Skocz do zawartości
b4oln

przeróbka instalacji na sekwencje

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie.

przerzuciłem pare stron, wyszukiwałem przeróbek, ale na marne...

toteż zwracam się do Was z interesem. nie wiem jakiej mam generacji instalacje (ale raczej stare padło- wywnioskujecie cos ze zdj.?) a chodzi mi po głowie coś sensowniejszego- sekwencja- jako ze podjąłem decyzje o remoncie silnika(tu poradze sobie sam, ale na gazie sie nie znam i zrobi to mój znajomek)

mianowicie chodzi mi o koszta zakupu gratów i podpowiedź czy wchodzą w gre uzywki czy przy lpg tylko nowy stuff?

wszystkie podpowiedzi i rady w cenie. (sprzęt nie ma być hiper mega kosmos ale też padaki nie chce- to nie jest samochód pracujący tylko prywatny - 150km tygodniowo)

20140409_191641.jpg20140409_191641.jpg

POZDRO!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz drugą generację więc ze starej instalacji zostanie Ci zbiornik i miedź od zbiornika pod maskę. Z używek wchodzi w grę tylko elektronika, wtryski i reduktor nowe. Niektórzy bawią się w używki ale to jak kupowanie samochodu od handlarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oto fotki.20140411_112543.jpg

prosiłbym Was (jeżeli ma ktoś chwile i kompetencje) o liste zakupów(nie dyskusje który sterownik będzie lepszy albo ze te wtryski sa **ujowe weź inne) "MNIEJ WIĘCEJ" z przyporządkowanymi cenami - ogólnie to nie mam ciśnienia na przerabianie, po prostu jak znajde coś w okazjonalnej cenie to kupie i uzbieram sobie w 2-3 miechy wszystkie graty a po prostu nie mam pojęcia jaka cena będzie "atrakcyjna"(a nie chce wywalać kasy tylko po to rzeby mieć - celem lpg jest oszczędność przecież :) )

ps. tylko pozwole sobie jeszcze przypomnieć ze mój Passerati ma tylko 115km (kiedys miał) i nie katuje go strasznie także sprzęt nei musi być za**bisty :)

ciepło pozdrawiam przy cudnej pogodzie do umycia i poodkurzania Paska(przynajmniej u mnie w Olsztynie)

20140411_112630.jpg

20140411_112624.jpg

20140411_112559.jpg

20140411_112551.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To raczej jest instalka pierwszej generacji, druga generacja zamiast śruby miała silniczek sterowany kompem. Z tej instalacji możesz zostawić butle, wielozawór, przewody do parownika oraz zawór tankowania reszta raczej do wymiany.

Jak chcesz tanio to polecam reduktor KME silver, wtryski Magic Jet, sterownik ZENIT lub STAG. Ja osobiscie mam Zenita i zrobiłem na tym zestawie ok 80tyś km i nie miałem żadnych problemów.

Edytowane przez marecki84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności