Skocz do zawartości
pawko200

Prośba o analizę logów 1.9 AGR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,mam do was prośbę czy możecie sprawdzić moje logi które są dzisiaj świeżo zrobione .Ostatnie logi były z przeładowania turbo ,usterkę usunąłem dzięki wam poprzez wymianę przewodów podciśnieniowych i jest ok,przeładowań brak .Lecz chciałbym sprawdzić czy ,aby coś jeszcze nie dolega silnikowi .Będę wdzięczny za poświęcony czas.Pozdrawiam

 

Dynamicznie:

 

Blok 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181956.html

Blok 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_181957.html

Blok 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_181958.html

Blok 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181959.html

Blok 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_181960.html

Blok 0010: http://vaglog.rtnet.pl/log_181961.html

Blok 0011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181962.html

 

 

Statycznie:

 

Blok 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_181955.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedal gazu nie do końca wciśnięty przy logowaniu lub uszkodzony potencjometr gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie logi zostały poprawione .Będe wdzięczy za pomoc.Wiem ,że kąt wtrysku mam trochę opóźniony ,ale za 3 tys.czeka mnie zmiana rozrządu także zajmę się tym po wymianie .

 

Statyczne :

 

Blok : 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_183236.html

Blok : 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_183235.html

 

Dynamicznie:

 

Blok: 001 http://vaglog.rtnet.pl/log_183237.html

Blok: 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_183238.html

Blok: 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_183239.html

Blok: 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_183240.html

Blok: 010 http://vaglog.rtnet.pl/log_183241.html

Blok: 011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183242.html

 

Dynamicznie w grupie:

 

Blok: 003,008,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183243.html

Blok: 003,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183245.html

Blok: 010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_183246.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powyżej 2700 rpm przeplywka obcina lekko paliwo.

Niestabilne ciśnienie doładowania, należy przyjrzeć się ponownie szczelności na połączeniach wezykow lub podmienić N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności