Skocz do zawartości
Albercik

B6 2.0TDI 140KM CR - sprężynka, utrata mocy.

Rekomendowane odpowiedzi

Moja bieżnikowana jak dotąd służy mi przez około 50 tys km. A zapłaciłem 250 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Werdykt - uszkodzona grucha. Wymiana na nowa aso 950 pln. 2 lata gwarancji

Edytowane przez roberto190

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Werdykt - uszkodzona grucha. Wymiana na nowa aso 950 pln. 2 lata gwarancji

 

Kolego spróbuj się z nimi potargować. Odemnie chcieli ostatnio 400 za zamek klapy bagażnika wraz z wymianą. Zapłaciłem 280.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie płaciłem wiec bede :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie 920 zł i auto zastępcze na czas naprawy

( nawet zastepczak zatankowany było - VW Polo z 2014 roku )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie chyba to samo spiralka i brak mocy mam pytanie czy ta gruszka jest taka sama do 170KM i do 140KM .Jak ta gruszka sie nazywa po angielsku i jesli okaze sie ze jest taka sama do obu wersji czy ten numer 032L253056A jest prawidłowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

900zł gruuuuba przesada.

Gruszki są zależne od numeru turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj poprosilem kolegę zeby mi sprawdził czy ma jakies błędy i wyszło P0299 Turbocharger/Supercharger Underboost co chyba oznacza ze jest nie doładowana turbina ,sprawdziłem wczesniej też że gruszka od turba po angielsku nazywa się Turbo Actuator i prawdopodbnie ta sama gruszka pasuje do 140KM i 170KM ,tylko nie wiem czy ten błąd oznacza gruszkę .Pozostaje jeszcze kwestia czy w Anglii wymieniaja samą gruszke czy odrazu biorą się za wymianę całego turba bo tutejsi spece tak działają .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w serwisie vw i wyszło że gruszka od turba do wymiany cena 300ÂŁ z robocizną i auto super chodzi .Także wychodzi dwa razy drożej niż w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam podobną przypadłość z brakiem mocy (od 1500-2500 obr/min) sprawdzałem gruszkę i działa w pełnym zakresie ruchu. Mam pytanie czy na wolnych obrotach ciśnienie doładowania powinno być równe z ciśnieniem atmosferycznym i czy wysterowanie gruszki powinno być na 100% (gdzieś na forum czytałem że powinno znajdować się w zakresie od 80-40% jeśli tak jest to oznacz to że mam źle sztangę wyregulowana ? (dodam że nie mam błędów i nie doszukałem się nieszczelności ))

 

Group 010: Charge Pressure Control

275.0 mg/str Mass Air Flow (actual)

989.4 mbar Atmospheric Pressure

989.4 mbar Boost Pressure (actual)

0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

 

Group 011: Charge Pressure Control

782 /min Engine Speed (G28)

1040.4 mbar Boost Pressure (specified)

989.4 mbar Boost Pressure (actual)

100.0 % Charge Pressure Control Duty Cycle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga dynamicznego na 4 biegu grupa 11 i wstaw go tu to będzie wiadomo co się dzieje z gruszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam problem z moim passatem 2.0 tdi 140 km, po wyczyszczeniu turbiny ta ostatnia działa jak nalezy, samochód idzie jak burza, jednakże dwukrotnie wskoczył mi błąd p0652 - niski obwód prądowy B czujnika napięcia odniesienia. Samochód traci całkowicie moc, choć nie zawsze zapala się ikona silnika. Turbo wtedy nie działa i auto ledwo się toczy. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i odczekaniu ok 15 sek. wszsytko wraca do normy. Jedna z teorii mówi, że to wina czujnika ciśnienia doładowania. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? Nadmieniam, że próby jazdy pod obciążeniem (jazda pod górę i gaz do dechy na 3 i 4 biegu) nie powtórzyły wyskoczenia tego błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio przerabiałem wyłączanie turbo przy ok 2400 obr i tryb awaryjny, wymiana zaworka e75 i gruszki rozwiązała sprawę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób loga dynamicznego na 4 biegu grupa 11 i wstaw go tu to będzie wiadomo co się dzieje z gruszka.

 

Dzięki za zainteresowanie moim problemem wrzucam link:

http://vaglog.pl/log_214584.html

 

przyspieszanie na 4 biegu rozpocząłem w 34.76s druga próba w 71.78s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to muszę szukać dalej. Czy to może być problem nieszczelności ? Czy dać sobie spokój z tym problemem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

Pomozecie ? Dzis spirala miga u mnie i tryb awaryjny. Na fisie komunikat: usterka start stop.

 

Mam nowa turbine od kilku miesiecy, nowy egr i wtryski oraz zawor n75 i roznicy cisnien.

Doinwestowalem w paska.

 

Kilka miesiecy juz jezdze po tych wymianach i dzis taki problem. Po wykasowaniu bledow moc wrocila i dojechalem do domu. Co myslicie ?

70bfa449be3af650e4b1d6abb8449e61.jpg

07653a1a2536718c51c2c87bb423029e.jpg

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zapalił Ci się znów po raz kolejny ten błąd, czy to jednorazowy przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie zapalil sie wczoraj wiecej. Ale z tym autem tak naprawde nigdy problemow nie mialem. Wymienilem pare drogich rzeczy bo mialem okazje dobre.

 

A dzis chcialem znowu w trase jechac i powiem szczerze ze sie boje. Bo przerazil mnie ten tryb awaryjny.

 

wczoraj wymienilem przed ta awaria kompletna oryginalna obudowe filtra powietrza - z wkladem. Dostalem od ziomka z allegro za grosze. A moją odkupil kolega bo po wypadku auto sklada.

 

Myslicie ze to nie przypadek ??? Nie zagladalem jaki tam filtr. Wygladal na oryginal - rozowa ramka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności