myszatorek Zgłoś #1 Napisano 3 Kwietnia 2014 Chciałbym się dowiedzieć skąd Passat pobiera powietrze zewnątrz do climatronica? Bo mam taki problem że ostatnio climatronic nie pobiera powietrza z zewnątrz i huczy na głucho i nic nie idzie wywietrznikami, a jak zamknę obieg to działa normalnie. I myślę żeby samemu zobaczyć co się dzieje. Chyba że ktoś miał coś podobnego i wie co tam trzeba zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ARNAU Zgłoś #2 Napisano 3 Kwietnia 2014 Proponował bym zrobić najpierw adaptację klap nawiewów . Było o tym na forum.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2014 myszatorek może silniczek od zamkniętego obiegu się przycina i nie otwiera jak powinien, miałem tak czasami w B5. nawiązując do tematu ja ostatnie mierzyłem temperaturę wylotu powietrza z kratek centralnych i o dziwo temperatura jest o 5-8°C większa niż temperatura na dworze (bez klimy). W VCDS sprawdzałem ustawienie klapek temperatury i wszystkie są dobrze ściągnięte. Czy u Was też tak jest i jest to spowodowanie zasysaniem cieplejszego powietrza spod maski ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2014 podlacze sie do tematu by nie zakladac zbednie innego. mam paska b6 i mianowicie gdy pokretlo od temp. jest na 18stopni lub 22 wszystko jest ok natomiast gdy ustawie pomiedzy ta wartosc od strony kierowcy dokladnie gdzies za kierownica po prawej stronie slychac tak jakby cykanie czy pukanie ewidentnie tak jakby od nawiewu ale co to moze byc? dodam iz gdy pokretlo jest w pozycji 18 lub 22 lub 26 stopni jest ok tylko pomiedzy tymi wartosciami sa te odglosy;/ a sporo rozbierania by sie tam dostac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) comingsoon bardzo częsta przypadłość zużycia potencjometru na silniczku V 158 (jeżeli puka lewa strona klimy) - wymiana nie jest prosta, ale podobno wystarczy wymienić sam potencjometr z innego sprawnego. Wymiana prawa strona: http://forum.vw-passat.pl/threads/111480-Instrukcja-Wymiana-silniczka-klimatyzacji-V159-via-demonta%C5%BC-schowka-modu%C5%82-komfortu Wymiana lewa strona: http://forum.vw-passat.pl/threads/108030-Silnik-nastawy-klapy-reg-temp-v158 Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez sooper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2014 dzieki wielkie. doczytalem iz wystaczy wymienic sam potencjometr bez zdejmowania silniczka ahh cale szczescie, jesli bedzie to ta usterka. tylko nie bardzo wiem gdzie zakupic taki potencjomete [ATTACH=CONFIG]117076[/ATTACH] poniewaz na alledrogo nic takiego nie widze chyba ze ma jakies specjalne oznaczenie moze ktos wie? poszukam jeszcze w temacie ale troche wertowania jest ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszatorek Zgłoś #7 Napisano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Proponował bym zrobić najpierw adaptację klap nawiewów . Było o tym na forum.Pozdrawiam Zrobiłem i niestety nic nie dało A zacina się jakaś klapa co pobiera powietrze z zewnątrz auta, bo jak włączę obieg zamknięty to wszystko chodzi dobrze. Czy ktoś wie gdzie znajduje się i jak się dobrać do tej klapki co powietrzem z zewnątrz steruje?! Edit: Gdzieś wyczytałem że nazywa się to: - silnik regulacyjny pokrywy świeżego powietrza - gdzie tego szukać i jak się dobrać?! Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez myszatorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #8 Napisano 4 Kwietnia 2014 dzieki wielkie.doczytalem iz wystaczy wymienic sam potencjometr bez zdejmowania silniczka ahh cale szczescie, jesli bedzie to ta usterka. tylko nie bardzo wiem gdzie zakupic taki potencjomete [ATTACH=CONFIG]117076[/ATTACH] poniewaz na alledrogo nic takiego nie widze chyba ze ma jakies specjalne oznaczenie moze ktos wie? poszukam jeszcze w temacie ale troche wertowania jest ^^ http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-klapy-dmuchawy-1k0907511-i4057978512.html kupujesz cały silniczek i przekładasz potencjometr http://forum.vw-passat.pl/threads/60294-Spis-porad-dla-modelu-B6 poczytaj poradę nr 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #9 Napisano 4 Kwietnia 2014 Edit:Gdzieś wyczytałem że nazywa się to: - silnik regulacyjny pokrywy świeżego powietrza - gdzie tego szukać i jak się dobrać?! V71 zaznaczony na czerwono. Proponował bym podłączyć pod kompa i spr. błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #10 Napisano 4 Kwietnia 2014 http://allegro.pl/vw-passat-b6-silni...057978512.html kupujesz cały silniczek i przekładasz potencjometr http://forum.vw-passat.pl/threads/60...-dla-modelu-B6 poczytaj poradę nr 10 noo dzięki dzięki bardzo za podesłanie aukcji zamówię sobie dwie sztuki i przełoże, ogólnie problem mam chyba z 158 ponieważ odgłosy dobiegają u mnie od strony kierowcy ale na wszelki wypadek zamówię 2. jeszcze takie pytanko, czy jak juz wymontuję potencjometr z tego silniczka co zamówię na allegro to warto go wyczyścić czyms? kontakt 60 się nadaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #11 Napisano 4 Kwietnia 2014 poczytaj wątek który ci podesłałem bo prawy potencjometr możesz podmienić z tym od obiegu zamkniętego. Sprzedawcę zapytaj czy ten silniczek jest od obiegu zamkniętego, bo jak kupisz od klapek to może być w takim stanie jak twój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszatorek Zgłoś #12 Napisano 6 Kwietnia 2014 No i naprawione zdjąłem schowek i dobrałem się do silniczków i wszyło że się zablokował zdjąłem je założyłem spowrotem i odpukać wszystko na dzień dzisiejszy działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2014 A jak mi po włączeniu klimy przez 1-1,5 min jest wszystko ok a później nie leci nic do środka to co może być...?? Po wyłączeniu wszystko wraca do normy... wtf..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszatorek Zgłoś #14 Napisano 24 Kwietnia 2014 Myślę że może być to samo po prostu zamyka się klapa do nawiewu powietrza z zewnątrz a wewnętrzna się nie otwiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tro0ek Zgłoś #15 Napisano 12 Maja 2015 Panowie jak wyjąć nawiew, który znajduje się na desce rozdzielczej? Chodzi mi o tą siateczce co jest na samym środku zaraz pod szybą. Mam wrażenie, że coś tam w środku lata a nie umiem sobie z nim poradzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trinyty2 Zgłoś #16 Napisano 2 Września 2015 Witam mam pytanie do niedawna jak włożyłem kluczyk do mego Passat B6 to załączał się sam nawiew a teraz jak włożę to nie załańcza się trzeba ruszyć pokrętłem co to może być? Dodam ze na odpalonym silniku załańcza się sam ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #17 Napisano 4 Września 2015 Zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trinyty2 Zgłoś #18 Napisano 3 Października 2015 teraz znowu się załącza sam nawiew jak tylko włożę kluczyk do stacyjki zauważyłem ze dzieje się tak jak jest + 20 na dworze czy miał ktoś już taka sytuacje? i mam jeszcze jedno pytanie czy komuś się otwiera sam szyberdach czasami tzn. uchyla i zamyka za jakiś czas?dodam ze mam solarny ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #19 Napisano 29 Sierpnia 2017 Witajcie, u mnie słychać wentylator, ale nawiewy nie puszczają - w każdym trybie (AC. ECON, bez) nawiew działa tylko kiedy zniżę temperaturę, i to raz do 16, raz wystarczy 18, raz musze LOW - wtedy rusza i wypuszcza powietrze do kabiny... Nie ma problemu także w trybie zamkniętym, wtedy wieje z każdego nawiewu. Oto co mi wyszło z vaga: 4 Faults Found: 00402 - Auxiliary Air Heater Element (Z35) 004 - No Signal/Communication 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 000 - - 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 - - - Intermittent 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 000 - - - Intermittent Dwa pierwsze błędy były wcześniej, nie odnotowałem wtedy jakichś problemów, brak nawiewu zauwązyłem dopiero niedawno - a błędy też istniały od kilku już tygodni... reset klimy nie pomaga... Reasumując, żeby wiało - muszę albo włączyć obieg wewnętrzny albo pokrętłem zniżyć temperaturę do niskich wartości... Sporadycznie zadziała normalnie, jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach