Broower Zgłoś #1 Napisano 7 Kwietnia 2014 Witam, proszę o analizę logów. Mam nadzieję, że są wykonane prawidłowo (mój pierwszy raz ;-D) Dynamiczne: Log (0 - 003) Log (1 - 001) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 013) Log (5 - 023) Log (6 - 018) Log (7 - 010) Log (8 - 008) Statyczne: Log (0 - 008) Log (1 - 010) Log (2 - 011) Log (3 - 001) Log (4 - 018) Log (5 - 004) Log (6 - 013) Log (7 - 003) Log (8 - 023) Liczę na Wasze sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #2 Napisano 9 Kwietnia 2014 Bardzo wysokie bipy. Nie wyrzucają błędu ABS/ESP lub CHECK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #3 Napisano 9 Kwietnia 2014 Gdy jadę dłużej na stałych obrotach w okolicy 2500 to potrafi się esp zapalić ale to się zdarza mega sporadycznie - 1 raz na miesiąc. Przy 2000 obrotów występują delikatne wibracje. Po nocnym postoju muszę go dłużej pokręcić, żeby odpalił i puszcza niebieski dym. A co powiesz o dawce paliwa, bo wydaje mi się mocno zawyżona. Co może być przyczyną takiego skakania kąta synchronizacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #4 Napisano 9 Kwietnia 2014 Ogólnie masz zużyte 4 pompowtryskiwacze i te wibracje są tym spowodowane. Niestety ale czeka Ciebie wymienia ich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #5 Napisano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) Wtryskiwacze były wymieniane na używane w zeszłym roku. Czy środki czyszczące typu Liqui Moli mogą coś pomóc w moim przypadku? A jeśli chodzi o pozostałe sprawy typu turbina itp itd to widzisz coś niepokojącego? Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez Broower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #6 Napisano 9 Kwietnia 2014 Przepływomierz ok, turbina trochę poźno pompuje ale ogolnie jest ok,według mnie żaden preparat nic w tym przypadku nie pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #7 Napisano 9 Kwietnia 2014 A po czym wnosisz, że pompki są do wymiany? Pytam tak z ciekawości, żebym wiedział na przyszłość Masz na myśli za wysokie BIPy? Grupa 13 i 18 jest w normie, prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #8 Napisano 9 Kwietnia 2014 Dokładnie po grupie 023 to wnioskuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #9 Napisano 10 Kwietnia 2014 jak dla mnie konektory do poprawy bo reszta jest ok. korekty w porządku natomiast wysokie bipy są częstą przyczyną luźnych wtyczek na pompkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2014 (edytowane) Sprawdzę jeszcze dzisiaj ale obstawiam, że konektorki raczej tu nic nie pomogą, ponieważ wyskoczyły następujące błedy: 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-00 - - W przypadku konektorków jest chyba błąd związany z elektroniką? W takim przypadku za BIPy odpowiadają jedynie pompki, czy np. na bipy może mieć też wpływ jakiś czynnik zewnętrzny, przez co pompki mają takie wysokie bipy? Czy ewentualny nieprawidłowy montaż (złe ustawienie) pompek może mieć wpływ na bipy? Czy dawka paliwa nie jest przypadkiem za wysoka? Spalanie na jałowym wynosi 1,8 l/h więc sporo za dużo, natomiast średnie spalanie wydaje mi się, że jest w normie, bo wynosi około 5,5-6l / 100km. Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez Broower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #11 Napisano 10 Kwietnia 2014 1. Patrząc po logach możliwe, że masz pompki z niedostosowanymi mapami BIP. 2. Synchronizacja wałka masz przyśpieszoną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2014 Darku, mógłbyś jaśniej odnośnie tych map? Sugerujesz, że wizyta u tunera by pomogła? Powiedzcie mi jeszcze czy problemem mogą być wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2014 Podwyższone spalanie na jałowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2014 Zobacz na dawkę paliwa w 001 pompki kaput. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2014 Mam jeszcze pytanie... czy problem może być też w uszczelkach pompek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat2001 Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2014 Nie mają nic wspólnego, jeśli uszczelki były by słabe to rozjezdzały bardzo by sie korekcje w 013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #17 Napisano 12 Kwietnia 2014 Jakie wartosci przypuszczalnie musialby by byc w grupie 013 aby podejrzewac oringi na pompkach? Na + czy - czy nie ma znaczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #18 Napisano 13 Kwietnia 2014 A co z gniazdami pompek? Mogą być wyrobione? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach