Skocz do zawartości
MARIANKRIMINAL

Błąd 575 (17-00) Proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pojawił się błąd 575 kiedyś go miałem była przepływka wymieniłem na pierburga ma niecałe 7 miesięcy N75 też pierburga ma niecałe 6 miesięcy proszę o odpowiedzi co to może być.Gaz do podłogi na 3 biegu i tryb awaryjny przy 3600 obrotach podczas logów raz wyskoczył w grupie 000 albo 001.Muszę mieć pewność zanim wymienię.Proszę o odpowiedzi znawców.Dodałem 13 dynamiczny napiszcie czy ok .Dziękuję

Statyczne

000-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168188.html

001-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168193.html

003-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168194.html

004-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168195.html

007-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168196.html

008-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168197.html

010-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168198.html

013-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168199.html

BS

000-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168200.html

003-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168201.html

004-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168202.html

011-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168203.html

Dynamiczne

000-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168204.html

001-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168205.html

003-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168206.html

004-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168207.html

008-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168208.html

010-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168209.html

011-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168210.html

013-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_168211.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jacis za zmianę lepiej się ogląda w piątek daje turbo do czyszczenia kupiłem nową gruchę więc zobaczymy a z logów przepływką i N75 jest ok ?Dodam że auto nie kopci a błąd wyskoczył przy wyprzedzaniu do 4000 tyś go kręciłem dziwnym faktem jest że po godzinnym postoju i skasowaniu błędu kręciłem go tak samo i nie wyskoczył błąd a na drugi dzień znów był.Węże szczelne tak samo od podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko daj komuś ogarniętemu. Turbo delikatnie nie wyhamowuje. tragedii nie ma. Ale przepływka coś świruje. Możesz przeczyścić ją delikatnie. Jak nie pomoże to można zrobić małą dziurkę w przepływce. Na trochę pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też podejrzewam przepływkę tylko że zwiększyłem dawkę i nie wiem czy tak ma być bo jak miałem dawkę 4 było ok (chodzi o logi 003). Turbo idzie do kumatego synka. Czy jest gwarancja na przepływke i ile.I z których logów można wyczytać czy jest pęknięty wężyk w ecu bo nie wiem czy mam dobry czy zaglądnąć tam.Czym czyścić przepływkę rozbierać ją czy tylko spsikać.Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak zwiększyłeś dawkę ? Log 003 to EGR. Z gwarancją to nie wiem. Jak ze sklepu to masz dwa lata (prawo konsumenta)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawka zwiększana na pompie mechanik mi zwiększył>Log 003 to także zmierzysz przepływke bynajmniej tak wszyscy piszą.Wąż w ecu będzie cały widać co po logach czy trzeba rozebrać.Szukałem na forum ale wiedza niewielka na ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam turbo wyczyszczone nie wchodzi już w tryb awaryjny żadnego błędu.Dodaje logi i proszę o ocenę 11 Dynamiczny (ostatni jest dobry a poniżej BS na te 2 patrzcie)

003-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_169099.html

011-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_169100.html

4,8,10-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_169101.html

Powiem tak lepiej się zbiera rewelacji nie ma robiąc BS po logach dynamicznych wygląda ok jednak jak sprawdzałem przed dynamicznymi actual osiągał na ON-979.2 a na OFF-956.2 (było 82 stopnie nagrzania) więc co wy na to.Proszę o odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj robiłem popołudniu

011-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_169180.html

003- http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_169181.html

BS

004-http://vaglog.rtnet.pl/MARIANKRIMINAL_169182.html

I czemu się różni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniacie log 11 czy pomoże wydłużyć czy skrócić sztange gruchy ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo jak logowałeś 11. Bo nie miałeś pewnie pedału gazu w podłodze jak zacząłeś logować. Turbo chodzi ładnie. Nie ma do czego się przyczepić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dręczy mnie czemu actual boost jest mniejsze minimalnie od Specified boost patrząc na logi innych

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A w logach co popołudniu robiłem miałem pedał w podłodze więc co to znaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mówisz, że mialeś pedał w podłodze to sprawdź sztangę turbiny ręcznie. Czy chodzi góra dół bez oporów. Coś mi się wydaje że źle wyczyszczona. Albo źle złożona... Cisnienie daje dobre ale późno wstaje. N75 próbuje wysterować ale turbo nie reaguje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest dobrze wyczyszczona i elegancko n75 steruje. Jedyne co, to jest do skrócenia sztanga o min. 1 obrót. Uzyskasz wcześniejsze wstawanie turbo, czyli zyskasz na elastyczności. Generalnie tak skracaj sztangę, aż wypełnienie zaworka N75 będzie max w granicy 70% (obecnie sięga zaledwie 58,6%).

Minimalnie za wczesny kąt wtrysku. Zaleca się dla AHH 48-56.

Dawka może być 3.0mg/R. Nieco większe spalanie przełoży się na lepsze osiągi.

Przepływka ok. Korekcje wtrysków wzorcowe to one nie są, ale jak nie kopci, dobrze zapala, ma normalne zużycie paliwa, cicho pracują, to bym je zostawił w spokoju.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje że to grucha ale zabiorę się po świętach za to.Auto pali na rys nie kopci spalanie jadąc 1.5 km do roboty i z powrotem to myślę że dobre zimą 8l/100 teraz 7l/100 (kiedyś 10 km do pracy palił 5.5-7l/100) a więc nie narzekam (leje BP Ultimate podobno pali 1 litr więcej na 100 ). Pytanie z kątem wtrysku może ktoś odpowie na vagu pokazuje że za wczesny a ustawiał mi mechanik swoim (Komputer diagnostyczny dla warsztatów) mały składany moje pytanie zmienić na vag (48-56) czy zostawić.Proszę o odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W vagu wejdz w BS 000, a następnie w TDI Timing. Tam wybierz właściwy silnik i wyskaluj względem wzoru. Będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem gdzie tylko pytam czy vag dobrze pokazuje czy tych mechaników komputer ?

A czy da się skrócić tą sztangę bez wyciągania turbo chodzi konkretnie o model AHH.Bo jak ją wymieniał to musiał wyciagać razem z kolektorem ssącym no i wtedy zadecydowałem że czyszczenie.Sam widziałem z kanału nie ma dojścia aby odczepić zawleczkę a od góry też lipnie to wygląda.Proszę o odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba demontować. Odkręcasz kontre kluczem 10 i kręcisz regulacją. Od góry wszystko idzie zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności