok: 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_183240.html Blok: 010 http://vaglog.rtnet.pl/log_183241.html Blok: 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183242.html Dynamicznie w grupie: Blok: 003,008,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183243.html Blok: 003,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183245.html Blok: 010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183246.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 20 Sierpnia 2014 Powyżej 2700 rpm przeplywka obcina lekko paliwo. Niestabilne ciśnienie doładowania, należy przyjrzeć się ponownie szczelności na połączeniach wezykow lub podmienić N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach