Marek_r23 Zgłoś #21 Napisano 21 Maja 2014 To sprawdź teraz jakie masz ciśnienie na parowniku jak juz wszystko się ułożyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #22 Napisano 21 Maja 2014 mam nadzieję , że się uda podjechać w piatek albo sobotę na sprawdzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #23 Napisano 23 Maja 2014 Nie udało mi się podjechać do gazownika , zrobiłem te dwa wtryski , które puszczały. Dzisiaj znowy upał i znowu problem , tyle że chyba pogarszający się . Mianowicie od rana zaczynając gaz po nagrzaniu auta się wyłączał . Po włączeniu gazu jechałem dalej aż do momentu kiedy znowu się wyłączył. Po południu miałem dopiero co zapaloną rezerwę i na gaz się już nie chciał przełaczyć nawet ręcznie. Dioda mrugała czyli gaz nie właczony. Dotankowałem , teraz już dioda nie daję dzwięku , że gaz się wyłączył itp. Co lepsze jak jadę np 50 i obroty są małe czyli 1400 np to jadę na gazie, po przyspieszeniu już na benzynie , jak obroty spadną czyli skrzynia zapnie wyższy bieg to znowu na gazie jadę , sam się włacza teraz i wyłącza na dodatek bez dzwięku. Jutro jadę do magika zobaczymy co powie , od razu sprawdzę ciśnienie na redku , i ustawie temp przełaczania gazu na 60 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #24 Napisano 23 Maja 2014 A na Vagu masz jakieś błedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #25 Napisano 23 Maja 2014 jedynie sporadyczny błąd czujnika G2 , choć nie zauważyłem żeby coś się działo z temperaturą na desce rozdzielczej , w engine błędów brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2014 A jakie ciśnienie na parowniku , udało się podjechać do gazownika i sprawdzić ? I dobrze by było jakby gazownik sprawdził Ci jak parownik zachowuje się podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2014 nie zdążyłem , wróciłem z traski po 15 i już zamknięte miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #28 Napisano 24 Maja 2014 Nie zapeszając jeszcze chyba naprawiłem usterkę bez pomocy gazownika. Spojrzałem dziś pod maskę , docisnąłem cewki i wtyczki , sprawdziłem masę gazu przy aku , i sprawdziłem oprawkę bezpiecznika od gazu. Bezpiecznik ok , ale , no właśnie cały zaśniedziały białym nalotem , zmieniłem bezpiecznik , przeczyściłem dobrze i zalałem kontaktem. I o dziwo po zrobieniu około 80km gaz cały czas jest włączony , nic się nie wyłącza nawet po przegazowaniu do 4tysi . Czyżby to była usterka ? Tylko co ma do tego temperatura na dworze ? może zbieg okoliczności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #29 Napisano 25 Maja 2014 Czyli że wina tkwiła w elektryce . Widocznie temperatura nie sprzyjała temu czemuś co miałeś na bezpieczniku i przy wyższej temperaturze skutecznie uniemożliwiała przepływ prądu Oby problem się rozwiązał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #30 Napisano 26 Maja 2014 kupiłem dziś ori kabel STAG , jutro powinien dojść i zobacze co tam się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #31 Napisano 28 Maja 2014 Kabel przyjechał , narazie zrobiłem tylko dwa screeny . Oprócz rozjechanej mapy , ciśnienie robocze i minimalne jest za duże , tak mi sie wydaje, zauważyłem ostatnio że przy większym bucie podaczas przyspieszenia na gazie , auto zastanawia się co zrobić i dopiero po 2 sekundach przyspiesza jak należy , a na PB odrazu przyspieszał nie ma tej zwłoki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #32 Napisano 28 Maja 2014 Oprócz rozjechanej mapy , ciśnienie robocze i minimalne jest za duże No to trzeba mapę ustawic bo do dobrze ona nie wygląda . A jakie masz ciśnienie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #33 Napisano 28 Maja 2014 ciśnienie czego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #34 Napisano 28 Maja 2014 (edytowane) Na parowniku. Aktualnie forum przeglądam na telefonie i nie wszystko dobrze widać. Edytowane 28 Maja 2014 przez Marek_r23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #35 Napisano 28 Maja 2014 no to około 1,2 tam na foto w prawym górnym rogu jest o ile to jest to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #36 Napisano 29 Maja 2014 (edytowane) Pewnie masz spadki ciśnienia, jak zrobiłeś regenerację reduktora jego ciśnienie musiało się zmienić z tego 1.60 do 1.20. U mnie jak startuje ciśnienie robocze jest wyższe i spada wraz z temperaturą. W programie u Ciebie jest zapisane: robocze 1,62, a minimalne 0.92 w chwili zrobienia screena masz 1,11 czyli jak go przebutujesz pewnie spadnie Ci poniżej tego progu minimalnego i przełącza się na benzynę. Ustawienie mapy wygląda na puszczoną autokalibrację bo po niej widać niezły rozjazd na + dla lpg mimo, że mapy się rozjadą z czasem to chyba przy duża różnica. Temperatura przełączania - 60st dość wysoka przeważnie ustawia się na 25-30 chyba że lepsze wtryski wtedy schodzi się niżej wiadomo im wyższa temperatura tym więcej benz idzie na rozruch. U mnie gazownik ustawił 20st na słabych wtryskach i mało wiele się przełącza. Czas błędu ciśnienia troche przy wysoki ale pewnie jest to celowo ustawione żeby za szybko na benzyne nie cykneło zazwyczaj ustawia się na 300 o ile się nie mylę. Jeżeli masz ciśnienie 1.2 bądź te 1.11 zrób autokalibrację i sam pobaw się w ustawienie tego gazu podczas jazdy bądź podjedź do gazmena. Możesz spróbować zmniejszyć minimalne ciśnienie o 0,10 ale na dłuższa metę bym się tym nie ratował. Edytowane 29 Maja 2014 przez cowboy91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #37 Napisano 29 Maja 2014 Robert instalacja nie jest w ogóle wyregulowana i patrząc po mnożniku wątpię, aby ktoś to robił jak trzeba. Proponuje aktualizację sterownika z tej archaicznej wersji do najnowszej i na nowo wystrojenie. Ciśnienia nie ruszaj. Na zdjęciu widać, że jest na poziomie 1,11Bar więc OK. Zmień wartość w zakładce programu z 1,62 na takie jak jest w rzeczywistości. Ciśnienie minimalne można dać odrobinę w dół. Najpewniejszy zakres to minimalne niższe o ok 0,3 od roboczego. Czas błędu ciśnienia wypada zmniejszyć na normalny ok 300ms i zaznaczyć dzióbek przy "wyłącz przy pierwszym" bo instalacja ma działać, a nie kuleć i ostatecznie podpierać się PB. O kosmicznej temperaturze przełączania nie wspomnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #38 Napisano 29 Maja 2014 Zmień wartość w zakładce programu z 1,62 na takie jak jest w rzeczywistości. Niech lepiej autokalibrację strzeli na rozgrzanym silniku i samo się zmieni na poprawne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #39 Napisano 29 Maja 2014 Wersja programu jest taka bo wyskoczył mi komunikat żeby zainstalować wersje taką jaka jest. Będzie chwila to zaktualizuje program, i będę się bawił z ustawieniami . Co do temperatury przełączania moim zdaniem w sam raz. Jak jest chłodno np dzisiaj 8st rano , po zejściu ze ssania i ruszeniu gaz się załaczył po ok 400m , jak jest gorąco na dworze to przełącza się po zejściu ze ssania więc mi pasi , wcześniej miałem ustawione 50stopni i się przełączał na ssaniu już . Dlatego temp poszła w górę . Autokalibracja poleci na początek potem dalej będę myślał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cowboy91 Zgłoś #40 Napisano 29 Maja 2014 To ciekawostka z tymi czujnikami, że po 400m juz miałeś 50st? Ja przy 25st przejechałem koło kilometra w zime temperatura kolo 0 stopni może nizej teraz nie pamietam. Zarzuć może foto z ustawień czujników. No ale skoro Ci odpowiada niech i tak będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach