Real Madryt Zgłoś #1 Napisano 16 Czerwca 2014 (edytowane) Co sądzicie o tym samochodzie z silnikiem 3.0D 193 KM ?? Oczywiście Sedan w Manualu Edytowane 16 Czerwca 2014 przez Real Madryt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #2 Napisano 16 Czerwca 2014 super miejsce na taki temat ale jesli już, to wiem kto ma taki na sprzedaż , a mnie osobiście to auto bardzo przypadło do gustu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2014 fajne auto jak większość BMW jeśli chodzi o wyposażenie i komfort to przepaść duża miedzy e39 a passatem brać i jeździć. koszty eksploatacyjne większe więc weź to pod uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2014 ja mialem bmw e39 3.0d 184km w kombi z nivo...wyposazenie mialem inywidualne wiec shadowline sportowe zawieszenie, elementy mpakietu w srodku itd. silnik poezja spalanie w miescie do 9litry w trasie najnizej zszedlem do 5.5l ale emeryt 90km/h.z silnikiem nic mi sie nie dzialo. ale zawieszenie w tym nivo padalo co chwile, wal napedowy dzwonil wymienione zostaly przeguby i dalej dzwonil przy ruszniu, padl wnetylator od klimy koszt w aso 1.5tys uzywane zazwyczaj takie same... pdl abs dwa czujniki i sterownik koszt sterownika w aso 1.5tys, walczylem z kontrolka poduszki, padla pompka w baku jedno holowanie bylo konieczne.. podsumowujac: auto bardzo bardzo fajne wygodne jednak trzeba uwazac na okazje i kupowac tylko bardzo dobrze utrzymane sztuki ktorych jest malo ze wzgledu na koszt ori czesci. ja przejechalem e39 12tys i sie wyrzeklem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #5 Napisano 30 Czerwca 2014 Czy lepiej E46 ? E39 mogę kupić od kolegi który dba o auto i wszystko na cacy jest zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #6 Napisano 30 Czerwca 2014 E46 kupisz mlodsze, rowniez 3.0d. Moim zdaniem trojka wydaje sie korzystniejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #7 Napisano 1 Lipca 2014 Sam po passacie chce e46 po lifcie tylko z 3.0d 184km najlepsza opcja. Wadliwe tam sawahacze przednie a tak to standardowo bmw to zawsze kilka stowek wiecej w eksploatacji. Filtr powietrza do passata ok 40zl w 3.0dmin 100zl dlugo mozna tak wymieniac ale jakosc wykonczenia i frajda z jazdy jestduzo ciekawsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Real Madryt Zgłoś #8 Napisano 21 Lipca 2014 a wersja cabrio 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek_1986 Zgłoś #9 Napisano 21 Lipca 2014 chyba bym wolał kulac sie pasatem, niż zmieniac auto z tych samych roczników [mimo, ze uwazam bmw za lepsza marke niz vw]. cabrio to fajna opcja na lato szmaciany dach a zimą hardtop, fajna sprawa. pamietaj, ze to marka/ceny premium a do tego lata młodzieńcze tez ma juz za soba. mniej mejsca niz w passku w 3er. w środku fajnie jak masz dobre wyposażenie, niestety schodząca guma na elementach wnetrza tez niepowala [pewnie masz podobnie w pasku]. zbieraj na e9x . acha jechałem jako pasazer w 320d pre fl i było twardo, prowadziłem 525i w e39, komfort mega auto dosłownie stworzone pod kierowce, przed zakupem golfa patrzyłem na e39... niestety koszty utrzymania nie dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grooby20 Zgłoś #10 Napisano 21 Lipca 2014 (edytowane) Miałem, jeździłem i sprzedałem dosyć szybko. Moim zdaniem e39 to tylko w benzynie. Te spalanie 7 l w dieslu to chyba 80km/h na tempomacie. Prawie 200 km i 6 garow musi spalić. Owszem auto wygodne i super ciche, ale naprawy to już inna kwestia- silnik wcale nie taki bezawaryjny, przy dużym przebiegu ciągle padają jakieś drogie i uciążliwe pierdoły W tej chwili wolałbym e46 - młodsze i myślę ze mniej wyjechane. http://usterki.hobby-elektronika.eu/daewoo.html - - - - - aktualizacja - - - - - No i rdzaaaa, progi i klapa tył w e39 leci jak sie patrzy Moje poprzednie omegi mniej gnili chociaż BMW nie byla bita. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez grooby20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #11 Napisano 23 Lipca 2014 jak nie miales 3.0d w manualu to o spalaniu nic nie wiesz kolego. kazdy sie dziwil ze w miescie mozna zejsc ponizej 10l na 100km, to nowoczesny jak na swoje diesel. u mnie jednyna awaria jak byla to napinac lancucha rozrzadu na zimnym dawal o sobie znac ale sprzedalem auto nie robiac hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grooby20 Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2014 (edytowane) W Suwałkach może i można poniżej 10 zejść . Ja jeździłem tą BMW przez ponad pół roku po Antwerpii, tryb 100% miasto i spalanie wynosiło ok 12, a czasem i ponad 12 l. W trasie na autostradzie ok 8 do 9 l tak do 170 km/h. http://hobby-elektronika.eu/programator.html Kupiona od 1 właściciela z przelotem ok 400 tys i książką więc kombinowana nie była. Skrzynia manualna. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez grooby20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #13 Napisano 24 Lipca 2014 ciezka noge widocznie masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #14 Napisano 25 Lipca 2014 No i rdzaaaa, progi i klapa tył w e39 leci jak sie patrzy Moje poprzednie omegi mniej gnili chociaż BMW nie byla bita. ********...nie wiesz... Zależy na co trawisz większość jest mniej podatna na rdzę niż B5-tki uważane za super trwałe, a też rdzewieją... Sorryyy nie rdzewieją te klepane ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #15 Napisano 25 Lipca 2014 (edytowane) Jezdzilem fakt nie są to auta tanie w utrzymaniu ale najbardziej rozwalilo mnie jedno rocznik 96 czyli pierwsze modele a ciszej niz w ,mym pasku z 00 ale to inna klasa i jakość i jeszcze to prowadzenie kto jezdzil ten wie ale tez ma kilka wad ,podobno tylne drzwi od wewnatrz i progi lubią rdzę ale mysle ze to zalezy od utrzymania i dbania przez uzytkownika ja rozgladam sie nad e60 oczywiscie z najlepszym motorem 3,0 diesel ktory bezproblemu robi milion km. Edytowane 25 Lipca 2014 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grooby20 Zgłoś #16 Napisano 25 Lipca 2014 (edytowane) ********...nie wiesz... Zależy na co trawisz większość jest mniej podatna na rdzę niż B5-tki uważane za super trwałe, a też rdzewieją... Sorryyy nie rdzewieją te klepane: http://poradnik.telewizor.eu/chromowanie.html ... Miałem już kilka(naście) aut i powiem szczerze że BMW rdzewiało gorzej niż omega z tego samego roku. Bite nie były, ani jedno, ani drugie. Może to po prostu jakiś nieudany egzemplarz tej e39 którą jeździłem... A co do passata. Ujeżdżam już trzecią B5, a to tylko dla tego że są tanie w eksploatacji i przede wszystkim mało palą - typowy wół roboczy. W sumie to nie ma co porównywać e39 do passata B5. Dwa inne światy... Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez grooby20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #17 Napisano 27 Lipca 2014 Prócz części duuuuużo droższe jest też OC na BMW, Mój brat cioteczny miał i gdy zmienił markę z BMW na cztery lata młodsze auto z tą samą pojemnością którą miał w BMW OC wyszło tańsze przy tym samym ubezpieczycielu o połowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #18 Napisano 1 Sierpnia 2014 Mam od sześciu lat e39 z 96 roku, zero rdzy. 240tkm przebiegu, wahacze przednie oryginalne, bez luzów. Silnik benzyna 2.5 170km. Do passata nawet nie ma co porównywać, bo to inna bajka. A jadąc raz e46 czułem się jak w zbyt ciasnym bucie Ale to kwestia gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurson_ski Zgłoś #19 Napisano 1 Sierpnia 2014 nie do przesady z tym OC ja pracuje w firmie ubezpieczeniowej za BMW jest 10%zwyzki i to wszystko np. 3.0d placi sie w granicach 550zł rok bez zwyzki za wiek i z 60% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #20 Napisano 1 Sierpnia 2014 To jeszcze zależy gdzie, bo ja za OC tego BMW ze zniżką 60% w Łodzi płacę 540zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach