Skocz do zawartości
radas

FSI czyszczenie kolektora

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też juz po zabiegu. Wzrostu mocy nie czuje może to i dlatego ze to benzyna a najbardziej proponowane to jest do diesli. Jednakże silnik przy 2500 obr był dość głośny, a zabieg go uciszył. Jeśli naprawdę to czyści to warto zainwestować. Więcej na ten temat będę mógł po dłuższej trasie

D76C54EB-E1A5-47AE-A479-58E0321013E7.jpeg

8C574ADC-45B4-42DE-8FC5-8938DB2D40BB.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę być źle odebrany ale temat z opisu niemal jak o magnetyzerach, podobno działa, powinno czyścić, chyba wycisza,...

Zero konkretów. Endoskop przed i po, i po zabawie ale kto by się tam bawił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawet w środku tapicerkę wyczyściło ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by nie patrzeć wole sam sobie wyczyścić fizycznie negar z np egr rurek egr przepustnicy kolektora ssącego. To tak do konca i za dużo też nie wyczyści. Druga sprawa może być sytuacja jak wielkie kawałki negaru się odlepią i wpadną na zawory :) Tak jak są preparaty do czyszczenia niby turbin egr itp . Fajnie tylko że to nie działa. Negar mocno trzyma się powierzchni i tak łatwo nie odchodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poruszanej tutaj kwestii wodorowania, polecam obejrzeć aby zrozumieć zasadę działania i stopień zakłamania serwowanego przez "fachofców"

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, StreamHD napisał:

W poruszanej tutaj kwestii wodorowania, polecam obejrzeć aby zrozumieć zasadę działania i stopień zakłamania serwowanego przez "fachofców"

 

 

Popieranie jakiejkolwiek tezy filmikami łysego powinno być na forum zakazane w regulaminie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o łysego tylko o wyjaśnienie, że wodorowanie czyści komorę spalania, a nie od dolotu aż po wydech. Akurat tutaj łysy dobrze wyjaśnił i pokazał co i jak.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, StreamHD napisał:

Tu nie chodzi o łysego tylko o wyjaśnienie, że wodorowanie czyści komorę spalania, a nie od dolotu aż po wydech. Akurat tutaj łysy dobrze wyjaśnił i pokazał co i jak.

To sie zgadza, dolotu w fsi nie wyczysci.

Niestety jedynie rozbiórka i mechaniczne usuwanie nagarow w kanalach dolotowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, dartroom napisał:

Popieranie jakiejkolwiek tezy filmikami łysego powinno być na forum zakazane w regulaminie. 

Ten jeden raz ma jednak całkowitą rację ;) Sam oglądałem jego filmik, bo ktoś (z firmy, który wykonuje takie usługi) jechał na nich, że barany. No jednak stanęli im na odcisk :D

Wodorowanie ma na celu wyczyszczenie komory spalania i tyle. Czyszczenie dolotu, zaworów, nagaru to jedynie metody mechaniczne. Ale można wierzyć w VooDoo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiej chemii uzywaliscie do usunięcia nagaru chce w przyszłym tygodniu robić czyszczenie i zrzucić kolektor  nie wiem jakich preparatów kupić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz moje posty 

Ludwik do szyb kominkowych.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@bodzius91 wrzuc foty przed i po

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,przy okazji wymiany łańcuszka wariatora napinacza oraz tych 3 nieszczęsnych pierścionków na nastawniku {jeden był pęknięty } postanowiłem wyczyścić nagar na dolocie ,i faktycznie nagaru było sporo .Poradziłem sobie benzynką ekstrakcyjną ,zalałem zawory poczekałem godzinkę odessałem, nagar zrobił się z mazi w skorupkę co ułatwiło mi czyszczenie mała szczoteczka i wkrętarka .Wzrost mocy znacząco się podniósł natomiast martwi mnie dwa razy zapalił mi się check błąd przepustnicy P1545 ,wszystkie uszczelki nowe egr wyczyszczony nowe rurki odmy plus uszczelka filtra oleju {lekko ciekło}.Olej zmieniam co 10k Liqui benzyna tylko super plus .Jakieś pomysły może trzeba nową adaptacje przepustnicy po wymianie wszystkiego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności