Skocz do zawartości
robertoz

Turbo hybryda do 180 KM, gdzie kupic-awx

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do obeznanych.Mam awx po chipie lecz dosc szybko przyzwyczailem sie do tych paru koników wiecej. Chcialbym załozyc wydajniejszą turbinke, tak na 180 km bo nie chce fmica zakladac, ale nie brd bo zalezy mi na tym zeby miala ladny doł, z brd wiadomo jak jest. Pompki mam al-ki.

Ostatnio trafilem na strone top-tune gdzie za ok 1500 zl oferuję hybrydy p&p.Czy ktos z forumowiczów kupował cos u nich? No i czy taka hybryde ktos bez problemu potem wystroi.

np taką http://top-tune.pl/hybryda-gt1749va-stage-i-p-33.html?sort=1a

Dzieki.

Edytowane przez robertoz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mało który tuner chce bawić się w strojenie hybrydy, bo żeby to działało to trzeba poświęcić trochę czasu. Za ta cenę to szukał bym raczej brd. Ewentualnie później zrobic z brd hybrydę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myslalem oczywiscie o brd ale tyle sie naczytalem opinii ze trudno znalezc dobry egzemplarz, sporo niezadowolonych uzytkowników...zresztą z hybryd tak samo hehe..ciezko cos wybrac..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierz BRD.. ja za BRD dałem 500zł + koszt przesyłki, kupiłem od kolegi z forum golfa(latała w mk3 z silnikiem AWX na ciśnieniu 2.0bar) latam już drugi rok na ciśnieniach 1,5- 1,65 i nic jej nie jest, wstaje dość wcześnie, bo 1800 można już lądować 1,5...sprawdzane(tylko sprzęgło 228 tego nie lubi ;-) ) a jak Ci nie wystarczy to w mielcu za 500zł wsadzają wnętrze od BV43a.. czyli CAHA.. albo też całkiem hybrydzą ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbina.jpg

 

albo od razu kupić CAHA, na allegro idzie dorwać za 800 zł i wyspawać z kwasiaka flansze na zwykły kolektor z TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bierz BRD.. ja za BRD dałem 500zł + koszt przesyłki, kupiłem od kolegi z forum golfa(latała w mk3 z silnikiem AWX na ciśnieniu 2.0bar) latam już drugi rok na ciśnieniach 1,5- 1,65 i nic jej nie jest, wstaje dość wcześnie, bo 1800 można już lądować 1,5...sprawdzane(tylko sprzęgło 228 tego nie lubi ;-) ) a jak Ci nie wystarczy to w mielcu za 500zł wsadzają wnętrze od BV43a.. czyli CAHA.. albo też całkiem hybrydzą ;-)

 

loo:) jakbym mógl kupic brd za 5 stów to pewnie ze bym sie nie zastanawial...popytam o ten Mielec bo cena fajna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Top Tune to m.in. kolega Olek z Wrocławia - brałem u niego BRD, a jak chcesz hybrydę to najpierw pogadaj z osobą, która zrobi soft a nie na odwrót. Inaczej nic z tego nie wyjdzie. No chyba, że masz pojęcie o tuningu i dasz sobie radę z ustawieniem wszystkiego przed strojeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BRD nawet do 200km styka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BRD nawet do 200km styka

 

Tak, wiem ale nie bede fmica zakladal wiec 180 styknie.

No szukam jakiejs ladnej brd, zobaczymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, wiem ale nie bede fmica zakladal wiec 180 styknie.

No szukam jakiejs ladnej brd, zobaczymy

 

nawet przy wystrojeniu na 180km z IC od 130 będzie turbo cały czas puchło... (wg mnie bez sensu i szkoda sprzęt katować)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbospec z rakszawy specjalizuje się w hybrydach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie próbuje ogranąc temat fmica bo widze ze bez tego nie ma sensu robic cokolwiek. Jest zestaw dedykowany do 1.9 tdi na fmic.pl ale nie wiem czy sam to ograne bez kanału..musze poszperac:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez kanału dasz radę, tam właściwie nie ma co robić z kanału ;)

A tak na marginesie, to koledzy powyżej mają rację. Nawet 160KM bez fmic to jest porażka latem.

Edytowane przez eltom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez kanału dasz radę, tam właściwie nie ma co robić z kanału ;)

A tak na marginesie, to koledzy powyżej mają rację. Nawet 160KM bez fmic to jest porażka latem.

 

tak..to prawda..dzis bylo 36 stopni i moje autko zachowywało sie jakby spowrotem mialo 130..:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prowdopodobnie podejcie mój mod. Skoda Octavia 2010 1.9 TDI BXE @ 177/397 Stage2

Zmienione jedynie:

- sprzęgło VR6, jednomas

- turbo hybryda p&p

 

Chyba najtańszy mod w stosunku do uzyskanych efektów :-). Prawdopodobnie pasuje do wszystkich silników z prostymi kanałami wydechowymi (typu BXE, BMM lub ARL)

 

male_0cbbcfd4656416ab650407692ff9f5d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam odgrzeję kotleta chciałem się zapytać o turbo hybrydę czy warto jest to zakładać miałem turbo z awx+kolektor z awx+fmic+pompki Al-ki+program i wyszło 165KM/385Nm w silniku Ajm, ale ostatnio padła mi turbina i chce wiedzieć czy jest sens zakładać taka hybryde i chciałbym się dowiedzieć czy warto jest kupić to co by mi dała więcej taka turbina z tym co mam już zrobione i czy warto w ogóle to kupowaćlub może zostać przy turbie awx po regeneracji :

https://www.olx.pl/oferta/turbo-turbina-hybryda-awx-arl-1-9-tdi-awx-avf-gt1749va-prawie-nowka-CID5-IDsxJjw.html

http://allegro.pl/turbo-tuning-1-9-tdi-vw-passatt-a4-avf-awx-hybryda-i7299250024.html

http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-tuning-1-9-tdi-awx-arl-bmn-i7293415488.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczę że ktoś Ci pomoże pawelvw bo w przyszłości i ja byłbym zainteresowany tym tematem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to nikt nie chce się na ten temat wypowiedzieć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem hybryde brd z kutym kolem  nowszej brd , bralem  od olka z forum i bylem maprawde zadowolony ,, wstawala o wiele szybciej niz stare brd bo prz 1600 juz ciaglo a  przyrostu mocy tez bylo bo .z 190 na 206 ,a potem dodalem przelot 2,5 i lekka korekte i wyszlo 224 na 1,6 bara ,, nalatale na tym sporo tysiecy km . wirnik i luzy jak nowe  lezy i czeka wrazie fuck-upa ,, obecnie mam vzk hybryde na zwyklym zeliwnym kole i juz wirnik nadaje sie do wymiany , wymiana  bedzie tez hybryda na kutym kole ,

wiec od siebie polecam  kwestia kto i jak to wykona 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LADA Po montażu tej hybrydy brd byłeś na korekcie softu na hamowni i które turbo z tych linków co podałem byś mógł polecić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności