daro44 Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2014 witam przy porannym odpalaniu silnika slychac klekot .Czasami po dluzszym postoju .czasami wogole ,mam pytanie czy ktos juz zdiagnozowal problem .Silnik benzynowy 1.6 fsi blf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mada8492 Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2014 a sprawdzałeś stan oleju ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin221 Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2014 klekocze jak disel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2014 klekocze jak disel? dokladnie przez kilka sekund. Olej jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin221 Zgłoś #5 Napisano 29 Marca 2014 mój klekocze i mam do wymiany wałki rozrządu i wariator - - - - - aktualizacja - - - - - i łańcuszek i napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #6 Napisano 29 Marca 2014 Ja rozrzad wymienilem ale ten klekot mnie zastanawia czytalem na wielu forach ze to niby norma ...hmm .W aso tez powiedzieli mi ze to nic takiego ale mnie to nie przekonuje .Wlasnie znalazlem.wskazowke ze to przez filtr oleju ,a raczej ten element na ktorym trzyma sie filtr ze jakies uszczelki sie wymienia bo olej wraca i klekocze zobaczymy - - - - - aktualizacja - - - - - http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=2&t=7727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin221 Zgłoś #7 Napisano 29 Marca 2014 to moze u ciebie tak bedzie bo u mnie to na pewno mam do wymiany te wałki mam kuzyna co robi u plichty i rozmawiał z mechanikami ze własnie w 2.0 silnikach wadą były te wałki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mada8492 Zgłoś #8 Napisano 29 Marca 2014 mi kiedyś gość powiedział ze zanim olej dojdzie do rozrządu to wałki troszkę zaklepią,mój ojciec tak ma w moim poprzednim autku Galaxy 2.3 16V - - - - - aktualizacja - - - - - 2.0 silnikach wadą były te wałki To wręcz ich bolączka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #9 Napisano 31 Marca 2014 Ten klekot wystepuje losowo , wymienie uszczelki w tym zaworku zwrotnyn zobaczymy czy pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #10 Napisano 31 Marca 2014 A czy ktos juz wymienial te uszczelki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2014 (edytowane) Po wymianie .Zobaczymy czy pomogło ,koszt 1 uszczelki w aso to 11 zl ( a caly mechanizm z filtrem 135 zl) Edytowane 3 Kwietnia 2014 przez daro44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2014 Daj znać czy pomogło. Mam ten sam problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #13 Napisano 4 Kwietnia 2014 Wymienilem jeszcze filtr oleju .Zamiast Filtrona poszedl Mann i cisza ....poobserwuje jeszcze kilka dni wtedy bede pewny na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #14 Napisano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) No w koncu poranne odpalanie wrociło do normy.Klekot ustał,moim zdaniem głownym winowajcą jest tu filtr oleju ,ja osobiscie zawsze zakładałem Filtrony i było ok ,ale po ostatnich przebojach z kontrolką ciśnienia i kombinacjach co jest przyczyną odpuscilem sobie tą firmę.Po wymiance wszystko wróciło do normy ? Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez daro44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #15 Napisano 11 Września 2014 Daj znać czy pomogło. Mam ten sam problem. Witam i jak tam u Ciebie klekocik jest czy problem opanowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #16 Napisano 18 Września 2014 U mnie nadal klekot jestem na etapie wyciagniecia i regeneracji wariatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #17 Napisano 22 Września 2014 U mnie bez zmian, klekot raz na kilka odpaleń się pojawia i nie ma w tym żadnej regularności. Nic z tym nie robię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #18 Napisano 23 Września 2014 U mnie sprawa podobna lecz teraz podejrzenie padlo nie na wariator tylko na tzw koniki zaworowe ale tez powiedzial ze wtym stadium to pikuś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #19 Napisano 30 Września 2014 (edytowane) Napinacz nowy w Aso kosztuje 150 zl sprawdz dokladnie czy to wariator , u mnie rozrzad wymieniony a i tak czasami z rana potrafi klekotac i podejrzenie padlo na wariator, lecz po kilku autopsjach okazalo sie ze winowajcą sa tzw koniki zaworowe ?A co do regeneracji to wymieniaja jakis tzw hamulec ktory odpowiedzialny jest za trzymanie oleju ,tak mi to wytlumaczono ...bo najgorszy ból jak wymienisz wariata a klekot zostanie? Edytowane 30 Września 2014 przez daro44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #20 Napisano 1 Października 2014 U mnie tez klekocze tak okolo 2 sec po odpaleniu podejrzenie padlo na wariator i juz bylem bliski wymianki, lecz po ostatnich ogledzinach padlo na koniki zaworowe chodz pewnosci tez nie mam .Jak wymienisz wariator prosze daj znac czy pomoglo ,to wyjasni pewne wątpliwosci związane z tym probkemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach