maciek19900 Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2014 witam, kupilem golfa 4 1.9 tdi 110km jednak cos slabo przyspieszał. Pojechałem do Wrocławia do znanych tunerów, żeby zlokalizowali co jest nie tak. Robiłem więc z nimi testy dynamiczne z laptopem i koles powiedział ze turbina nie wstaje i trzeba ją wyczyścic. Wymieniłem wszystkie przewody podcisienia jakie są i podłączyłem wedlug schematu i nic to nie dalo. Wymienilem przewod od serwa do waku . Waku na tym jabłku gdzie się montuje przewód mialo lekki luz, profilaktycznie zakleilem to mocno tasma do uszczelniania przewodow i zakrecilem nowy przewod ładnie opaskami. Nic nie dało. Turbina zostala poddana regeneracji i regulacji jednak była ponoć okej ale mimo to poprawiono ją do perfekcji. Dalej brak efektów. Wymienilem przepływomierz z t5 1.9 tdi i było jeszcze gorzej. Zamieniłem n75 z n18 i nic nie dalo. Co robic? Wstawiam logi : http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168984.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168981.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168977.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168985.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168982.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168978.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168979.html http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168980.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2014 Pojechałem do Wrocławia do znanych tunerów, Dziwne, że nie zauważyli kwiatków w sofcie. W twoim przypadku w pierwszej kolejności i jak NAJSZYBCIEJ jedź na wgranie seryjnego oprogramowania. Twój program to kompletna porażka. Ktoś dla standardowej ilości paliwa (lub niewiele większej) napisał taką mapę kąta wtrysku, która obsłużyłaby modyfikacje rzędu 200PS. Jak można dać kąt 20 stopni dla napięcia 4V???? Totalna porażka. Dodatkowo na wolnych obrotach kąt wtrysku jaki życzy ecu to 6,4 stopnia - kosmos. Seryjnie jest 0,4-0,7. Kąt wtrysku ma ogromny wpływ na pracę turbiny i najpierw ogarnij soft. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek19900 Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2014 dzieki wielkie za odpowiedz, popatrze jeszcze z drugim przepływomierzem, jak nie to jade z autem na chipa niech wgraja porzadne mapy i od razu ustawią go na 135km. Moze ktos inny sie wypowie jeszcze? poprze kolege ? czy to 100% to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek19900 Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2014 Dziwne, że nie zauważyli kwiatków w sofcie.W twoim przypadku w pierwszej kolejności i jak NAJSZYBCIEJ jedź na wgranie seryjnego oprogramowania. Twój program to kompletna porażka. Ktoś dla standardowej ilości paliwa (lub niewiele większej) napisał taką mapę kąta wtrysku, która obsłużyłaby modyfikacje rzędu 200PS. Jak można dać kąt 20 stopni dla napięcia 4V???? Totalna porażka. Dodatkowo na wolnych obrotach kąt wtrysku jaki życzy ecu to 6,4 stopnia - kosmos. Seryjnie jest 0,4-0,7. Kąt wtrysku ma ogromny wpływ na pracę turbiny i najpierw ogarnij soft. jednak sprawdzilem to wedlug schematow VAGA. TAkie wartosci pokazuje bo nie byl dogrzany do 80 stopni. W drugim logu widac ze jest juz okej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2014 Nic nie jest OK. To twój log http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_168982.html A w nim temp. 90stopni i kąt 6,4 zadany. To ma być normalne? Kąt dynamiczny w serii nie łapie 20stopni, a okolice 14, więc nie widzę sensu się oszukiwać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2014 Rzeczywiście coś jest nie tak z tym kątem. Na cieplym silniku, na jałowych obrotach powinien być taki log (AHF silnik) http://vaglog.rtnet.pl/pst61_110401.html Dynamiczny u ciebie również odbiega od reszty: AHF silniki 15,2' http://vaglog.rtnet.pl/kordiasz_109601.html lub 16,7' http://vaglog.rtnet.pl/m2teusz_93026.html W reszcie logów nie widać zmian w sofcie jedynie w 004. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2014 gdzie we wro znalazłes takich tiunerów . tylko pogratulowac . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek19900 Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) gdzie we wro znalazłes takich tiunerów . tylko pogratulowac . byłem w ecu project, jednak nie pamietam czy przed regulacja kata wtrysku czy po , ale na 100% ta regulacja kata nic nie zmienilla z dynamika poza odpalaniem w mrozy . Ok to mam zabierac sie za ustawianie kata wtrysku po przez regulacje kola zebatego na pompie? ustawic w okolicy 55-57 w grupie 000 pozycja 2 . Racja? dzieki za zainteresowanie Panowie ! http://vaglog.rtnet.pl/maciek19900_169196.html - log 000 blok 04 tutaj niby jest ok? wiec gubi kat? Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez maciek19900 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2014 zmaina poczatku wtrysku nic tu nie pomoze trzeba wrucic do seri . jak cos to moge ci to ogarnac . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2014 byłem w ecu project i to był błąd, zresztą sam widzisz że nie zwrócili uwagi na wyniki logów - coś jest namieszane. Jak możesz, znajdź skrzynkę z ECU pod maską, odepnij przewody i wyjmij komp. Odkręć śrubki i sprawdź czy są wlutowane podstawki a w nich kości (2 szt.) siedzą czy są na stałe wlutowane. Będzie wiadomo co dalej i gdzie się udać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 15 Kwietnia 2014 Jak możesz, znajdź skrzynkę z ECU pod maską, odepnij przewody i wyjmij komp. Odkręć śrubki i sprawdź czy są wlutowane podstawki a w nich kości (2 szt.) siedzą czy są na stałe wlutowane. Będzie wiadomo co dalej i gdzie się udać. 012L powinien iść po kablu moim zdaniem, więc śladów nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #12 Napisano 15 Kwietnia 2014 aaa no to jeszcze lepiej - jeżeli kolega ma nowszy sterownik to tym lepiej (pod względem zmiany softu). Może niech sprawdzi i zacznie od zgrania programu i wgrania oryginału. Pewnie przydało by się mu tutaj wrzucić ori pliki na obie kości do pobrania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #13 Napisano 15 Kwietnia 2014 Ma jedną kość, a jak nie ma kabla to i tak nie wgra sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #14 Napisano 15 Kwietnia 2014 raczej nie - ale znajdzie się ktoś, kto to zrobi we Wrocławiu - wystarczy, że pobierze plik a resztę zleci "fachowcowi" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek19900 Zgłoś #15 Napisano 15 Kwietnia 2014 witam, dzieki za odpowiedzi, zgadalem się z jednym allegrowiczem, wysle mu Ecu i mi wgra oryginalny wsad i od razu go cos tam podkreci lekko zeby bylo juz ciut wiecej mocy niz seria. Jak to nie pomoze to walic to , sprzedam dziada ;p no chyba ze jest konkretna osoba z wrocka co to ogarnia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #16 Napisano 16 Kwietnia 2014 Panowie a co odpowiada za pomiar tej wartości z logu 004 ?? I Czy źle ustawiony rozrząd może mieć podobny wpływ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach