Skocz do zawartości
darkmen21

gwint i s-line 18" 8J do jakiego obniżenia bezpiecznie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zatem mam gwicika, a od niedawna koła 18' 8J na profilu 225/40, no i kiedy koła lekko się chowają w nadkolu pierońsko obciera, to jest normalne, że nie można zrobić porządnej gleby bez powietrza przy 18" i gwincie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie masz et?2013-06-14-905_1.jpg

u mnie na pheonixa wygladalo to tak. ale jazdy nie bylo heheh

Edytowane przez jurson_ski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie wiem jakie et, ale felgi mi bardziej wychodzą niż tobie, prawie na równi z nadkolem. Pomijam już że pomiędzy zwrotnicą a kołem mam milimetry , ale skręcając koła na maxa i jak wjadę w wybój na drodze to ma przecierki, gwint skręcony na tyle, że zostaje jeszcze 1/3, natomiast koło chowa mniej się jak u Ciebie..

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

IMAG1460.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

IMAG1459.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze sprobowal zmniejszyc szerokosc gumy. ale na zakretach przy takiej glebie moim zdaniem ma prawo obcierac. passat nie jest przystosowany do takich modyfikacji;p;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to raczej nie jest oryginał S LINE . Ja mam felgę 8.5 cala przód z ET chyba 36 i nic mi nie przyciera na glebie.

 

FAKT , mam mniej skręcone niż Ty ale kurcze praw fizyki nie oszukasz. Jak masz felgę tudzież oponę na równi z rantem do tego tak skręcone to MUSI obcierać. Dodatkowo obstawiam , że masz jakies ET30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
passat nie jest przystosowany do takich modyfikacji;p;p

 

no to jest dziwne, w golfie IV miałem z przodu koła 17" o szerokości 9J!!! a tył 10J i nic kompletnie nic nie tarło, no ale nie na takiej glebie, bo tylko było -60 na sprężynach, a tu zaledwie e8J , przecież na 18 " to wąskie kółeczko:)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

to raczej nie jest oryginał S LINE . Ja mam felgę 8.5 cala przód z ET chyba 36 i nic mi nie przyciera na glebie.

hehe, na obręczy jest raczej potwierdzenie oryginalnego produktu:) to raz, a dwa, zanim wczoraj go skręciłem do tego poziomu, a był troszkę wyżej to nic nie obcierało, ale chciałem schować trochę koła i Lipton, zaczęło obcierać. tutaj fotka jak był wcześniej bez obcierek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 18 cali et 35 i 8.5 szerokosci wystaja mi poza obrys, przy lekkim obnizeniu jak mam -40mm czesto obcieraja.. recepta to wymienic kola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IMAG1089.jpgprzy tym obniżeniu nie obcierały, ale dalej jest kozą:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przy takim obnizeniu jak Ty nie moglem do domu dojechac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy lekkim obnizeniu jak mam -40mm czesto obcieraja.

 

Jak przy takim obniżeniu Ci obcierają to współczuje, bo przy -40 to nawet mi nie obciera

 

Jak widać moje koła nie wystają poza obrys auta, więc to zmniejsza potencjalne zagrożenie obcierek przy skręconym gwincie, niż wystające koła...

 

Dlatego drogie grono, co radzicie naciąg jakiś czy już nie wiem, oponki obecne to 225, ale naciągu na nich raczej brak:)

 

Kołek nie mogę narazie zmienic , bo raczej jak bym mógł co miesiąc wydawać 1500 na kółeczka- to nie jeździłbym takim paskiem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego drogie grono, co radzicie naciąg jakiś czy już nie wiem, oponki obecne to 225, ale naciągu na nich raczej brak

 

Kołek nie mogę narazie zmienic , bo raczej jak bym mógł co miesiąc wydawać 1500 na kółeczka- to nie jeździłbym takim paskiem

 

żeby naciąg tu pomógł to chyba 215/205 byś musiał szukać.... wg mnie żadna jazda, powiedz jeszcze jaki masz gwint - może za miękki typu FK, MTS, kombinuj coś twardszego. Z tego co wiem to np. SuperSport jest beton i może to by było rozwiązaniem...

może rozpórki góra i dół z przodu, one też powinny delikatnie usztywnić całe auto a koszt niewielki....

 

Kolejna sprawa to każdy z komentujących z tego co widzę ma FL'a a tam inne ET jest, tzn szersze koła się mieszczą z przodu właśnie

Edytowane przez Vpuchaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności