Skocz do zawartości
wrhz

Passat B7 2.0 CFFB wymiana gruszki turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś może mi powiedzieć jak prawidłowo ustawić sztangę w gruszce, PASSAT B6, silnik CBAB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Czy ktoś może mi powiedzieć jak prawidłowo ustawić sztangę w gruszce, PASSAT B6, silnik CBAB.

 

Podaj e-mail.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Czy ktoś może mi powiedzieć jak prawidłowo ustawić sztangę w gruszce, PASSAT B6, silnik CBAB.

Ustaw dokładnie według starej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vcds i jazda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztangę najlepiej ustawić dokładnie tak samo jak stara, warto sprawdzić bloki pomiarowe i skorygować jeśli trzeba. Nastawy w blokach pomiarowych, kanał 120 opisali koledzy wyżej....

Edytowane przez razal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i panowie po swapie silnika nawet nie przejechałem parę metrów zapaliła się spirala i wywaliło błąd typu nastawnika turbiny zablokowany już Opisuje dokładnie jak to wygląda

 

Silnik CFG© 177km CR

 

Napięcie na zaciskach 1 i 3 5v

Napięcie na zacisku 2 :

Sztanga wysunięta 0.87v

Sztanga max zassana 3.75v

 

Jest tak odpalam samochód po chwili zaciąga sztangę i trzyma w tej pozycji jest wtedy 3.75v raptem silnik zaczyna nierówno pracować pokazuje się mrygająca spirala i sztanga opada napięcie na gruszcze pin2 spada do 0.87v ? Co może być przyczyną ? Dodam jeszcze że dzieje się tak po 10 s po odpaleniu samochodu, Jak odłączyć przewód podciśnienia od gruszki turbiny samochód może chodzić minutę żadnego błędu nie wywala ale zawór N75 cały czas zasysa powietrze, Wystarczy że podłączysz przewód podciśnienia do gruszki zaczyna zaciągać sztangę i po 10 sekundach wywala błąd nastawnika turbiny Dodam tylko tyle że sztanga podnosi się i opuszcza W skrajnych punktach Czyli nic nie jest zablokowane mechanicznie

 

Takjakby V nastawnika miała pracować odwrotnie

Sztanga wysunieta 3.75v

Sztanga zassana 0.87v

Jest to mozliwe ?

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam dziwny objaw w tiguanie. Znalazlem ten temat wiec tu napisze... otoz po zgaszeniu silnika mam z okolicy gruszki turbiny 4 cykniecia.. jakby zasysal 4 razy powietrze czy cos... bledow zero... 200 leci kreci ok... ktos wie o co moze mu chodzic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2014 o 23:11, Jarkow napisał:

Prawidłową długość sztangi po wymianie sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku na wolnych obrotach - 0,76V. Tak mówi ELSA. Adaptację robisz już nie pamiętam w kanale adaptacji czy BS - wybierasz turbosprężarkę z rozwijanej listy.

Panowie, a jak wygląda sprawdzenie ustawienia sztangi bez możliwości wejścia w bloki pomiarowe, a jedynie w pomiary rozszerzone? Jakich opcji szukać, żeby móc podejrzeć te parametry? Czy znalazłem odpowiedni parametr?

IMG_20180710_202542.jpg

Edytowane przez vincente00
brak załącznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mogę prosić o te adaptacje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie robi się adaptacji tylko sprawdzasz w blokach i ustawiasz odpowiednie parametry. Jeśli ustawisz długość sztangi jak w starej będzie ok. No i odpowiednie klucze ułatwia zadanie szczególnie długa 10 nasadowa z wycięciem.

Parametry w sensie regulujesz długością sztangi zakres jej pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.06.2017 o 11:08, waski1 napisał:

 

Podaj e-mail.

Odświeżam temat. Waski1 możesz podać do 2.0 TDI CR 2008. Z góry dziękuję za pomoc. [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pomoże ktoś w adaptacji turbo audi 2.0 tdi 190km po wymianie silnika z osprzetem cały czas wywala błąd nastawnika turbo 

Edytowane przez Domin744i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności