tgrz Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2014 Szanowni koledzy, Do naszych B6/B7 pasują śruby zabezpieczające o numerze (między innymi): 1K0698137A Moment dokręcenia "normalnych" szpilek to 120Nm Czy znana jest Kolegom siła z jaką dokręca się śruby zabezpieczające? Moje pytanie wynika z informacji, że bywały analogiczne zestawy zabezpieczające np. dla BMW, które ulegają zniszczeniu po kilkunastokrotnym użyciu siły 110Nm (dokręca się je np. z 85Nm) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2014 Mój oponiarz zabezpieczającą dokręca ręcznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalius Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2014 W wiekszosci warsztawow u jakich wymienialem opony wszysy uzywali klucza ze sprezarku do zabezpieczajacych, jak i normalnych. Jeszcze nie widzialalem aby ktory kolwiek wulkanizator to sprawdzal pod dany model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2014 Mój oponiarz zabezpieczającą dokręca ręcznie Mój też. I jeszcze przy tym mi marudzi że kupiłem jakieś chińskie badziewie made in italy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2014 Kiedyś, gdzieś, znalazłem info, że 80Nm. Już któryś sezon tak dokręcam i jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2014 A ja zajechałem już kilka ori kompletów i zrezygnowałem z tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2014 Aktualnie produkowane fabryczne śruby zabezpieczające dokręca się ręcznie tylko tyle, żeby śruba miała opór. Żaden pneumatyk, żaden dynamometr ustawiony pod zwykłe śruby. Te śruby sa tak delikatne, że nieraz odkręcanie kończy się urwaniem nasadki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minipower Zgłoś #8 Napisano 14 Października 2015 a jaki jest gwint śruby i jego skok w passacie B7 2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #9 Napisano 14 Października 2015 Taki sam jak w całym koncernie vag przynajmniej od końca ubiegłego wieku.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiniak Zgłoś #10 Napisano 16 Października 2015 pytanie czy to naprawde ma znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #11 Napisano 10 Listopada 2016 no i stało się ,zawieruszyłem gdzieś klucz do śruby zabezpieczającej,jest ktoś z okolic świnoujścia kto mugłby ten problem rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #12 Napisano 12 Listopada 2016 Robisz mały ekran dookoła śruby z blachy, najlepiej z puszki. Dospawac śrubę i odkręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #13 Napisano 12 Listopada 2016 to jest ciekawy sposób tylko troche delikatniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slim3 Zgłoś #14 Napisano 14 Stycznia 2019 Teraz ja proszę o pomoc. Zniszczyła mi się nasadka, a potrzebuję odkręcić śrubę zabezpieczającą w moim passacie jak na zdjęciu, w Warszawie lub okolicy. Ma ktoś, to podjechałbym i na miejscu odkręcił. Podobno nr nasadki to 033 lub 533. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach