murmilo Zgłoś #81 Napisano 3 Lipca 2018 Ja też juz po zabiegu. Wzrostu mocy nie czuje może to i dlatego ze to benzyna a najbardziej proponowane to jest do diesli. Jednakże silnik przy 2500 obr był dość głośny, a zabieg go uciszył. Jeśli naprawdę to czyści to warto zainwestować. Więcej na ten temat będę mógł po dłuższej trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #82 Napisano 3 Lipca 2018 Nie chcę być źle odebrany ale temat z opisu niemal jak o magnetyzerach, podobno działa, powinno czyścić, chyba wycisza,... Zero konkretów. Endoskop przed i po, i po zabawie ale kto by się tam bawił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #83 Napisano 4 Lipca 2018 nawet w środku tapicerkę wyczyściło ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #84 Napisano 4 Lipca 2018 Jak by nie patrzeć wole sam sobie wyczyścić fizycznie negar z np egr rurek egr przepustnicy kolektora ssącego. To tak do konca i za dużo też nie wyczyści. Druga sprawa może być sytuacja jak wielkie kawałki negaru się odlepią i wpadną na zawory Tak jak są preparaty do czyszczenia niby turbin egr itp . Fajnie tylko że to nie działa. Negar mocno trzyma się powierzchni i tak łatwo nie odchodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #85 Napisano 9 Grudnia 2018 W poruszanej tutaj kwestii wodorowania, polecam obejrzeć aby zrozumieć zasadę działania i stopień zakłamania serwowanego przez "fachofców" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #86 Napisano 9 Grudnia 2018 2 godziny temu, StreamHD napisał: W poruszanej tutaj kwestii wodorowania, polecam obejrzeć aby zrozumieć zasadę działania i stopień zakłamania serwowanego przez "fachofców" Popieranie jakiejkolwiek tezy filmikami łysego powinno być na forum zakazane w regulaminie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #87 Napisano 9 Grudnia 2018 Tu nie chodzi o łysego tylko o wyjaśnienie, że wodorowanie czyści komorę spalania, a nie od dolotu aż po wydech. Akurat tutaj łysy dobrze wyjaśnił i pokazał co i jak. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #88 Napisano 9 Grudnia 2018 21 minut temu, StreamHD napisał: Tu nie chodzi o łysego tylko o wyjaśnienie, że wodorowanie czyści komorę spalania, a nie od dolotu aż po wydech. Akurat tutaj łysy dobrze wyjaśnił i pokazał co i jak. To sie zgadza, dolotu w fsi nie wyczysci. Niestety jedynie rozbiórka i mechaniczne usuwanie nagarow w kanalach dolotowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #89 Napisano 9 Grudnia 2018 3 godziny temu, dartroom napisał: Popieranie jakiejkolwiek tezy filmikami łysego powinno być na forum zakazane w regulaminie. Ten jeden raz ma jednak całkowitą rację Sam oglądałem jego filmik, bo ktoś (z firmy, który wykonuje takie usługi) jechał na nich, że barany. No jednak stanęli im na odcisk Wodorowanie ma na celu wyczyszczenie komory spalania i tyle. Czyszczenie dolotu, zaworów, nagaru to jedynie metody mechaniczne. Ale można wierzyć w VooDoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzius91 Zgłoś #90 Napisano 28 Maja 2019 Jakiej chemii uzywaliscie do usunięcia nagaru chce w przyszłym tygodniu robić czyszczenie i zrzucić kolektor nie wiem jakich preparatów kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #91 Napisano 28 Maja 2019 Zobacz moje posty Ludwik do szyb kominkowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #92 Napisano 28 Maja 2019 @bodzius91 wrzuc foty przed i po Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t.ziomo Zgłoś #93 Napisano 4 Czerwca 2019 Witam ,przy okazji wymiany łańcuszka wariatora napinacza oraz tych 3 nieszczęsnych pierścionków na nastawniku {jeden był pęknięty } postanowiłem wyczyścić nagar na dolocie ,i faktycznie nagaru było sporo .Poradziłem sobie benzynką ekstrakcyjną ,zalałem zawory poczekałem godzinkę odessałem, nagar zrobił się z mazi w skorupkę co ułatwiło mi czyszczenie mała szczoteczka i wkrętarka .Wzrost mocy znacząco się podniósł natomiast martwi mnie dwa razy zapalił mi się check błąd przepustnicy P1545 ,wszystkie uszczelki nowe egr wyczyszczony nowe rurki odmy plus uszczelka filtra oleju {lekko ciekło}.Olej zmieniam co 10k Liqui benzyna tylko super plus .Jakieś pomysły może trzeba nową adaptacje przepustnicy po wymianie wszystkiego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach