Skocz do zawartości
kaniol

Rekord mocy i momentu 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Takie tam słabe 1.8T AGU 150KM 210NM seryjnie

 

Modyfikacje

-Montaż Big Turbo Td05

-Dolot 3cale ,

-Maf 3 cale

-Downpipe 3cale

-Przelotowy układ wydechowy 2.5cala

-Wydajne wtryskiwacze benzynowe

-Duży centralny intercooler FMIC

-Swap elektroniki sterującej pracą silnika z silnika AUM ME7.5 + adaptacja

 

Seryjny silnik AGU w bdb stanie technicznym

 

 

Wykres 338KM 406NM

efc6ee423017132.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie tam słabe 1.8T AGU 150KM 210NM seryjnie

 

Modyfikacje

-Montaż Big Turbo Td05

-Dolot 3cale ,

-Maf 3 cale

-Downpipe 3cale

-Przelotowy układ wydechowy 2.5cala

-Wydajne wtryskiwacze benzynowe

-Duży centralny intercooler FMIC

-Swap elektroniki sterującej pracą silnika z silnika AUM ME7.5 + adaptacja

 

Seryjny silnik AGU w bdb stanie technicznym

 

 

Wykres 338KM 406NM

efc6ee423017132.jpg[/quote

 

Kierowcy ścigaczy ! patrzcie w lusterka ... ta A Trójka jest wszędzie .

To jest ośka?:zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie tam słabe 1.8T AGU 150KM 210NM seryjnie

 

Modyfikacje

-Montaż Big Turbo Td05

-Dolot 3cale ,

-Maf 3 cale

-Downpipe 3cale

-Przelotowy układ wydechowy 2.5cala

-Wydajne wtryskiwacze benzynowe

-Duży centralny intercooler FMIC

-Swap elektroniki sterującej pracą silnika z silnika AUM ME7.5 + adaptacja

 

Seryjny silnik AGU w bdb stanie technicznym

 

 

Wykres 338KM 406NM

efc6ee423017132.jpg

 

gregor10 mógłbyś dać wykres porównawczy zdrowego AGU przed tą modyfikacją :-)

Dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez cardriveros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy w octavi RS z fabrycznych 180KM po zmianie turbiny wyciągnął 308KM, ale niestety jest problem z ruszaniem, bo przyczepność łapie dopiero na 4 biegu ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znajomy w octavi RS z fabrycznych 180KM po zmianie turbiny wyciągnął 308KM

Ale tutaj rozmawiamy o konkretnych przykładach, a nie o zasłyszanych "rewelacjach".....

Jeśli zgłębisz temat modzenia 1.8T, to będzie jasne co trzeba zrobić, aby przejść "300KM" :-)

Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam znacie może kogoś z okolic śląskiego co jest w stanie wyciągnąć po zmianie turba, wtrysków, sprzęgła, zawirusowaniu itp itd. Po prostu kogoś kto jest w stanie zrobić wszystko od A do Z z 1.8T żeby wyciągnąć z niego 250-300km i jakiś przyzwoity moment? Prosiłbym o namiar ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CTR TUNING Zabrze jak dobrze pamiętam odstawisz chłopakom i zrobią wsio co chcesz i co potrzebne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam znacie może kogoś z okolic śląskiego co jest w stanie wyciągnąć po zmianie turba, wtrysków, sprzęgła, zawirusowaniu itp itd. Po prostu kogoś kto jest w stanie zrobić wszystko od A do Z z 1.8T żeby wyciągnąć z niego 250-300km i jakiś przyzwoity moment? Prosiłbym o namiar ;]

 

 

proszę bardzo 270KM na K03 Hybrydzie

 

http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-k03rs2-270km-370nm/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo k04-023 1.8t aeb soft: digitun

6e155292514db0bc4aed13ddd9e2835c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo k04-023 1.8t aeb soft: digitun

 

Czemu pierwszy pomiar rozpoczęty przy prawie 4000rpm a drugi też jeszcze wysoko przy 2750rpm?

Czym spowodowany ten dołek przy ca 6200rpm?

Co oprócz turbiny zmodyfikowane?

 

Powodzenia w modzeniu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiac, nie wiem. Pogoda przy pomiarze była słaba, do tego auto na zimowej oponie 195, stawiał bym na brak trakcji po kilku jazdach jakie doświadczyłem... Oprócz turbo, wtryski z bam, dolot i wydech 3", custom kolektor wydechowy 4in1, sprzęgło 240 kevlar, fmic, wydajniejsza pompa...

Co do dołka, to może być to problem za mocno naciągniętej sztangi, bo taki sygnal dostałem od tunera. Mam zamiar ja lekko popuścić.

Edytowane przez pita1983

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności