sylwek1972 Zgłoś #21 Napisano 18 Maja 2018 N18 prawdopodobnie znajduje się w twoim nowym EGR, może masz coś z wiązką elektryczną. Sprawdź instalację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #22 Napisano 4 Lipca 2018 Instalacja OK. A n18 to nie jest ten zawór przy przepustnicy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #23 Napisano 13 Lipca 2018 kolego old_pj jak to vw wymienia po cichu? ja mieszkam w de i mam właśnie problem z egr. możesz coś wieceje ej na ten temat powiedzieć.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sq2ejq Zgłoś #24 Napisano 9 Października 2018 (edytowane) U mnie pojawia się od kilku dni: 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [237] - Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Zapala się przy tym żółta kontrolka silnika. Raz nawet usłyszałem gong, ale nie przeszedł w tryb serwisowy. Co radzicie? Wystarczy czyszczenie, czy od razu wymiana? Trzeba wymieniać zawór łącznie z chłodniczką spalin, czy można ją przełożyć z obecnego zaworu? Możecie poradzić jakiś sprawdzony warsztat w okolicach Elbląga lub Gdańska? Edytowane 9 Października 2018 przez sq2ejq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #25 Napisano 9 Października 2018 vag bauer service Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach