Skocz do zawartości
Broower

Proszę o analizę logów Passat B5 FL 1.9 Tdi AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o analizę logów. Mam nadzieję, że są wykonane prawidłowo (mój pierwszy raz ;-D)

 

Dynamiczne:

 

Log (0 - 003)

Log (1 - 001)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Log (4 - 013)

Log (5 - 023)

Log (6 - 018)

Log (7 - 010)

Log (8 - 008)

 

Statyczne:

 

Log (0 - 008)

Log (1 - 010)

Log (2 - 011)

Log (3 - 001)

Log (4 - 018)

Log (5 - 004)

Log (6 - 013)

Log (7 - 003)

Log (8 - 023)

 

Liczę na Wasze sugestie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo wysokie bipy. Nie wyrzucają błędu ABS/ESP lub CHECK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy jadę dłużej na stałych obrotach w okolicy 2500 to potrafi się esp zapalić ale to się zdarza mega sporadycznie - 1 raz na miesiąc. Przy 2000 obrotów występują delikatne wibracje. Po nocnym postoju muszę go dłużej pokręcić, żeby odpalił i puszcza niebieski dym. A co powiesz o dawce paliwa, bo wydaje mi się mocno zawyżona. Co może być przyczyną takiego skakania kąta synchronizacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie masz zużyte 4 pompowtryskiwacze i te wibracje są tym spowodowane. Niestety ale czeka Ciebie wymienia ich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze były wymieniane na używane w zeszłym roku. Czy środki czyszczące typu Liqui Moli mogą coś pomóc w moim przypadku?

A jeśli chodzi o pozostałe sprawy typu turbina itp itd to widzisz coś niepokojącego?

Edytowane przez Broower

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz ok, turbina trochę poźno pompuje ale ogolnie jest ok,według mnie żaden preparat nic w tym przypadku nie pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po czym wnosisz, że pompki są do wymiany? Pytam tak z ciekawości, żebym wiedział na przyszłość ;) Masz na myśli za wysokie BIPy? Grupa 13 i 18 jest w normie, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie po grupie 023 to wnioskuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie konektory do poprawy bo reszta jest ok. korekty w porządku natomiast wysokie bipy są częstą przyczyną luźnych wtyczek na pompkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę jeszcze dzisiaj ale obstawiam, że konektorki raczej tu nic nie pomogą, ponieważ wyskoczyły następujące błedy:

 

17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 35-10 - - - Intermittent

17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded

P1270 - 35-00 - -

 

W przypadku konektorków jest chyba błąd związany z elektroniką?

 

W takim przypadku za BIPy odpowiadają jedynie pompki, czy np. na bipy może mieć też wpływ jakiś czynnik zewnętrzny, przez co pompki mają takie wysokie bipy?

Czy ewentualny nieprawidłowy montaż (złe ustawienie) pompek może mieć wpływ na bipy?

 

Czy dawka paliwa nie jest przypadkiem za wysoka?

Spalanie na jałowym wynosi 1,8 l/h więc sporo za dużo, natomiast średnie spalanie wydaje mi się, że jest w normie, bo wynosi około 5,5-6l / 100km.

Edytowane przez Broower

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Patrząc po logach możliwe, że masz pompki z niedostosowanymi mapami BIP.

2. Synchronizacja wałka masz przyśpieszoną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darku, mógłbyś jaśniej odnośnie tych map? Sugerujesz, że wizyta u tunera by pomogła?

 

Powiedzcie mi jeszcze czy problemem mogą być wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podwyższone spalanie na jałowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na dawkę paliwa w 001 -> pompki kaput.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie... czy problem może być też w uszczelkach pompek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mają nic wspólnego, jeśli uszczelki były by słabe to rozjezdzały bardzo by sie korekcje w 013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie wartosci przypuszczalnie musialby by byc w grupie 013 aby podejrzewac oringi na pompkach? Na + czy - czy nie ma znaczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z gniazdami pompek? Mogą być wyrobione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności