b4oln Zgłoś #1 Napisano 9 Kwietnia 2014 witam serdecznie. przerzuciłem pare stron, wyszukiwałem przeróbek, ale na marne... toteż zwracam się do Was z interesem. nie wiem jakiej mam generacji instalacje (ale raczej stare padło- wywnioskujecie cos ze zdj.?) a chodzi mi po głowie coś sensowniejszego- sekwencja- jako ze podjąłem decyzje o remoncie silnika(tu poradze sobie sam, ale na gazie sie nie znam i zrobi to mój znajomek) mianowicie chodzi mi o koszta zakupu gratów i podpowiedź czy wchodzą w gre uzywki czy przy lpg tylko nowy stuff? wszystkie podpowiedzi i rady w cenie. (sprzęt nie ma być hiper mega kosmos ale też padaki nie chce- to nie jest samochód pracujący tylko prywatny - 150km tygodniowo) POZDRO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 10 Kwietnia 2014 Wrzuć fotkę z pod machy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #3 Napisano 10 Kwietnia 2014 Masz drugą generację więc ze starej instalacji zostanie Ci zbiornik i miedź od zbiornika pod maskę. Z używek wchodzi w grę tylko elektronika, wtryski i reduktor nowe. Niektórzy bawią się w używki ale to jak kupowanie samochodu od handlarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #4 Napisano 11 Kwietnia 2014 oto fotki. prosiłbym Was (jeżeli ma ktoś chwile i kompetencje) o liste zakupów(nie dyskusje który sterownik będzie lepszy albo ze te wtryski sa **ujowe weź inne) "MNIEJ WIĘCEJ" z przyporządkowanymi cenami - ogólnie to nie mam ciśnienia na przerabianie, po prostu jak znajde coś w okazjonalnej cenie to kupie i uzbieram sobie w 2-3 miechy wszystkie graty a po prostu nie mam pojęcia jaka cena będzie "atrakcyjna"(a nie chce wywalać kasy tylko po to rzeby mieć - celem lpg jest oszczędność przecież ) ps. tylko pozwole sobie jeszcze przypomnieć ze mój Passerati ma tylko 115km (kiedys miał) i nie katuje go strasznie także sprzęt nei musi być za**bisty ciepło pozdrawiam przy cudnej pogodzie do umycia i poodkurzania Paska(przynajmniej u mnie w Olsztynie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki84 Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) To raczej jest instalka pierwszej generacji, druga generacja zamiast śruby miała silniczek sterowany kompem. Z tej instalacji możesz zostawić butle, wielozawór, przewody do parownika oraz zawór tankowania reszta raczej do wymiany. Jak chcesz tanio to polecam reduktor KME silver, wtryski Magic Jet, sterownik ZENIT lub STAG. Ja osobiscie mam Zenita i zrobiłem na tym zestawie ok 80tyś km i nie miałem żadnych problemów. Edytowane 12 Kwietnia 2014 przez marecki84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach