Skocz do zawartości
marecki3575

Proszę o analize logów 18.t AWT 180KM

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego na vagu sie nie da, ale sadzac po czasach wtrysku pompa jest sprawna, mozesz zrobic dla pewnosci 002+033.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś z Was taki przypadek ze swoim: zawsze rano przy odpalaniu (latem rzadko, jak jest mocna wilgoć i zimno to prawie za każdym razem-tak samo zimą ) zanim wskoczy na swoje obroty- ssanie- około 1100obr to przez 2 sekundy ma "czkawkę" nie wiem jak to opisać dokładnie ale to jest takie "przydławienie się" jakby nie dostawał powietrza, paliwa, albo miał zły odczyt temperatury przy rozruchu...nie wiem:hmm

Przepustnica była czyszczona i adatpowana niedawno (zresztą adaptacje można robić sobie codziennie vagiem-to nie problem)

Czujnik temp. ten z tyłu silnika pod napinaczem wałków wymieniony, wiem że jest jeszcze jeden na dole w chłodnicy ale miał by on coś do tego? a może czujnik temp.zewnętrznej ten co daje sygnał do klimatronika?

Co to może być panowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, proszę o analizę tych logów (kłopot z vaglog)

http://www37.zippyshare.com/v/7048834/file.html

 

Myślałem, że auto jest w 100% seria, a tu takie coś i auto jedzie jakby miało 110 km...

 

 

 

Kolego wrzuć najpierw swoje logi tutaj:

http://vaglog.rtnet.pl/

 

bo z tego co wsadziłeś to nic nie w idać.

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety czekam na link aktywacji ze strony i doczekać się już nie mogę którąś godzinę.. ale zadane ciśnienie doładowania 2000 mbar w szczycie, a turbo wstaje przy około 3k obrotów i osiąga 1520 mbar.. kąty wyprzedzenia na 0, przepływomierz nowy boscha mierzy pod 140 g/s.. auto w dodatku jedzie jakby miało ze 120 KM..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety czekam na link aktywacji ze strony i doczekać się już nie mogę którąś godzinę.. ale zadane ciśnienie doładowania 2000 mbar w szczycie, a turbo wstaje przy około 3k obrotów i osiąga 1520 mbar.. kąty wyprzedzenia na 0, przepływomierz nowy boscha mierzy pod 140 g/s.. auto w dodatku jedzie jakby miało ze 120 KM..

 

Jak tak długo czekasz to się już nie doczekasz tak jak ja.

Znajdź w necie cos takiego: "VagLog Decoder" ja już nie wiem gdzie to znalazłem ale to zadziała,potem wejdź w "pokazywarka" i tam wrzucisz pliki csv i wygenerujesz link do nich.

Turbo nie dmucha tyle ile trzeba, do sprawdzenia cały dolot włącznie z przewodami podciśnienia, N75 zawór DV... albo turbo sie skończyło.

A wirusa to masz na prawie 200KM tak mniej więcej.

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, proszę o analizę tych logów (kłopot z vaglog)

http://www37.zippyshare.com/v/7048834/file.html

 

Myślałem, że auto jest w 100% seria, a tu takie coś i auto jedzie jakby miało 110 km...

 

Jest program, wszystko wygląda w porządku oczywiscie oprócz tego że turbo słabiutko ładuje, podstawy typu szczelność dolotu zawór dv sprawdzone? możesz spróbować zrobic loga z 115 z odpięta wtyczką od n75, albo bardziej niebezpieczny test z odpiętym węzykiem od gruszki turbiny i przejechać się jesli tubo nadal będzie słąbo ładowac z odpiętym węzykiem to trzeba do niego zajrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie został sprawdzony tak konkretnie dolot bo jakoś żaden mechanik nie kwapi się żeby to zrobić porządnie.. DV nie sprawdzałem, odłączyłem wężyk który idzie on N75 do gruszki, podpiąłem VAGa i.. dalej kaszanka.. 002-115-118pb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba zajrzeć do kata, turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu wybieram się do mechanika. Co z blokiem 118 oraz "Solenoid V. duty cycle"? Dlaczego cały czas jest wartość 95.3%? Z podłączonym wężykiem powietrza n75->gruszka w turbo czy też po jego odłączeniu wciąż ta sama wartość, co to może sugerować? Wartość 100% oznacza pełne zamknięcie kapturka od WG, a 0% jego pełne odchylenie? Czytałem gdzieś o przypadku, że ten kapturek całkowicie uległ zniszczeniu i śladu po nim nie było.. Jeśli by tak było to skąd go wziąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo i kat zwalone, w turbo spore luzy wirnika wzdłużne i poprzeczne, po stronie zimnej łopatki delikatnie "zaostrzone" także turbo dzisiaj jedzie do regeneracji, ale o dziwo ze strony gorącej klapka od WG jest i dźwignia nawet chodzi chociaż trochę ciężko.. Katalizator od strony turbo, pierwsza część wkładu oberwana i mocno cofnięta do tyłu o jakieś ok. 3 cm, po dłubaniu wyszło, że raczej stopiła się ta luźna część od środka kata więc wycinka całego wkładu.. Dodatkowo DV raz trzyma, a raz nie trzyma ciśnienia, ten tłoczek tak jakby miał luzy na boki i czasami ta uszczelka nie trzyma powietrza, a sprężyna nie chodzi gładko.. Trochę te zabiegi będą kosztować, ale mam nadzieję, że to rozwiąże problemy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autko złożone, wrażenia z jazdy - BEZ porównania z tym co było wcześniej!

P.S. Ciekaw jestem ile czasu uda mi się jeździć bez ruszania drugiej sondy bo 40 km zrobione i check się jeszcze nie świeci ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Autko złożone, wrażenia z jazdy - BEZ porównania z tym co było wcześniej!

P.S. Ciekaw jestem ile czasu uda mi się jeździć bez ruszania drugiej sondy bo 40 km zrobione i check się jeszcze nie świeci ^^

 

Zrób nowe logi i pokaż co tam wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak Check się zapalił po 300 km, zrobiłem na nim jakieś 700 km, skasowałem błąd i po 30 km z powrotem więc narazie tego nie ruszam ;) Niedawno wróciłem z urlopu więc jak znajdę chwilę to zrobię logi i wrzucę, pozdro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po długim czasie znalazłem chwilę na zrobienie logów (w końcu):

 

002,115,118 benzyna: http://vaglog.pl/log_191187.html

002,115,118 podtlenek LPG: http://vaglog.pl/log_191188.html (ostatnia tabela)

 

Nieco lepiej idzie na Pb, ale to wiadomo.. Bardziej zastanawia mnie czemu trochę mu brakuje żeby dopompować ciśnienia na LPG, około tych 50 mbar za mało, ale to już może kwestia mojego przewrażliwienia :)

 

Logi oczywiście robione na pełnym bucie, a regulując nogą płożenie pedału gazu w trakcie przyspieszania autko potrafi iść znacznie lepiej niż na pełnym bucie, co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LPG do regulacji. Za mocno podlewa, aż ECU skraca czas wtrysku.

Dla lepszego obrazu możesz zrobić dynamicznie 002+033 na PB, a potem na LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak tylko będę miał czas to zrobię. Pytanko bo mnie to trochę zastanawia, dlaczego LPG do regulacji jeśli czasy wtrysku na LPG są krótsze niż na Pb? Po czym to wnioskujesz?

 

Jak oceniasz pracę N75 i DV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego LPG do regulacji jeśli czasy wtrysku na LPG są krótsze niż na Pb?

Prawdopodobnie na LPG jest za bogato, a tym samym sterownik skraca czasy wtrysku i zmniejsza doładowanie broniąc się przed bogatą mieszanką. Logi 002+033 dadzą pełny obraz.

 

Jak oceniasz pracę N75 i DV?

N75 według logów jest OK.

DV na tyle na ile można podejrzeć go w logach to jest OK można go jeszcze wyjąć i organoleptycznie sprawdzić i kompresorem dmuchnąć czy nie otwiera się za wcześnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Około dwa tygodnie temu byłem na mapowaniu dynamicznym LPG. Okazało się, że wcześniej było za bogato. Widziałem wykres i punkty się niemal nakładały zgodnie z czasem wtrysków Pb. Instalka została założona zanim się dowiedziałem, że auto na czipsa i sprzęt jest dosłownie na styk. W przyszłym tygodniu czeka mnie też wymiana filtra gazu bo już 15kkm zrobiłem. Czy pasująca na styk instalka może być tego efektem? Przypuszczalnie zawalony już filtr też może mieć jakiś wpływ na pracę tego wszystkiego?

 

N75 nie ruszałem, a DV pod koniec czerwca został założony nowy ori z ASO także z nim samym wszystko powinno być okej. Bardziej mi chodziło o pracę układu czy też nie otwiera się za późno bo wiadomo jaki wpływ mogą mieć wszystkie wężyki od podciśnienia, a raczej ich stan :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności