noidemm Zgłoś #1 Napisano 26 Maja 2014 Witam! Mam problem ze swoim 2 litrowym passatem z instalacja LPG tech. Kłopoty zaczeły się po podłączeniu gazu do układu. Pierwszy problem związany był z podłączeniem parownika do ukłądu chłodzenia. Monter się pomylił i źle podłączył węże od nagrzewnicy do parownika. Przewod zasilający parownik wpięty był w nagrzewnice, zaś powrotny w zbiorniczek wyrownawczy co skutkowało wywalaniem płynu przez zbiorniczek wyrownawczy. Nie było obiegu na nagrzewnice. Fachowcy uznali że do roboty jest głowica (koszt okolo 1000 zl). Po remoncie głowicy (wymiana uszczelniaczy, prowadnic, planowaniu glowicy, sprawdzeniu szczelności) dalej brak było ogrzewania. W końcu sam doszedlem iż obieg wody jest pomylony. Monterzy nie przyznali się do winy ale poprawili to wpinając rownolegle parownik do nagrzewnicy i problem z ogrzewaniem auta znikł. Drugi problem jaki mam z tą instalacją to złe pokazywanie gazu na przełączniku. Koleś kombinował przy elektrozaworze ale nic to nie dało. Centralka pokazuje pełny zbiornmik, potem pokazuje 2 kropki i rezerwe. Nastepny problem to podłączenie czujnika ciśnienia i temperatury gazu. Czy ma jakieś znaczenie w którą strone jest podpięty ten czujnik. U mnie w miejsce Gaz IN jest podpięte wyjscie gazu a w gaz out wejscie. Czyli przewod idący od parownika wpięty jest w gaz OUT a przewod idący do listwy w gaz IN. Czyli ewidentnie w drugą STRONE. Kolejna rzecz jaka mnie zastanawia to po co ci monterzy LPG wywiercili dziure wiertlem 8 fi w kolektorze dolotowym. Przecież samochod łapie tam lewe powietrze. Zna ktoś jakiegoś dobrego fachowca w wojewodztwie lodzkim co by sie zajmowal instalacjami TECHA. Z gory dziekuje za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #2 Napisano 27 Maja 2014 Ładny bałagan narobili. Podaj nazwę tego zakładu, żeby przypadkiem któryś z forumowiczy tam nie zagościł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tymon1207 Zgłoś #3 Napisano 27 Maja 2014 to ktoś stracił klienta podaj kolego gdzie to jest żeby nikt się nie nadział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #4 Napisano 28 Maja 2014 to ktoś stracił klienta podaj kolego gdzie to jest żeby nikt się nie nadział Daruje sobie antyreklame. Koleś już stracił paru klientów. Tymon1207 widze ze masz taki sam motor jak moj, ile ci to auto pali na gazie?? Czy u ciebie też sprzeglo puszcza bardzo wysoko?? Jak mozesz to sprawdz czy tez nie masz dziury pod kolektorem z ssacym z przodu auta bo moze tak to powinno być!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2014 Również mam ten sam silnik jak ty i jak już pisałem w innym temacie strasznie mułowaty jest ale nie o tym. Też mi sprzęgło wysoko bierze ale u mnie łożysko jest do wymiany bi strasznie szumi już myślę jeszcze nad dwumasą czy zostawić czy zmienić na zwykłe koło zamachowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2014 popytaj w Filartech w Łodzi. Może ogarną twój samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrfilemon1731 Zgłoś #7 Napisano 4 Czerwca 2014 Również mam ten sam silnik jak ty i jak już pisałem w innym temacie strasznie mułowaty jest ale nie o tym. Też mi sprzęgło wysoko bierze ale u mnie łożysko jest do wymiany bi strasznie szumi już myślę jeszcze nad dwumasą czy zostawić czy zmienić na zwykłe koło zamachowe... U mnie też coś szumi i myślałem że to właśnie łożysko ale to nie to ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach