Skocz do zawartości
maajeranek

1.8T AWT Szarpie podczas jazdy ...

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś coś podpowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie doczekam na pomoc,trzeba uderzyć na inne forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PB masz trochę ubogo, a na LPG po całości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co może być przyczyną tego,że jest ubogo na pb?,czyżby pompa paliwa?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej stawiałbym na nieszczelność co bardziej uwidacznia się na LPG, a ponadto LPG jest do regulacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj troche monitorowałem prace sondy na kanale 033,odnosnie wypadania zapłonów na wolnych obrotach,na pb jest ok,natomiast na lpg przez chwile mieści sie normie a za chwile korekta leci na -12 nawet do -20,oczywiscie w tym czasie wypadanie zapłonów,zamieniałem miejscami też wtryski gazowe,i nawet po zamianie zapłon wypadał na tym samym cylindrze,ciekawe czym to jest spowodowane?,czyżby reduktor szwankował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe czym to jest spowodowane?

Złym składem mieszanki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak,tylko dlaczego nagle taki przeskok,a po chwili zaczyna wracac w okolice normy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy wymiana wtrysków na Hana Gold załatwiła sprawe,zostaje w przyszłości niedalekiej zostaje wymiana reduktora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podepnę się pod temat,auto jak w opisie.Podczas jednostajnej jazdy sporadycznie szarpie z reguły na wyższych biegach

Wygląda to tak jakby przesz sekundę odcinało paliwo potem wszystko wraca do normy i jest tak przy różnych prędkościach.

samochód bez LPG,dodam jeszcze,że mam przepustnicę do adaptacji.Moje pytanie,czy przepustnica może mieć związek z tym szarpaniem?Na vagu 1 błąd 17521- sonda lambda.Proszę o sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się bo też mam problem z szarpaniem przy pełnym bucie w przedziale 2000-3000

Pasek 1.8T AEB

Może ktoś oceni logi.

DYNAMICZNE:

Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_280074.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_280073.html

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_280072.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat. dzisiaj podczas jazdy zaczęło szarpać silnikiem, i nierówno zaczął pracować. podpięcie kompa pokazało błędy:

-16684 Losowe wypadanie zapłonu

-16685 Brak zapłonu cylinder 1

czyżby cewka? dodam że LPG silnik nie widział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cewkę z pierwszego cylindra przełóż na inny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Grucha... napisał:

Cewkę z pierwszego cylindra przełóż na inny. 

już przełożona na 2 i teraz wywala brak zapłonu na 2 cylindrze więc odpowiedź jest już jasna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka pytanie,moze bedzie mieli jakies pomysl. W moim B5 1.8T bez lpg zaczelo delikatnie poszarpywac. Jako ze kiedys mialem podobne objawy i padnieta byla pompka paliwa wymienilem na nowa Boscha. Po wymianie tragedia,szarpanie i brak mozliwosci jakiejkolwiek jazdy. Silnik nie reaguje na pedal gazu jesli juz to masakrycznie szarpie. Vag melduje mase bledow m.in wypadanie zaplonow na cylindrach nr 1 i 3 Macie moze jakis pomysl o co moze chodzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi tak to można tylko gdybać. Statyczne dynamiczne.Może to byc mnóstwo rzeczy, np. coś z regulacją ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyna bledem kyory vag pokazuje jest bledne wskazanie lamby. Logi z poszczególnych blokow pomiarowych sa ok. Zawor regulacji cisnienia paliwa sprawny.po recznym wysterowaniu cis paliwa wzrasta nawet do 5 bar. Ma ktos jakies pomysly o co moze chodzic,bo mi juz rece opadaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim passat b5 1.8 t fl awt 150 km + lpg od jakiegoś czasu w moim samochodzie czasami podczas jazdy na benzynie dławi się szarpie w przedziale obrotów 1800 -2600 a w samochodzie czuć smród jakby spalonego oleju Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności