Tomi B Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2014 Witajcie forumowicz mam do was pytanie jak w temacie chodzi o Bipy AUDI A4 1.9TDI BRB 115 KM bo w grupie 013 1 cylinder pokazuje 0.25, drugi cylinder 0.07, trzeci 0.20, czwarty 0.05. grupa 018 same zera a grupa 023 pierwszy cylinder -48,drugi -45,trzeci -50, czwarty -45. Co wy o tym sadzicie auto chodzi dobrze ma orginalny przebieg 120tys/km. Czy trzeba sie tym przejmowac czy mozna smialo jezdzic. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #2 Napisano 15 Czerwca 2014 Bipy na - oznaczają zbyt mało paliwa w pompowtrysku. filtr paliwa kiedy wymieniany? W silnikach 1.9 TDI za wartość bardzo dobrą uważa się przedział -/+ 30, problemy to -/+ 60 i więcej. Powyżej wartości 127 sterownik rejestruje błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomi B Zgłoś #3 Napisano 15 Czerwca 2014 Filtr paliwa był wymieniany 10tyś km i jest założony oryginalny kupiony w serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #4 Napisano 15 Czerwca 2014 Raczej przyjrzałbym się pompie tandem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2014 wepnij zegar i sprawdź ciśnienie w pompie jakie jest i sprawdź jeśli masz pompkę w zbiorniku to czy jest ona sprawna. Sam to przerabiałem w kilku autach. W jednym padłą tandem ale ją naprawiłem a w drugim kończyło się życie tej w zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo33 Zgłoś #6 Napisano 6 Listopada 2014 Witam, I co zrobiłeś z tymi wysokimi BIP? Bo u mnie jest podobnie. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Evo Zgłoś #7 Napisano 21 Lutego 2017 Ja ma podobnie podpiołem się dziś do swojego i o to co wyszło gr013 -0.18 0.05 2.94 -0.20 gr023 -25 -25 -70 -30 co z tym zrobić na wolnych trzęsie silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misior1993 Zgłoś #8 Napisano 23 Lutego 2017 U mnie podobnie, wysokie BIPy na 2 z 4 pompek. (30-50). Filtr i Olej zmiany co 10 tysi więc zawsze świeżo. Pompa w baku w porządku ale właśnie pompa tandem może mieszać. Fabryczna z luźnym króćcem. Kiedyś ją sprawdzałem Vacuometrem i nabijała prawidłowo tylko troszkę zbyt wolno. Trzeba się jej przyjrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Evo Zgłoś #9 Napisano 24 Lutego 2017 Podgiąłem styki sprawdziłem gniazdo na głowicy i dalej to samo silnik pracuje raz dobrze a za kolejne 50km trzęsie na wolnych i tylko przy temp 90°C. Dziś podniesione obroty do 850, brak poprawy. Logi; http://vaglog.pl/log-013_018_023_3dce5h1.html http://vaglog.pl/log-003_j6vs8.html Proszę o jakieś sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Evo Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2017 (edytowane) Misior1993 masz bipy na + czy -?? - - - - - aktualizacja - - - - - Zwróć też uwagę że wzorując się na większości postów z tymi objawami prawdopodobnie odpowiedź będzie "wymień wtrysk x" bo leje bo nie podaje itd. I myślałem tak jak większość logi 13 18 23 załatwia sprawę, a wariacja na wtryskarki nie zawsze musi sygnalizacji ich uszkodzenie. Przyczynę znalazłem, bynajmniej tą od której wariują mi pompki. Dodam jeszcze że jakby któryś z fachowców posłuchał jak chodzi silnik podczas usterki to jeszcze pewnie by mi się zakwalifikowała dwumasa. Jednak już rzężenia niema��. Kosztowało mnie to dwa wieczory plus pół soboty. Trzeba cofnąć się parę lat wstecz i przeprowadzić normalna diagnostykę, narzędzia miernik i do przodu. Oczywiście korzystamy z dobrodziejstwa jakim jest VCDS, ale tylko po to by szybciej wychwycić które czujniki mają odchylenia od normy. Nie miałem wcześniej doczynienia z VW. Całe życie albo ford i benzyna albo citroen że swoim hdi (to mój pierwszy diesel od vw i padł tydzień po zakupie, najpierw drzwi teraz silnik). A tu zauważyłem że passerati mając problemy z podzespołami nie zawsze wywala błąd. Tylko po to aby gonić na serwis. Padają główne podzespoły odpinasz egr przepływke cokolwiek a tu kontrolka świec żarowych zamiast czeka. Najpierw eliminuj przyczyny aby usterka nie pojawiła się ponownie. Edytowane 26 Lutego 2017 przez Evo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach