Skocz do zawartości
daro44

klekot silnika 1.6 fsi przy odpalaniu

Rekomendowane odpowiedzi

witam przy porannym odpalaniu silnika slychac klekot .Czasami po dluzszym postoju .czasami wogole ,mam pytanie czy ktos juz zdiagnozowal problem .Silnik benzynowy 1.6 fsi blf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś stan oleju ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klekocze jak disel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klekocze jak disel?
dokladnie przez kilka sekund. Olej jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój klekocze i mam do wymiany wałki rozrządu i wariator

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

i łańcuszek i napinacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozrzad wymienilem ale ten klekot mnie zastanawia czytalem na wielu forach ze to niby norma ...hmm .W aso tez powiedzieli mi ze to nic takiego ale mnie to nie przekonuje .Wlasnie znalazlem.wskazowke ze to przez filtr oleju ,a raczej ten element na ktorym trzyma sie filtr ze jakies uszczelki sie wymienia bo olej wraca i klekocze zobaczymy

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=2&t=7727

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze u ciebie tak bedzie bo u mnie to na pewno mam do wymiany te wałki mam kuzyna co robi u plichty i rozmawiał z mechanikami ze własnie w 2.0 silnikach wadą były te wałki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi kiedyś gość powiedział ze zanim olej dojdzie do rozrządu to wałki troszkę zaklepią,mój ojciec tak ma w moim poprzednim autku Galaxy 2.3 16V

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

2.0 silnikach wadą były te wałki

To wręcz ich bolączka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten klekot wystepuje losowo , wymienie uszczelki w tym zaworku zwrotnyn zobaczymy czy pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos juz wymienial te uszczelki ?uploadfromtaptalk1396251221727.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie .Zobaczymy czy pomogło ,koszt 1 uszczelki w aso to 11 zl ( a caly mechanizm z filtrem 135 zl)

Edytowane przez daro44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać czy pomogło. Mam ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem jeszcze filtr oleju .Zamiast Filtrona poszedl Mann i cisza ....poobserwuje jeszcze kilka dni wtedy bede pewny na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w koncu poranne odpalanie wrociło do normy.Klekot ustał,moim zdaniem głownym winowajcą jest tu filtr oleju ,ja osobiscie zawsze zakładałem Filtrony i było ok ,ale po ostatnich przebojach z kontrolką ciśnienia i kombinacjach co jest przyczyną odpuscilem sobie tą firmę.Po wymiance wszystko wróciło do normy ?

Edytowane przez daro44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Daj znać czy pomogło. Mam ten sam problem.

Witam i jak tam u Ciebie klekocik jest czy problem opanowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal klekot jestem na etapie wyciagniecia i regeneracji wariatora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie bez zmian, klekot raz na kilka odpaleń się pojawia i nie ma w tym żadnej regularności. Nic z tym nie robię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa podobna lecz teraz podejrzenie padlo nie na wariator tylko na tzw koniki zaworowe ale tez powiedzial ze wtym stadium to pikuś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz nowy w Aso kosztuje 150 zl sprawdz dokladnie czy to wariator , u mnie rozrzad wymieniony a i tak czasami z rana potrafi klekotac i podejrzenie padlo na wariator, lecz po kilku autopsjach okazalo sie ze winowajcą sa tzw koniki zaworowe

?A co do regeneracji to wymieniaja jakis tzw hamulec ktory odpowiedzialny jest za trzymanie oleju ,tak mi to wytlumaczono ...bo najgorszy ból jak wymienisz wariata a klekot zostanie?

Edytowane przez daro44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez klekocze tak okolo 2 sec po odpaleniu podejrzenie padlo na wariator i juz bylem bliski wymianki, lecz po ostatnich ogledzinach padlo na koniki zaworowe chodz pewnosci tez nie mam .Jak wymienisz wariator prosze daj znac czy pomoglo ,to wyjasni pewne wątpliwosci związane z tym probkemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności