rysiek19 Zgłoś #21 Napisano 12 Września 2014 Kolego Marcin a jak wygląda sprawa z 2.5 v6 AKE w quattro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #22 Napisano 17 Września 2014 kolego ile moge się spodziewac wzrostu z 2.0 diesel 170 KM w standardzie silnik cbbb Nie zaczynaj, już oto pytałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #23 Napisano 9 Grudnia 2014 Witam jaka była by cena chipu Passat B5 115 km ATJ 310 nm tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomysz9 Zgłoś #24 Napisano 17 Grudnia 2014 Tylko później nie płaczcie że sprzęgło pada lub coś z tych rzeczy. Kilka znajomych tam robiło i np Leon arl NOWKA sprzęgło z scharana wytrzymało 2 miesiące i kilka dni(na wykresie krzywa momentu niczym "szczyt Tatr". To samo w Alfie 2.4jtd... Proponuję Wam lepiej jechać do Leo do Szczecina lub do Tune-up do Gda. Bez odbioru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #25 Napisano 18 Września 2015 Podjechałem do nich spytać o hamownię jakiś czas temu. Babka mi powiedziała, że nie da rady, bo jest tylko jeden pracownik, a do obsługi hamownii trzeba 2:fajny Jeśli robiąchipy tak jak (nie) obsługują hamownię to raczej unikać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #26 Napisano 11 Marca 2016 Witam, ktoś z forumowiczów robił chiptuning w Koszalinie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #27 Napisano 31 Sierpnia 2017 Teraz ja mogę się wypowiedzieć na temat chip tuningu w Koszalinie niecałe 20 000km silnik szrot trzeba było wymieniać na inny model prawdopodobnie albo nie wytrzymała uszczelka pod głowicą albo sama głowica, temperatura spalin Na wylocie przy mocniejszym gazie ponad 600 700 stopni, No i oczywiście jak to tuner mi mówił na miejscu że on tworzy mapy sam, bardzo mu szybko to idzie bo całość tuningu wgranie mapy łącznie z hamowni zajęła z 40 min, No i oczywiście robił zdjęcia parametrów i wysyłał gdzieś telefonem nic następnym razem trzeba będzie jechać gdzieś dalej a nie na miejscu na szybkiego Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #28 Napisano 4 Września 2017 Teraz ja mogę się wypowiedzieć na temat chip tuningu w Koszalinie niecałe 20 000km silnik szrot trzeba było wymieniać na inny model prawdopodobnie albo nie wytrzymała uszczelka pod głowicą albo sama głowica, temperatura spalin Na wylocie przy mocniejszym gazie ponad 600 700 stopni, No i oczywiście jak to tuner mi mówił na miejscu że on tworzy mapy sam, bardzo mu szybko to idzie bo całość tuningu wgranie mapy łącznie z hamowni zajęła z 40 min, No i oczywiście robił zdjęcia parametrów i wysyłał gdzieś telefonem nic następnym razem trzeba będzie jechać gdzieś dalej a nie na miejscu na szybkiego Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Jak co to mam dobrego i sprawdzonego goscia w 3City. 600-700 stopni to luz, byle 950 nie przekraczac. Co do motoru i uszczelki, niestety chiptunning ma to do siebie, ze jezeli jest jakis slabszy element to szybciej on zostanie zuzyty, ale w tym przypadku 2.0 TDI nie ma zbyt mocnej "czapki" wiec nie szukałbym w tym problemu. Niestety teraz porobił sie miliony szkolen dla chiptunningowcow i otwieraja i sa tacy misztrze od wszystkiego i wszystkich marek.... wiec to musza byc gotowe, on-line brane z jakiejs bazy.... Moj tuner robi soft 4-5 godzin.... korekrty trwaja okolo 1-2 godzin.. I cena jest rewelacyjna bo okolo 400 z hamownia przed i po dla silników 1.9/2.0 TDI bo w tym sie specjalizuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach