Jump to content
zarembaz

ECU PERFORMANCE Warszawa opinie

Recommended Posts

Prawda jest taka że zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony , komu coś pierdnie i potem pretensja do tunera... Ja uważam że wina leży zawsze po obu stronach . Chiptuning jest dobrowolny i ktoś kto to robi musi być pełni świadom tego co może się niestety wydarzyć. Wiadomo że jest to ingerencja w jakieś oprogramowanie samochodu, robienie modyfikacji i zmiany parametrów pracy silnika .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prawda jest taka że zawsze znajdzie się ktoś nie zadowolony , komu coś pierdnie i potem pretensja do tunera... Ja uważam że wina leży zawsze po obu stronach . Chiptuning jest dobrowolny i ktoś kto to robi musi być pełni świadom tego co może się niestety wydarzyć. Wiadomo że jest to ingerencja w jakieś oprogramowanie samochodu, robienie modyfikacji i zmiany parametrów pracy silnika .

 

Jak najbardziej zgadzam się z kolegą, 3 na 10 aut które do nas przyjeżdżają ze względu na stan techniczny silnika lub podzespołów nie nadają się do tuningu, a niestety niektórzy klienci sa na tyle uparci że za wszelka cenę chcą modyfikację, a druga grupa klientów to ta która przyjeżdża uszkodzonym samochodem który rzekomo ma 130ps a na hamowni okazuje się że jest 90 ale Pan klient myśli że tuning wszystko naprawi. Sam miałem do tej pory 3 lub 4 przypadki pierdnięcia turbo na hamowni i nie uważam żeby kiedykolwiek była to nasza wina. Nawet kiedyś jak korzystałem z Dynometu na drodze w passacie 140ps pierdneła turbina przy drugiej próbie pomiaru. No, ale co prawda Dynometem może fajnie się hamuje na drodze tylko nie zrobimy więcej samochodów niż 3 dziennie no i musi być idealny kawał drogi i mały ruch, a i kiedyś robiłem na tym sprzęcie subaru w zimę powiem szczerze że na lekko oblodzonej drodze nie ma przyjemności jak jedzie się przy pomiarze 220km/h, można stać się posiadaczem niechcianego wraku Subaru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odbiegając od tematu , Paweł to wzdłuż krajowej 7 macie fajną prostą w stronę Nowiaka do pomiaru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Odbiegając od tematu , Paweł to wzdłuż krajowej 7 macie fajną prostą w stronę Nowiaka do pomiaru :)

 

Oczywiście ale "Dynomet" zapakowany do walizki i dopóki mamy hamownie rolkową na której możemy robić pomiary prawie wszystkiego co ma koła to ja dziękuję za takie atrakcje, a Dynomet służy nam tylko do synchronizacji naszych nowych hamowni które produkujemy, ponieważ jest niezłym wyznacznikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj pascio byl "podkrecany" w -kreatorze mocy- wawa. ze 140km na 170km/410Nm...jak sądzicie ,czy to nie za duzo...jak silnik to zniesie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie czy sprzęgło i dwumasa wytrzymają moment. O moc bym się raczej nie martwił :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę ale wy krecicie swoje paski :D ja mam troche ponad 163 km chyba i 380 nm , wydaje mi sie to i tak dużo szczególnie w nm. Maciek mnie właśnie uczulał na dwumase i sprzęgło przy takim dużym momencie, wolałem mniej a bezpieczniej. Nie boicie sie o swoje auta ? Jakie przebiegi maja wasze paski ? Mój ma około 110tys km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moj pascio byl "podkrecany" w -kreatorze mocy- wawa. ze 140km na 170km/410Nm...jak sądzicie ,czy to nie za duzo...jak silnik to zniesie?

Rafał tak Ci zrobił czy sam go uprosiłeś???

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poprzednim aucie, a była nim Bora z silnikiem AJM, miałem 146KM i 350Nm - mogło być więcej momentu, dało by się osiągnąć okolice 390Nm - wolałem mniej i bezpiecznie. Auto jeździ do dzisiaj bez awarii, a nie raz lekko nie miało. Od softu minęły 3 lata i około 60 tys przebiegu. Przy 410Nm osobiście mocno obawiałbym się o żywotność sprzęgła :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Panowie że odkopuje temat po takim czasie ale niue bardzo widzę podoben aktualne tematy z warszawy.

Czy są jeszcze chętni i czy sprawa doszła do skutku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja podbiję. Kto w Warszawie dobrze i ekonomicznie usunie z mojego BMR-a filtr DPF i podniesie nieco moc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I ja podbiję. Kto w Warszawie dobrze i ekonomicznie usunie z mojego BMR-a filtr DPF i podniesie nieco moc?

 

R-Performance Rogalotti

 

A do Darona masz 164 km:luka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy