Skocz do zawartości
tgrz

Śruby zabezpieczające - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni koledzy,

 

 

 

Do naszych B6/B7 pasują

śruby zabezpieczające o numerze (między innymi):

1K0698137A

 

Moment dokręcenia "normalnych" szpilek to 120Nm

 

Czy znana jest Kolegom siła z jaką dokręca się śruby zabezpieczające?

 

Moje pytanie wynika z informacji, że bywały analogiczne zestawy zabezpieczające np. dla BMW, które

ulegają zniszczeniu po kilkunastokrotnym użyciu siły 110Nm (dokręca się je np. z 85Nm)

 

 

Serdecznie pozdrawiam

i

dziękuję za odpowiedzi !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój oponiarz zabezpieczającą dokręca ręcznie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wiekszosci warsztawow u jakich wymienialem opony wszysy uzywali klucza ze sprezarku do zabezpieczajacych, jak i normalnych. Jeszcze nie widzialalem aby ktory kolwiek wulkanizator to sprawdzal pod dany model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój oponiarz zabezpieczającą dokręca ręcznie ;)
Mój też. I jeszcze przy tym mi marudzi że kupiłem jakieś chińskie badziewie made in italy :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, gdzieś, znalazłem info, że 80Nm. Już któryś sezon tak dokręcam i jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zajechałem już kilka ori kompletów i zrezygnowałem z tego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie produkowane fabryczne śruby zabezpieczające dokręca się ręcznie tylko tyle, żeby śruba miała opór. Żaden pneumatyk, żaden dynamometr ustawiony pod zwykłe śruby. Te śruby sa tak delikatne, że nieraz odkręcanie kończy się urwaniem nasadki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest gwint śruby i jego skok w passacie B7 2011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki sam jak w całym koncernie vag przynajmniej od końca ubiegłego wieku....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy to naprawde ma znaczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i stało się ,zawieruszyłem gdzieś klucz do śruby zabezpieczającej,jest ktoś z okolic świnoujścia kto mugłby ten problem rozwiązać?IMG_20161110_101944.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robisz mały ekran dookoła śruby z blachy, najlepiej z puszki. Dospawac śrubę i odkręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jest ciekawy sposób tylko troche delikatniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz ja proszę o pomoc. Zniszczyła mi się nasadka, a potrzebuję odkręcić śrubę zabezpieczającą w moim passacie jak na zdjęciu, w Warszawie lub okolicy.

Ma ktoś, to podjechałbym i na miejscu odkręcił. Podobno nr nasadki to 033 lub 533.

2019-01-13-1086.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności