marcin007 Zgłoś #21 Napisano 4 Marca 2015 Ktoś coś podpowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #22 Napisano 7 Marca 2015 Chyba się nie doczekam na pomoc,trzeba uderzyć na inne forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #23 Napisano 7 Marca 2015 Na PB masz trochę ubogo, a na LPG po całości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #24 Napisano 7 Marca 2015 Czyli co może być przyczyną tego,że jest ubogo na pb?,czyżby pompa paliwa?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #25 Napisano 7 Marca 2015 Bardziej stawiałbym na nieszczelność co bardziej uwidacznia się na LPG, a ponadto LPG jest do regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #26 Napisano 7 Marca 2015 Dzisiaj troche monitorowałem prace sondy na kanale 033,odnosnie wypadania zapłonów na wolnych obrotach,na pb jest ok,natomiast na lpg przez chwile mieści sie normie a za chwile korekta leci na -12 nawet do -20,oczywiscie w tym czasie wypadanie zapłonów,zamieniałem miejscami też wtryski gazowe,i nawet po zamianie zapłon wypadał na tym samym cylindrze,ciekawe czym to jest spowodowane?,czyżby reduktor szwankował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #27 Napisano 7 Marca 2015 ciekawe czym to jest spowodowane? Złym składem mieszanki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #28 Napisano 7 Marca 2015 No tak,tylko dlaczego nagle taki przeskok,a po chwili zaczyna wracac w okolice normy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #29 Napisano 9 Marca 2015 Na dzień dzisiejszy wymiana wtrysków na Hana Gold załatwiła sprawe,zostaje w przyszłości niedalekiej zostaje wymiana reduktora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pantone Zgłoś #30 Napisano 25 Kwietnia 2015 Witam, Podepnę się pod temat,auto jak w opisie.Podczas jednostajnej jazdy sporadycznie szarpie z reguły na wyższych biegach Wygląda to tak jakby przesz sekundę odcinało paliwo potem wszystko wraca do normy i jest tak przy różnych prędkościach. samochód bez LPG,dodam jeszcze,że mam przepustnicę do adaptacji.Moje pytanie,czy przepustnica może mieć związek z tym szarpaniem?Na vagu 1 błąd 17521- sonda lambda.Proszę o sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NYGA_VIP Zgłoś #31 Napisano 29 Września 2016 Podłącze się bo też mam problem z szarpaniem przy pełnym bucie w przedziale 2000-3000 Pasek 1.8T AEB Może ktoś oceni logi. DYNAMICZNE: Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_280074.html Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_280073.html Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_280072.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #32 Napisano 14 Października 2017 odświeżam temat. dzisiaj podczas jazdy zaczęło szarpać silnikiem, i nierówno zaczął pracować. podpięcie kompa pokazało błędy: -16684 Losowe wypadanie zapłonu -16685 Brak zapłonu cylinder 1 czyżby cewka? dodam że LPG silnik nie widział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #33 Napisano 14 Października 2017 Cewkę z pierwszego cylindra przełóż na inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirGrzesio Zgłoś #34 Napisano 15 Października 2017 17 godzin temu, Grucha... napisał: Cewkę z pierwszego cylindra przełóż na inny. już przełożona na 2 i teraz wywala brak zapłonu na 2 cylindrze więc odpowiedź jest już jasna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekgacek Zgłoś #35 Napisano 18 Lutego 2018 Panowie taka pytanie,moze bedzie mieli jakies pomysl. W moim B5 1.8T bez lpg zaczelo delikatnie poszarpywac. Jako ze kiedys mialem podobne objawy i padnieta byla pompka paliwa wymienilem na nowa Boscha. Po wymianie tragedia,szarpanie i brak mozliwosci jakiejkolwiek jazdy. Silnik nie reaguje na pedal gazu jesli juz to masakrycznie szarpie. Vag melduje mase bledow m.in wypadanie zaplonow na cylindrach nr 1 i 3 Macie moze jakis pomysl o co moze chodzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #36 Napisano 18 Lutego 2018 Zrób logi tak to można tylko gdybać. Statyczne dynamiczne.Może to byc mnóstwo rzeczy, np. coś z regulacją ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekgacek Zgłoś #37 Napisano 19 Lutego 2018 Jedyna bledem kyory vag pokazuje jest bledne wskazanie lamby. Logi z poszczególnych blokow pomiarowych sa ok. Zawor regulacji cisnienia paliwa sprawny.po recznym wysterowaniu cis paliwa wzrasta nawet do 5 bar. Ma ktos jakies pomysly o co moze chodzic,bo mi juz rece opadaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gtgt2222 Zgłoś #38 Napisano 11 Września 2020 Witam mam problem z moim passat b5 1.8 t fl awt 150 km + lpg od jakiegoś czasu w moim samochodzie czasami podczas jazdy na benzynie dławi się szarpie w przedziale obrotów 1800 -2600 a w samochodzie czuć smród jakby spalonego oleju Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach