Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o tym samochodzie z silnikiem 3.0D 193 KM ?? Oczywiście Sedan w Manualu :)

Edytowane przez Real Madryt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super miejsce na taki temat :lol

ale jesli już, to wiem kto ma taki na sprzedaż :hyhy, a mnie osobiście to auto bardzo przypadło do gustu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajne auto jak większość BMW ;) jeśli chodzi o wyposażenie i komfort to przepaść duża miedzy e39 a passatem :) brać i jeździć. koszty eksploatacyjne większe więc weź to pod uwagę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem bmw e39 3.0d 184km w kombi z nivo...wyposazenie mialem inywidualne wiec shadowline sportowe zawieszenie, elementy mpakietu w srodku itd. silnik poezja spalanie w miescie do 9litry w trasie najnizej zszedlem do 5.5l ale emeryt 90km/h.z silnikiem nic mi sie nie dzialo. ale zawieszenie w tym nivo padalo co chwile, wal napedowy dzwonil wymienione zostaly przeguby i dalej dzwonil przy ruszniu, padl wnetylator od klimy koszt w aso 1.5tys uzywane zazwyczaj takie same... pdl abs dwa czujniki i sterownik koszt sterownika w aso 1.5tys, walczylem z kontrolka poduszki, padla pompka w baku jedno holowanie bylo konieczne..

 

podsumowujac:

auto bardzo bardzo fajne wygodne jednak trzeba uwazac na okazje i kupowac tylko bardzo dobrze utrzymane sztuki ktorych jest malo ze wzgledu na koszt ori czesci.

 

ja przejechalem e39 12tys i sie wyrzeklem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy lepiej E46 ?

E39 mogę kupić od kolegi który dba o auto i wszystko na cacy jest zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E46 kupisz mlodsze, rowniez 3.0d. Moim zdaniem trojka wydaje sie korzystniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam po passacie chce e46 po lifcie tylko z 3.0d 184km najlepsza opcja. Wadliwe tam sawahacze przednie a tak to standardowo bmw to zawsze kilka stowek wiecej w eksploatacji. Filtr powietrza do passata ok 40zl w 3.0dmin 100zl dlugo mozna tak wymieniac ale jakosc wykonczenia i frajda z jazdy jestduzo ciekawsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wersja cabrio 3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba bym wolał kulac sie pasatem, niż zmieniac auto z tych samych roczników [mimo, ze uwazam bmw za lepsza marke niz vw]. cabrio to fajna opcja na lato szmaciany dach a zimą hardtop, fajna sprawa. pamietaj, ze to marka/ceny premium a do tego lata młodzieńcze tez ma juz za soba. mniej mejsca niz w passku w 3er. w środku fajnie jak masz dobre wyposażenie, niestety schodząca guma na elementach wnetrza tez niepowala [pewnie masz podobnie w pasku]. zbieraj na e9x . acha jechałem jako pasazer w 320d pre fl i było twardo, prowadziłem 525i w e39, komfort mega auto dosłownie stworzone pod kierowce, przed zakupem golfa patrzyłem na e39... niestety koszty utrzymania nie dla mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grooby20

Miałem, jeździłem i sprzedałem dosyć szybko. Moim zdaniem e39 to tylko w benzynie. Te spalanie 7 l w dieslu to chyba 80km/h na tempomacie. Prawie 200 km i 6 garow musi spalić. Owszem auto wygodne i super ciche, ale naprawy to już inna kwestia- silnik wcale nie taki bezawaryjny, przy dużym przebiegu ciągle padają jakieś drogie i uciążliwe pierdoły ;) W tej chwili wolałbym e46 - młodsze i myślę ze mniej wyjechane.

http://usterki.hobby-elektronika.eu/daewoo.html

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

No i rdzaaaa, progi i klapa tył w e39 leci jak sie patrzy :) Moje poprzednie omegi mniej gnili chociaż BMW nie byla bita.

Edytowane przez grooby20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie miales 3.0d w manualu to o spalaniu nic nie wiesz kolego. kazdy sie dziwil ze w miescie mozna zejsc ponizej 10l na 100km, to nowoczesny jak na swoje diesel. u mnie jednyna awaria jak byla to napinac lancucha rozrzadu na zimnym dawal o sobie znac ale sprzedalem auto nie robiac hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grooby20

W Suwałkach może i można poniżej 10 zejść :P. Ja jeździłem tą BMW przez ponad pół roku po Antwerpii, tryb 100% miasto i spalanie wynosiło ok 12, a czasem i ponad 12 l. W trasie na autostradzie ok 8 do 9 l tak do 170 km/h. http://hobby-elektronika.eu/programator.html Kupiona od 1 właściciela z przelotem ok 400 tys i książką więc kombinowana nie była. Skrzynia manualna.

Edytowane przez grooby20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i rdzaaaa, progi i klapa tył w e39 leci jak sie patrzy Moje poprzednie omegi mniej gnili chociaż BMW nie byla bita.

********...nie wiesz... Zależy na co trawisz większość jest mniej podatna na rdzę niż B5-tki uważane za super trwałe, a też rdzewieją... Sorryyy nie rdzewieją te klepane ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem fakt nie są to auta tanie w utrzymaniu ale najbardziej rozwalilo mnie jedno rocznik 96 czyli pierwsze modele a ciszej niz w ,mym pasku z 00 ale to inna klasa i jakość i jeszcze to prowadzenie kto jezdzil ten wie ale tez ma kilka wad ,podobno tylne drzwi od wewnatrz i progi lubią rdzę ale mysle ze to zalezy od utrzymania i dbania przez uzytkownika ja rozgladam sie nad e60 oczywiscie z najlepszym motorem 3,0 diesel ktory bezproblemu robi milion km.

Edytowane przez Robcyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grooby20
********...nie wiesz... Zależy na co trawisz większość jest mniej podatna na rdzę niż B5-tki uważane za super trwałe, a też rdzewieją... Sorryyy nie rdzewieją te klepane: http://poradnik.telewizor.eu/chromowanie.html ...

 

Miałem już kilka(naście) aut i powiem szczerze że BMW rdzewiało gorzej niż omega z tego samego roku. Bite nie były, ani jedno, ani drugie. Może to po prostu jakiś nieudany egzemplarz tej e39 którą jeździłem... A co do passata. Ujeżdżam już trzecią B5, a to tylko dla tego że są tanie w eksploatacji i przede wszystkim mało palą - typowy wół roboczy. W sumie to nie ma co porównywać e39 do passata B5. Dwa inne światy...

Edytowane przez grooby20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prócz części duuuuużo droższe jest też OC na BMW, Mój brat cioteczny miał i gdy zmienił markę z BMW na cztery lata młodsze auto z tą samą pojemnością którą miał w BMW OC wyszło tańsze przy tym samym ubezpieczycielu o połowę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam od sześciu lat e39 z 96 roku, zero rdzy. 240tkm przebiegu, wahacze przednie oryginalne, bez luzów. Silnik benzyna 2.5 170km. Do passata nawet nie ma co porównywać, bo to inna bajka. A jadąc raz e46 czułem się jak w zbyt ciasnym bucie :) Ale to kwestia gustu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie do przesady z tym OC ja pracuje w firmie ubezpieczeniowej za BMW jest 10%zwyzki i to wszystko np. 3.0d placi sie w granicach 550zł rok bez zwyzki za wiek i z 60%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze zależy gdzie, bo ja za OC tego BMW ze zniżką 60% w Łodzi płacę 540zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności